|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-06-2018, 22:42 | #11 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-06-2018
Model: Focus MK2fl
Silnik: 1,6 tdci 90
Rocznik: 2010
Postów: 6
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja mam taką ta która ty wrzuciłes jest od 109, faktycznie macie rację nie mam zmiennej geometrii ...a zawór upostowy? Zasada sterowania nim jest taka sama jak w zmiennej geometrii, nie zmienia to faktu że dalej sztanga w moim samochodzie ani drgnie.. Ostatnio edytowane przez ddusik ; 13-06-2018 o 05:38 |
13-06-2018, 01:07 | #12 |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-06-2018
Skąd: Rzeszów
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
Witam, wracam do tematu kolegi. Mam podobny problem w Mk2 2005 1.6 tdci 109km. Auto nie ma przyspieszenia na niskich obrotach na każdym biegu. Dopiero w momencie przekroczenia 2,5tys zaczyna prawidłowo przyspieszać. Filtry wymienione, wtryski po regenracji, uszczelki sprawdzone, przepływomierz i turbo też - wygląda na to, że wszystko w porządku.
Jestem laikiem w tym temacie dlatego szukam pomocy tutaj bo byłem już u kilku mechaników-magików i nie poradzili sobie z problemem. Może ktoś poleci konkretnego mechanika na podkarpaciu, okolice Rzeszowa? |
13-06-2018, 06:21 | #13 |
ford::average
Imię: tomek
Zarejestrowany: 24-08-2017
Skąd: polska
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 2004
Postów: 97
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
widze autor tematu jest mocny.. to chyba jakiś mechanik partacz bo nikt normalny tak nie działa.
Zaczyna od kasowania błedów a nawet nie pamięta jakie były potem ryje kable, a dopiero sprawdza coś miernikiem. ma zmienna geometrie ... |
13-06-2018, 07:42 | #14 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-06-2018
Model: Focus MK2fl
Silnik: 1,6 tdci 90
Rocznik: 2010
Postów: 6
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
Cytat:
|
|
13-06-2018, 19:32 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-05-2018
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 ti sida benzyna
Rocznik: 2009
Postów: 173
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
Przez delphi powinienes miec opcje zasterowania klapy na turbo. Po zaterowaniu powinno sie ruszyc a n75 "cyknac" (jest to wyczuwalne i slyszalne).
Drugi sposob sprawdzenia zdjac z n75 przewod idacy do turbo i podpiac vacumpompke (ta reczna co kupiles do testowania) jesli nie ruszy sie klapa to sa 3 opcje uszkodzenia: -przewod -mieszek -zatarka klapa Jesli wszystko chodzi i podcisnienie nie ucieka mozna na krotko podpiac na chwilke n75 pod prad (przewaznie jest opisana wartosc napiecia na obudowie) jesli poczujesz "cykniecie" (w srodku jest zwykla cewka) to znak ze dziala. Sprawdzil bym podlaczenie przewodow podcisnienia (czy nie sa zamienione miejscami) oraz ich szczelnosc vacumpopmka. Po sprawdzeniu tego wszystkiego mozna szukac dopiero w elektryce i elektronice. |
23-12-2018, 17:17 | #16 |
ford::average
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 10-04-2013
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: KUGA mk2
Silnik: 2.0TDCi MR'13 Tit 4WD
Rocznik: 2014
Postów: 57
|
Odp: Brak podciśnienia na gruszce Turbo = brak mocy
Koledzy jak sprawdzić manualnie działanie sztangi turbo w DW10C . Czy można to zrobić za pomocą dużej strzykawki podłączając pod wężyk idący do gruszki. Czy słychać lub czuć że pracuje po ciśnieniu , bo robię tak i nie wiem czy się rusza czy nie bo jej nie widać dlatego że jest z tyłu motora. Strasznie chyba to zamotałem , czy jestem w stanie sprawdzić prostą metodą działanie gruszki od zmiennej geometrii turbo.
Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam |