|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-04-2019, 18:16 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-12-2004
Skąd: Kielce
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2007
Postów: 98
|
Odp: Błąd P0420
Jeżeli spalił ten olej to pewnie zapchał katalizator (nie znam się- gdybam).
Szczerze współczuję. Sam jestem po remoncie silnika (jutro wymiana oleju po 1000km). Naczytałem się o źle wykonanych remontach i nie sypiam po nocach a olej cztery razy dziennie sprawdzam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. U mnie na razie wygląda że wszystko ok ale jeszcze parę tysięcy i okaże się dopiero czy faktycznie wszystko ok |
24-04-2019, 18:20 | #12 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0 Benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
Odp: Błąd P0420
Pytanie czy nie poszła któraś sonda, po to zamieściłem wykresy. Wczoraj zauważyłem dziwne zjawisko, że przez parę kilometrów za mną było biało, lecz tylko przy ruszaniu i zmianie biegów. Po paru kilometrach ustąpiło. Kupiłem go w grudniu, po dwóch miesiącach awaria. Katalizator wygląda na nowo wymieniany, możliwe że niemiec go wymienił też z tego powodu.
Po miesiącu od zakupu zaryzykowałem, założyłem gas, i po 800km się zepsuł. Przy zakupie nie było nic widać, w trakcie powrotu do domu okazało się, że zepsuty jest termostat, po wymianie zaczęło być zauważalne znikanie oleju. Co do remontu jestem zadowolony, z auta coraz mniej. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja wymianę płynów mam po 2000 lub 2 miesiącach i tym samym celibat na gas. Ostatnio edytowane przez bartek0518 ; 24-04-2019 o 18:26 |
24-04-2019, 18:31 | #13 |
ford::advanced
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
Odp: Błąd P0420
Dla mnie sondy wygladaja ok. Jak auto bralo 4 l oleju na 1000 to bardzo latwo kata zapchac nawet nowego. A bialy/niebieskawy dym to mogl byc objaw dopalania resztek oleju w wydechu
Kolejna sprawa. Robiona byla tylko glowica i zawory? Po naprawie ma tendencje do brania oleju? Te silniki 2.0 mialy zapędy do zapiekania pierscionkow uszczelniajacych na tlokach. W sumie ogolnie czy po naprawach nie ubywa mu w nadmiernych ilosciach plynow ustrojowych typu olej czy plyn chlodniczy. Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
__________________
Moje mody: PDC przód, tył. NX sd +CAM. Siedzenia-grzanie, wentylacja, pamięć i elektr. siedzenia pasażera. AFS. BT/VC/USB. Rolety tył. BLIS :-D, składane lustra. (wszystko od zera - elektr. bieda wersja) zderzaki pakiet ST |
24-04-2019, 18:41 | #14 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0 Benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
Odp: Błąd P0420
Zawory i prowadnice, pierścienie na tłokach, panewki. Po naprawie nie wziął ani grama po za tym wydmuchanym przez nie zaślepiony otwór w silniku od strony rozrządu. Patrząc na ceny to znów cena powala. Nie da się wymienić samego wkładu w rozsądnych pieniądzach, wypalić tego oleju? Na razie nie katuję silnika bardzo wysokimi obrotami, nie pomogło by to w wypaleniu?
|
24-04-2019, 18:51 | #15 |
ford::advanced
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
Odp: Błąd P0420
W oryginal sie nie pchaj. poszukaj zamiennika sa tansze i tak samo spelniaja swoja funkcje
Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
__________________
Moje mody: PDC przód, tył. NX sd +CAM. Siedzenia-grzanie, wentylacja, pamięć i elektr. siedzenia pasażera. AFS. BT/VC/USB. Rolety tył. BLIS :-D, składane lustra. (wszystko od zera - elektr. bieda wersja) zderzaki pakiet ST |
24-04-2019, 18:56 | #16 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0 Benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
Odp: Błąd P0420
Wybiorę się do tłumikarza u którego byłem z poprzednimi autami, zapytam o ceny. A da się jakoś stwierdzić po za przypuszczeniami, że to na pewno zapchany kat.?
|
24-04-2019, 18:57 | #17 |
ford::advanced
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
Odp: Błąd P0420
Po takiej ilosci oleju po zdemontowaniu bedzie widac
Podsumowujac wg. mnie masz sondy dobre. A to jest standardowy blad ktory wywala zapchany, niespelniajacy prawidlowo swojego zadania katalizator. Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
__________________
Moje mody: PDC przód, tył. NX sd +CAM. Siedzenia-grzanie, wentylacja, pamięć i elektr. siedzenia pasażera. AFS. BT/VC/USB. Rolety tył. BLIS :-D, składane lustra. (wszystko od zera - elektr. bieda wersja) zderzaki pakiet ST Ostatnio edytowane przez hesiek ; 24-04-2019 o 19:02 |
24-04-2019, 19:02 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-12-2004
Skąd: Kielce
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2007
Postów: 98
|
Odp: Błąd P0420
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
jakie dostałeś zalecenia odnośnie docierania silnika po remoncie i wymiany oleju?
Ja przez pierwszy tysiąc kilometrów po remoncie: 2500 no 3000 obr/min maks, olej wymiana po 1000km a później po 5000 km. U mnie wymienione pierścienie, panewki, gniazda zaworowe. Ostatnio edytowane przez marjo ; 24-04-2019 o 19:05 |
24-04-2019, 19:05 | #19 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0 Benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
Odp: Błąd P0420
Na wymianę oleju, płynu chłodniczego i filtra jadę do gościa, który remontował silnik, aby mieć wpis w książkę serwisową, którą mi założył(gwarancja). Wymiana po 2000km lub dwóch miesiącach. Zalecenia, nie katować, powoli i płynnie zmieniać biegi, mogę jeździć z normalnymi prędkościami po autostradach itd. tylko powoli się rozpędzać itd. Remont kosztował prawie 6000zł. A czemu pytasz?
|
24-04-2019, 19:09 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-12-2004
Skąd: Kielce
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2007
Postów: 98
|
Odp: Błąd P0420
U mnie 5500 zł ale jeszcze kompletny rozrząd był wymieniany. Pytam aby porównać zalecenia bo jazda 2500 obr/min mnie już bardzo boli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|