|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-05-2019, 02:23 | #1 |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-04-2019
Skąd: Zielona góra
Model: MK3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
Dławienie się silnika
Witam Mondziak MK3 z 2001 r 2,0 TDDI
Problem polega na tym że podczas "spokojnej "jazdy ruszania ,przyspieszania nic się nie dzieje autko jedzie ,ale gdzy chce gwałtowniej -szybciej ruszyć ,wyprzedzać pojawia sie szarpnięcie ,zadławienie tylko na chwilę ,powyżej 120-130 km /h zaczyna szarpać silnikiem . Jest dużo tematów o podobnych zachowaniach ale o swoim problemie no jeszcze nic nie znalazłem Filtr paliwa wymieniony --teraz pytanko jest kilka rodzajów filtrów ,chodzi o gniazdo w jednych jest "dziura " i widać ze tak powiem wnetrze filtra w np w filtronie jest malutka blaszka ktróra tak jakby osłaniała wejscie do filtra . Trójnik wchodzi na styk jest nawet problem z zapieciem zabiespieczenia .i delikatnie przy mocniejeszej jezdzie paliwko wycieka Chyba wymienie na inny filtr Filtr powietrza wymieniony EGR zaslepiłem ( chyba do wymiany) Objawy szarpania troszkę ustapiły ,sa delikatniejsze ale sa co jeszcze sprawdzić przewody powietrza ? Mysle jeszcze o dolocie "? jakies pomysły ? |
03-05-2019, 09:08 | #2 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: Dławienie się silnika
Na filtrze paliwa nie może być żadnego wycieku bo oznacza to też pranie lewego powietrza, popraw to i powinno być ok
|
06-05-2019, 16:16 | #3 |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-04-2019
Skąd: Zielona góra
Model: MK3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
Odp: Dławienie się silnika
No i temat prawie rozwiązanyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przeryłem cały układ dolotowy szczelny ,węże całe wszystko oki Podpatrzyłem u tescia ja rozwiazał problem z filtrem paliwa U mnie wyciekało przez gniazdo w powrocie Wywaliłem orginalne przewody paliwa z powrotu ,miałem filtr z trzema bolcami (w 2,0 tddi sa dwa rodzaje filtrów) załozylem przewody.trójnik 0,8 +opaski i odpalilem autko chodzi na wolnych obrotach idealnie ale jak zaczołem przygazowywac masakra zaczoł sie dusic i kłeby bialego dymu masakra niemozna było wogóle jechać . hmm podumałem i zabrałem sie za zasilanie wywaliłem orginał z zasilania od filtra do pompy ,niemiałem juz przewodów załozylem przezroczysty , karnister z paliwem ,przewod do karnistra jako zbiornik i poszło ,wreszcie mondziak zaczoł jechac cały zakres obrotów ,zero duszenia zero dymu po załozeniu przewodów zasilajacych do filtra i od fitra do grodzi (taki dostep jest tylko od komory silnika )w przewodach zasilajacych widac jak ciagnie powietrze , wniosek nasuwa sie jasny trzeba wywalic orginalne przewody ktore sa zakładane na szybkozlączki i załozyc przewody z opaskami mysle ze bedzie oki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez kamyk28 ; 06-05-2019 o 16:18 |
06-05-2019, 16:22 | #4 |
ford::amateur
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 14-04-2019
Skąd: Sypniewo
Model: Mondeo combi
Silnik: 18
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
Odp: Dławienie się silnika
Witam potrzebuje silnik bierze olej na 1000km litr oleju nigdzie nie wycieka nie ma plam w płynie chłodnicy mam auto combi 1.8 benzyna 2001 rok prze leg 170tys
|
07-05-2019, 19:45 | #5 | |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-04-2019
Skąd: Zielona góra
Model: MK3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
Odp: Dławienie się silnika
Cytat:
Popros kogos niech przygazuje ostro ,a ty wez zobacz z tyłu na wydech czy nie leca kropelki oleju ,Wydaje mi sie ze czeka cie remoncik silnika ,Pierscienie ,moze uszczelniacze na zaworach ,Miałem tak w mondziaku tez z sinikiem 1,8 znikał olej i okazało sie ze przegrzany sinik |
|