Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-06-2019, 14:39   #31
remlen
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: P-ń
Model: MDO MK4
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 580
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Z doswiadczenia wiem ze Hammerite to shit. Rok jak wytrzyma to bedzie dobrze. Ruda musi byc potraktowana czym reaktywnym, dlatego ten polrust wydaje sie juz lepszy

remlen jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2019, 08:57   #32
Dena
ford::average
 
Avatar Dena
 
Imię: RADEK
Zarejestrowany: 09-04-2016
Skąd: Szprotawa
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 Pb + LPG
Rocznik: 2009
Postów: 87
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Ja stosowałem NEUTRALIZATOR RDZY Coo-Var Rust Converter V607. 101 Napraw tym robił i na to farba Urekor S
Dena jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2019, 17:02   #33
Ryktyk
ford::average
 
Imię: Henryk
Zarejestrowany: 09-06-2010
Skąd: Lubelskie
Model: mondeo
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 50
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Cytat:
Napisał Dena Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja stosowałem NEUTRALIZATOR RDZY Coo-Var Rust Converter V607. 101 Napraw tym robił i na to farba Urekor S
A czy dawno robiłeś remont?
Czy demontowałeś poszczególne części, czy robiłeś to bez demontażu?
Jak w dniu dzisiejszym wygląda Twoje zawieszenie?
Ryktyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-06-2019, 18:08   #34
Dena
ford::average
 
Avatar Dena
 
Imię: RADEK
Zarejestrowany: 09-04-2016
Skąd: Szprotawa
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 Pb + LPG
Rocznik: 2009
Postów: 87
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Konserwację robiłem na jesień a podwozie oglądałem na początku maja przy okazji przeglądu i było ok. Czyściłem delikatnie szczotką na szlifierce bo nie było tragedii potem umyłem i pomalowałem bez żadnych kombinacji z pozycji kanału. Jedynym zdemontowanym elementem była osłona silnika.
Dena jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2019, 18:31   #35
Ryktyk
ford::average
 
Imię: Henryk
Zarejestrowany: 09-06-2010
Skąd: Lubelskie
Model: mondeo
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 50
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Dzisiaj finał.
Zrobiłem konserwację zawieszenia. Załączam fotkę z przed i po.

Ściągając dolną osłonę zauważyłem mokrą miskę pod silnikiem.
Po nitce do kłębka dotarłem do drugiego wtrysku. Paliwo cieknie pomiędzy plastikiem a wtryskiem.
Opiszę to w odpowiednim poście o cieknących wtryskach. Może ktoś z Was miał podobny przypadek.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_20190602_141953.jpg (92.2 KB, 137 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20190803_131258.jpg (94.0 KB, 134 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20190803_154528.jpg (94.6 KB, 118 wyświetleń)
Ryktyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2019, 00:58   #36
jaksen
ford::advanced
 
Imię: Jakub
Zarejestrowany: 05-07-2015
Skąd: Jelenia Góra
Model: Ford Mondeo Mk4 Tit FL/ C-max I FL Trend
Silnik: 2.0 TDCI 163 KM DW10C / 1.6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2010 / 2008
Postów: 397
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Sam zrobiłeś konserwację? Jak tak to szacun, naprawdę wygląda świetnie. Napisz po kolei czym, co i jak robiłeś. Pozdrawiam
jaksen jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2019, 06:39   #37
Ryktyk
ford::average
 
Imię: Henryk
Zarejestrowany: 09-06-2010
Skąd: Lubelskie
Model: mondeo
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 50
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Cytat:
Napisał jaksen Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sam zrobiłeś konserwację? Jak tak to szacun, naprawdę wygląda świetnie. Napisz po kolei czym, co i jak robiłeś. Pozdrawiam
Zrobiłem dokładnie tak jak radził Grzesiek Duda na TVN TURBO. Gdzieś w poprzednich wpisach podałem link do filmu.
Zajęło mi to kilkanaście godzin.
Zacząłem w piątek o 16.00, czyszczenie ( kątówka z drucianą nakładką, wiertarka z przedłużką i drucianą szczotką, szczotka druciana ręczna, papier ścierny granulacji 100) plus preparat do rudej skończyłem o 23.00. Podwiesiłem chłodnicę odkręciłem belkę pod nią i wyczyściłem całą. Podparłem sanki i odkręciłem belkę przy sankach również wyczyściłem całą. Pozostałe elementy nie odkręcałem zaglądając wszędzie gdzie tylko mogłem.
Sobota od 7.00 pierwszy raz malowanie, po około 3 godzinach drugi raz.
Po kolejnych 3 skręciłem wszystko i zrobiłem fotki. oczywiście zrobiłem również tylną belkę. Pozakładałem osłony.
Skończyłem i o 14,30 miałem finał. No i zacząłem diagnozować przeciek paliwa.
W następnym za rok sprawdzę jaki był rezultat mojej pracy, jak przetrwaliśmy zimową aurę.
Pozdrawiam
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_20190803_130225.jpg (89.2 KB, 94 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Ryktyk ; 04-08-2019 o 09:02 Powód: dodanie foto
Ryktyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2019, 11:50   #38
remlen
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: P-ń
Model: MDO MK4
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 580
Domyślnie Odp: konserwacja zawieszenia

Profi robota, klasa to wyglada, ale robota tylko na kanale, bo w warunkach garazowych tak sie nie uda. Szacunek
remlen jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.