|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-01-2020, 07:17 | #11 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Chorzów, Katowice, Ruda Śląska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 202
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Niestety problem nadal występuje.
Kolektor wymieniony. Nową uszczelka kolektora, egr. Wyczyszczony map sensor i przepustnica. Co się zmieniło? Póki co wydaje się że obroty przestały falować. Reszta bez zmian. Auto potrafi rozpędzić się jednak powyżej 160kmh ale jest jeden warunek. Na 4 biegu obroty do Max tak, że po zmianie na 5 bieg silnik już ma obroty 4500rpm. I pędzi dalej. Generalnie efekt turbodziury od 4000 do 4500 nadal jest. Patrz wykres.
__________________
Ford Mondeo Mk4 2008 Kombi v. Titanium 2.0 145KM |
17-01-2020, 09:28 | #12 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Widze ze chcesz zajechac durateca krecac go do max. Oleju jeszcze ci nie bierze?
|
17-01-2020, 09:43 | #13 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Chorzów, Katowice, Ruda Śląska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 202
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Zajechać Durateca? Niby jak? Mam go kręcić do 4000rpm ?
Przecież nie jeżdżę na co dzień kręcąc silnikiem do odcinki tylko staram się przedstawić problem stąd wykonywane są niektóre próby. Nie nie bierze
__________________
Ford Mondeo Mk4 2008 Kombi v. Titanium 2.0 145KM |
17-01-2020, 11:13 | #14 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
A kolektor wymieniles na jaki. Uzywany czy nowy?
|
17-01-2020, 11:23 | #15 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Chorzów, Katowice, Ruda Śląska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 202
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
używany, sprawdzony przed założeniem. Wymienione uszczelki, luzy na klapkach brak. Siłownik, pompka wszystko sprawne (zresztą tak samo jak w tym poprzednim). Generalnie zamiana kolektora niczego nie zmieniła.
__________________
Ford Mondeo Mk4 2008 Kombi v. Titanium 2.0 145KM |
17-01-2020, 11:29 | #16 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
A zaworki od tychze klapek masz sprawne? I klapki wewnatrz kolektora te glebiej tez sprawdzone? Czy tylko te pierwsze ktore widac?
|
17-01-2020, 11:50 | #17 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Chorzów, Katowice, Ruda Śląska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 202
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Uważasz, że posiadam 2 niesprawne kolektory dolotowe? Nie wiem, nie ja to robiłem a mechanik
__________________
Ford Mondeo Mk4 2008 Kombi v. Titanium 2.0 145KM |
17-01-2020, 12:06 | #18 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Zapytalem tylko czy sprawdziłeś a wlasciwie czy zostal sprawdzony drugi wewnetrzny rzad klapek. A skoro robil to mechanik to pewnie nie sprawdzil a moze i tych pierwszych tez nie sprawdzil tylko wlozyl jak dostal kolektor
|
19-01-2020, 18:26 | #19 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Chorzów, Katowice, Ruda Śląska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 202
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Czujniki sprawdzone.
34,7ohm obydwa Nowy map sensor Podmienione świece Brak poprawy. Wrzuciłem taki test w torque. Ciśnienie w układzie dolotowym. Zdjęcie poniżej. Do 4000 widać prostą linię. Potem dwa małe skoki pojawiają się w momencie gdy auto na moment zdławi A od 4500 już wykres jak widać jest rozbiegany. Może to coś podpowie? Mi się już skończyły pomysły
__________________
Ford Mondeo Mk4 2008 Kombi v. Titanium 2.0 145KM |
20-01-2020, 09:14 | #20 |
ford::specialist
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
Odp: 2.0 145KM efekt turbodziury
Może potraktuj ten zdjęty kolektor dolotowy jako testowy. Wywal klapki i zobaczysz czy bez klapek będzie jechał równo (inaczej ale równo). Będziesz miał odpowiedź na 100% czy to klapki czy elektronika. Skoro brak mądrych pomysłów to czas na te głupsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem jak w tym 2.0 są te klapki sterowane, ale możesz przejrzeć jeszcze przewody podciśnienia odpowiadające za klapki w kolektorze czy nie są popękane, może gdzieś Ci coś tam ucieka. Ostatnio edytowane przez bartecki92 ; 20-01-2020 o 09:20 |