|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-11-2019, 14:15 | #41 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-06-2017
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2010
Postów: 132
|
Odp: Błąd check Engine P0420
U mnie był, wymieniłem i czek już nie wrócił.
|
24-11-2019, 14:23 | #42 |
ford::amateur
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-11-2019
Skąd: Szczecin
Model: S-Max Mk I
Silnik: 2.0 Duratec Flexifuel
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
Odp: Błąd check Engine P0420
Jakie koszta? Pamiętasz może?
|
24-11-2019, 14:31 | #43 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-06-2017
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2010
Postów: 132
|
Odp: Kod Błędu P0420
Ja robiłem to za granicą, inne ceny są, mnie to kosztowało 500 e.
Bosal chyba robi dedykowany, wymuana jak wszystkie sruby puszczaja, jest łatwa. Podobno można ogarnąć bez podnośnika |
24-11-2019, 16:00 | #44 |
ford::amateur
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-11-2019
Skąd: Szczecin
Model: S-Max Mk I
Silnik: 2.0 Duratec Flexifuel
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
Odp: Błąd check Engine P0420
A czy nie można by wyciąć ten katalizator który jest,
i wstawić w to miejsce uniwersalny z emisja spalin Euro4? Będzie to jakoś działało? Lub ewentualnie rozciąć ten który jest, i wymienić tylko wkład. Robił ktoś z was takie manewry? Edit. Już się trochę rozeznalem. Nie ma szans wstawić nowego uniwersalnego kata, ze względu na integralność kolektora z katalizatorem. W internecie jest mnóstwo stron sprzedających wklady katalizatora... Cena +/- 300 zł, czyli jakieś 1/4 ceny "byle jakiego" nowego katalizatora. Spawanie, nie problem, kanał też... Tylko czy jest wogole sens? Robił ktoś z was to? Ostatnio edytowane przez GrubySzczecin ; 24-11-2019 o 21:15 |
27-11-2019, 16:21 | #45 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0 Benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
Odp: Błąd check Engine P0420
Hej.
Ja już się pozbyłem wszystkich usterek. Okazało się że klapki w kolektorze się zacieły, także wymieniłem kolektor, także zawór podcisnienia od sterowania się zacinał, także też wymieniłem. Auto odzyskało moc lecz dalej wywalalo checka. Po wymianie katalizatora w końcu cieszę się jazdą i to w końcu na LPG. Więc regeneracja to pic na wodę, co nowy to nowy. Wydałem 860zl na allegro, wymieniłem sam na lewarku. |
28-06-2020, 18:12 | #46 |
ford::amateur
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 05-12-2017
Skąd: Warszawa
Model: Ford s-max
Silnik: 2,0 l
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
komunikat P0420
Witam mam S-maxa w gazie 2,0 benzynka i jak jeżdżę na gazie pokazuje mi się kontrolka silnika i komunikat do tego P0420 czyli katalizator, ale katalizator wymieniłem na nowy i zastanawiam się czy to nie sonda lambda. Czy ktoś miał taki problem ?
|
22-08-2021, 21:32 | #47 |
ford::amateur
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 22-08-2021
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: S-max
Silnik: 2.0 duratec 145KM
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
Błąd P0420 analiza pracy sond lambda
Dzień dobry, jestem nowy na forum więc mam nadzieję, że nie złamie panujących zasad.
Zaznaczam, że przeszukiwałem forum jak i inne fora a post pisze z prośba o pomoc w analizie danych z forscan. Do rzeczy, od kilku tygodni wraca mi błąd p0420 katalizator poniżej wartości progowej. Żadnych innych błędów nie ma. Autem jeżdzi żona i jakiś czas temu zauważyłem, że auto wzięło sporo oleju, powyżej litra dolewki. Olej był przed wymiana dosyć przepracowany więc sie nie przejąłem. Zrobiłem płukankę wymieniłem olej i od tego czasu pojawia się ten błąd. Dodam jeszcze, że auto zaczeło strasznie mulić. Demonem prędkości nigdy nie było ale teraz to strach wyprzedzać na autostradzie. Zwiększonego spalanie nie zauważyłem.Poczytałem trochę podpiąłem forscan i wyszło mi coś takiego. Wszystko na rozgrzanym silniku: - na biegu jałowym ok 2k rpm. Załącznik 1 - podczas jazdy 5ty bieg ok 2000rpm pod obciążeniem (lekka górka) Załącznik 2. - podczas jazdy 5 ty bieg 2000 rpm na prostej luz z górki załącznik 3. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc i odpowiedzieć na pytania. Czy sondy lambda działają poprawnie ? Czy wyniki wskazują na kończący się katalizator ? Czy katalizator może być zapchany przepalonym olejem ? Jeżeli wymiana kata to jaka firma (tylko oem czy jest cos o podobnej jakosci ) ? Jeżeli coś zrobiłem źle lub potrzeba więcej wskaźników również proszę o informację. Pozdrawiam |
27-03-2022, 10:31 | #48 |
ford::amateur
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 27-03-2022
Skąd: Bełchatów
Model: s-max
Silnik: 2,5t
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
problem z 2.5t
witam.
mam problem z s-max 2.5t 2006r przebieg 215000 auto przy odpaleniu czasami trzęsie, na wolnych obrotach czuć delikatnie nierówną prace, przy około 2500 tys. obrotów chwilowo słabnie, czasami delikatnie szarpie podczas jazdy. błędy z forscan w załączniku |
|
|
|