|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-05-2019, 15:45 | #61 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-12-2012
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCi 90KM
Rocznik: 2005
Postów: 124
|
Focus 1.6 tdci bez DPF przybywa oleju w silniku
Jak nie urok, to sraczka. W foce 1.6tdci (ważne - bez DPF!) po wymianie uszczelnień na wtryskiwaczach zaczęło przybywać oleju. Odrzucam płyn chłodniczy, bo raz trzyma stan, a dwa nie ma mazi/węże nie sztywnieją itd, tak więc zostaje olej napędowy. Zrobiłem trasę 800 km i spalanie na drodze ekspresowej Wrocław <> Warszawa z prędkością 120kmph na tempomacie to 5.6l. Obecnie o ok. 1cm stan oleju na bagnecie jest przekroczony. Przy wymianie wtryskiwaczy
-1 od rozrządu otrzymał komplet nowych uszczelnień, -2 tylko podkładkę miedzianą i gumowe uszczelnienie, które idzie pod ustalacz wtryskiwacza, bo niestety wykręcił się razem z tuleją, -3/4 uszczelkę miedzianą + ustalacz wtrysku, bo nie dało się wyskrobać pozostałości starego uszczelnienia pod nim (tego czarnego). Wszystkie gniazda zostały sfrezowane i dokładnie wyczyszczone, wtryski sprawdzone na maszynie i wymyte na myjce ultradźwiękowej. Co mogło pójść nie tak? |
|
|
|