Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-06-2018, 22:42   #11
ddusik
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-06-2018
Model: Focus MK2fl
Silnik: 1,6 tdci 90
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja mam taką ta która ty wrzuciłes jest od 109, faktycznie macie rację nie mam zmiennej geometrii ...a zawór upostowy?
Zasada sterowania nim jest taka sama jak w zmiennej geometrii, nie zmienia to faktu że dalej sztanga w moim samochodzie ani drgnie..


Ostatnio edytowane przez ddusik ; 13-06-2018 o 05:38
ddusik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2018, 01:07   #12
Cichootky
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-06-2018
Skąd: Rzeszów
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 1
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

Witam, wracam do tematu kolegi. Mam podobny problem w Mk2 2005 1.6 tdci 109km. Auto nie ma przyspieszenia na niskich obrotach na każdym biegu. Dopiero w momencie przekroczenia 2,5tys zaczyna prawidłowo przyspieszać. Filtry wymienione, wtryski po regenracji, uszczelki sprawdzone, przepływomierz i turbo też - wygląda na to, że wszystko w porządku.
Jestem laikiem w tym temacie dlatego szukam pomocy tutaj bo byłem już u kilku mechaników-magików i nie poradzili sobie z problemem.

Może ktoś poleci konkretnego mechanika na podkarpaciu, okolice Rzeszowa?
Cichootky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2018, 06:21   #13
DOHC16v
ford::average
 
Imię: tomek
Zarejestrowany: 24-08-2017
Skąd: polska
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 2004
Postów: 97
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

widze autor tematu jest mocny.. to chyba jakiś mechanik partacz bo nikt normalny tak nie działa.
Zaczyna od kasowania błedów a nawet nie pamięta jakie były
potem ryje kable, a dopiero sprawdza coś miernikiem.

ma zmienna geometrie ...
DOHC16v jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2018, 07:42   #14
ddusik
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-06-2018
Model: Focus MK2fl
Silnik: 1,6 tdci 90
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

Cytat:
Napisał DOHC16v Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
widze autor tematu jest mocny.. to chyba jakiś mechanik partacz bo nikt normalny tak nie działa.
Zaczyna od kasowania błedów a nawet nie pamięta jakie były
potem ryje kable, a dopiero sprawdza coś miernikiem.

ma zmienna geometrie ...
No tak nie jestem mechanikiem, masz rację. Nie zapisałem kodu błędu ale jego znaczenie już pamiętam naprowadzilo mnie na turbosprężarke, nie ryje kabli tyko rozciąłem taśmę żeby zobaczyć czy kable nie są uszkodzone. Z tą zmienna geometria to faktycznie nie wpadłem na to ale jak już wcześniej pisałem nie wyciągnąłem jeszcze turbiny na pierwszy rzut oka wygląda jak zmienna geometria ma wszystkie elementy takie same.
ddusik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2018, 19:32   #15
civicplff
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-05-2018
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 ti sida benzyna
Rocznik: 2009
Postów: 173
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

Przez delphi powinienes miec opcje zasterowania klapy na turbo. Po zaterowaniu powinno sie ruszyc a n75 "cyknac" (jest to wyczuwalne i slyszalne).
Drugi sposob sprawdzenia zdjac z n75 przewod idacy do turbo i podpiac vacumpompke (ta reczna co kupiles do testowania) jesli nie ruszy sie klapa to sa 3 opcje uszkodzenia:
-przewod
-mieszek
-zatarka klapa
Jesli wszystko chodzi i podcisnienie nie ucieka mozna na krotko podpiac na chwilke n75 pod prad (przewaznie jest opisana wartosc napiecia na obudowie) jesli poczujesz "cykniecie" (w srodku jest zwykla cewka) to znak ze dziala. Sprawdzil bym podlaczenie przewodow podcisnienia (czy nie sa zamienione miejscami) oraz ich szczelnosc vacumpopmka.
Po sprawdzeniu tego wszystkiego mozna szukac dopiero w elektryce i elektronice.
civicplff jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2018, 17:17   #16
flashhh
ford::average
 
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 10-04-2013
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: KUGA mk2
Silnik: 2.0TDCi MR'13 Tit 4WD
Rocznik: 2014
Postów: 57
Domyślnie Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy

Koledzy jak sprawdzić manualnie działanie sztangi turbo w DW10C . Czy można to zrobić za pomocą dużej strzykawki podłączając pod wężyk idący do gruszki. Czy słychać lub czuć że pracuje po ciśnieniu , bo robię tak i nie wiem czy się rusza czy nie bo jej nie widać dlatego że jest z tyłu motora. Strasznie chyba to zamotałem , czy jestem w stanie sprawdzić prostą metodą działanie gruszki od zmiennej geometrii turbo.
Będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam
flashhh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.