|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-06-2019, 22:32 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-09-2014
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT 115PS
Rocznik: 2005
Postów: 9
|
Nie zapala, kody D900, E510, kod błyskowy
Witajcie
Mam w rodzinie C-maxa z 2006r. z silnikiem 1.6 tdci fabrycznie bez dpf'u, w którym kilka dni temu nagle przestało działać: - sterowanie szybami - światła przeciwmgielne - światło stopu - nawiew Bezpieczniki w kabinie i pod maską w porządku. Kilka dni stał w garażu i czekał na termin u mechanika. Dziś wyjechał z garażu, silnik normalnie pracował i został wyłączony na czas zamykania garażu. I już ponownie nie odpalił. Interfejsem (XXL Tech NX200) nie da się połączyć: "error connection" Kody DTC z trybu testowego licznika: - D900 - E510 Kod błyskowy diody immobilizera: 16 No i ni cholery nie ruszy... Ma ktoś jakiś pomysł? Może macie namiar na zmyślnego elektryka od fordów w Tarnowie (małopolska) lub bliskiej okolicy? HELP Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
29-06-2019, 23:28 | #2 |
ford::beginner
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 14-02-2017
Skąd: Tarnów
Model: Focus C-Max
Silnik: 1,6tdci
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
Odp: Nie zapala, kody D900, E510, kod błyskowy
Kolego na Twoim miejscu sprawdziłbym licznik czy czasem nie ma zimnych lutów na złączu, temat wielokrotnie na forum opisywany na YT również są filmiki obrazujące cały proces naprawy zegarów.
Ja miałem podobny problem, z tym że raz na jakiś czas nie chciał odpalić aż w końcu umarł na amen i wcale już nie zapalił - przy czym u mnie wywalało oprócz kodu IMMO 16 również komunikat o usterce układu sterowania silnikiem... Sprawdzałem GEM, instalacje elektryczną bo też miałem błędy komunikacji na CAN przy połączeniu Forscanem. W końcu padło na wymianę licznika i programowanie ale niestety to nie przyniosło żadnego rezultatu. U mnie padło ECU i dopiero jego wymiana załatwiła problem. Ale myślę że u Ciebie jest coś ze stykiem w zegarach, sprawdź tutaj masz podobny temat: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
02-07-2019, 09:11 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-09-2014
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT 115PS
Rocznik: 2005
Postów: 9
|
Odp: Nie zapala, kody D900, E510, kod błyskowy
Dziękuję za podpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Samochód już u mechanika - samemu brak narzędzi żeby się za licznik brać czy za komputer.
Zobaczymy co w tym przypadku wyjdzie. Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |