|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-05-2019, 08:58 | #21 |
ford::beginner
Imię: Greg
Zarejestrowany: 06-03-2019
Skąd: Nie ważne
Model: Ford Galaxy MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI 140@163KM
Rocznik: 123
Postów: 22
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Zakładaj blachę pod EGR'a i sprawdź jak się auto zachowuje. Nigdy w naturze nie widziałem żeby jakiś organizm miał rurkę biegnącą z d..y do nosa.
A tu taki mały przykład dla eko terrorystów (Ford Connect 1.8 TDCI 2013, własnoręcznie wycięty i wyprogramowany egr i dpf): Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
12-05-2019, 09:08 | #22 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-08-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 45
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
No widzisz, i to jest odpowiedź. W takim razie jeszcze jedno pytanie, ponieważ dostępne są dwie wersje. Blacha z otworem, czy bez ??
|
12-05-2019, 09:33 | #23 |
ford::beginner
Imię: Greg
Zarejestrowany: 06-03-2019
Skąd: Nie ważne
Model: Ford Galaxy MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI 140@163KM
Rocznik: 123
Postów: 22
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
U siebie mam założoną pełną bez żadnych otworów i taką też polecam. Dokup też uszczelkę, przyda się przy montażu.
|
12-05-2019, 12:17 | #24 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Cytat:
Ostatnio edytowane przez lotek ; 12-05-2019 o 12:19 |
|
12-05-2019, 12:52 | #25 |
ford::beginner
Imię: Greg
Zarejestrowany: 06-03-2019
Skąd: Nie ważne
Model: Ford Galaxy MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI 140@163KM
Rocznik: 123
Postów: 22
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
lotek, przeczytaj jeszcze raz post #14, jest tam jedna bardzo ważna informacja, która umknęła Twojej uwadze. Podpowiem, że chodzi o rzeczony EGR Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
12-05-2019, 13:53 | #26 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Skoro jest nowy egr, to po co go zaślepiać?. W kwestii wyciecia dpf zdanie o takich osobach i "mechanikach" mam najgorsze.
Ostatnio edytowane przez lotek ; 12-05-2019 o 13:58 |
01-06-2019, 07:49 | #27 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-08-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 45
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Witam ponownie. Mocy w aucie w dalszym ciągu nie odnalazłem. Natomiast pojawiło się szarpanie autem, przy 1500, oraz 1900obr/min. Jak by chwilowo brakowało paliwa. Po odłączeniu przepływomierza szarpania brak. Wymieniłem przepływomierz, i.. i problem pozostał. Wiem że odłączenie kostki przepływomierza odłącza też EGR. Czy powoduje jeszcze jakieś zmiany w sterowaniu silnika. Może tym tropem dojdę do czegoś sensownego. Dodam jeszcze że spalanie średnie wynosi 7,5-8 l/100km. Trochę slabo
|
01-06-2019, 08:58 | #28 |
ford::beginner
Imię: Greg
Zarejestrowany: 06-03-2019
Skąd: Nie ważne
Model: Ford Galaxy MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI 140@163KM
Rocznik: 123
Postów: 22
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Jedyne co przychodzi mi do głowy w danym momencie to podłączenie diagnostyki i obserwowanie/logowanie wartości rzeczywistych.
ELM327 wystarczy żeby odczytać większość parametrów, jest tani jak barszcz no i jest sporo darmowego oprogramowania. Polecam kostkę ELM327 na BT i jakiś darmowy soft pod androida. Zastanawiam się co zrobił pierwszy mechanik, bo skoro nie wymienił podkładek to co dokładnie zrobił i gdzie wepchał swoje pazurki... Szkoda, że masz uwalony EGR, bo samo odpięcie wtyczki powinno go zamknąć, ale nie powodować wejścia auta w tryb awaryjny (CHECK zaświeci się na desce). Jeżeli jest on uszkodzony, może być zacięty w pozycji otwartej i cala zabawa na nic. |
01-06-2019, 10:10 | #29 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-08-2018
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 45
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Kabelek posiadam, ale brak jakichkolwiek błędów w komputerze. EGR jest nowy, choć pewny nie jestem, wymieniał go mechanik od uszczelek. Spróbuję jeszcze zaślepić EGR, zaślepka nie jest droga, i jestem w stanie zrobić to samemu. Wszelkich mechaników narazie omijam szerokim łukiem. Chodzi mi jeszcze po głowie wgranie oryginalnej mapy silnika. Tylko że tuner jest oddalony ponad 200km odemnie.
|
01-06-2019, 10:30 | #30 |
ford::beginner
Imię: Greg
Zarejestrowany: 06-03-2019
Skąd: Nie ważne
Model: Ford Galaxy MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI 140@163KM
Rocznik: 123
Postów: 22
|
Odp: 1.6tdci po wymianie uszczelnień wtrysków, brak mocy
Sprawdź parametry bieżące (Live Data) jakie daje EGR podczas jazdy, szczególnie średni zakres obrotów gdzie występuje szarpanie. Szarpanie masz cały czas czy tylko na rozgrzanym silniku? Odłącz wtyczkę i ponownie sprawdź parametry bieżące.
EDIT: Nie wiem kto robił Ci mapę i w jaki sposób został wyłączony dpf, czy manualnie czy jakimś automatem, który usuwa całą tablicę błędów. Generalnie wgranie seryjnej mapy to całkiem niezły pomysł, szkoda że masz taki kawał drogi. Ostatnio edytowane przez GrzECH0 ; 01-06-2019 o 10:37 |