![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-01-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2019
Postów: 30
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-10-2012
Model: Focus Mk3 FL
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2015
Postów: 51
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-07-2015
Skąd: Kraków
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 Skyactiv-G 150 KM
Rocznik: 2022
Postów: 312
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]()
Biorąc pod uwagę ogromną wtopę z układem chłodzenia w 1.6 EB można się spodziewać podobnej wtopy w 1.5 EB, Ford to jednak Ford Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus kombi
Silnik: 1.5
Rocznik: 2019
Postów: 16
|
![]()
Wczoraj otrzymałem informację o tym że zarówno silnik, jak i sam blok są dostępne w magazynie w Niemczech, ale jeszcze nie wiedzą (rozumiem że nie ma decyzji z Ford Polska) co zamówią...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2008
Skąd: Głogów
Model: Focus mk3 ST / C-max II
Silnik: 2.0 ecoboost +290KM,490Nm / 1.5 ecoboost 150KM
Rocznik: 2013 / 2018
Postów: 316
|
![]() Cytat:
__________________
C-max II, 1.5 ecoboost 150, Titanium; = seria / FF mk3st: Milltek 200cell, Accessport V3 od Cobb + soft Stratified Automotive, świece zapłonowe Denso Itv22, koła 235/35/19, dolot Mountune, short shifter Cobb, SYNC3.4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]()
Ludzie kupujący nowy model auta czy silnika lub jedno i 2gie są przez co najmniej 2 lata testerami. Tak jest u każdego producenta aut. RSmk3 miałem i dziękuję bardzo. Padła pompa oleju i zatarła silnik. Roczniki z początku produkcji czyli 2016 miały problem pękających bloków silnika. Ponoć złych proporcji stopów metali użyto na początku produkcji. O upg od mustanga to nawet nie wspominam bo to fuck up stulecia. O innych problemach nie chce mi się pisać. Powiem tylko skrzynia, sprzęgło, turbo, blok w rsmk3 zdobione są z ****olitu. Oby 1.5eb były lepsze.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez weuek ; 14-05-2019 o 15:03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::expert
![]() Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,169
|
![]()
Patrząc na zdjęcia , to wygląda to jak zły odlew bloku. Jakby " zażużlował " stop w środku, lub dostało się powietrze do stopu. Pod obciążeniem i z czasem wyszło szydło z worka. Myślę, że to jednostkowy przypadek, lub okaże się za jakiś czas że pewna seria silników z jakiegoś okresu zacznie klękać. Jakiś czas temu czytałem , nie pamiętam teraz jaka to była marka, mieli problemy z głowicami źle odlewanymi w jakiejś hiszpańskiej hucie.
__________________
Łe tam Panie, Fordy rdzewiejo, sie psujo i nie jado i palo jak smoki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,526
|
![]()
Nie dlatego. Dlatego, że EU żyłuje wyższe eko-normy. A tym starym ropniakiem to ten kolega do połowy miast w zachodniej Europie za chwilę nie wjedzie, a w DE już w tej chwili do paru.. Także super perspektywa. Ale po polszy pojeździ, na wioskach tym bardziej gdzie spalin nie badają - 1,9 w gnoju, marzenie małoletnich dresiarzy. To było dobre 15 lat temu.
Ostatnio edytowane przez AdoKrycha007 ; 15-05-2019 o 08:22 |
![]() |
![]() |