|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-06-2018, 17:55 | #41 |
ford::specialist
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 824
|
Odp: filtr DPF
Dzieki koledzy za podpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jeśli samochód nie sygnalizuje błędów, jeździ normalnie, to czy jakoś poza obserwowaniem wypalania, ilości oleju w silniku mogę zdiagnozować ten dopalacz? Np moim interface STN1170 ELM327 v3 i jakimś programem?
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." |
05-06-2018, 18:41 | #42 |
ford::specialist
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
Odp: filtr DPF
Jak świeca jest uszkodzona to przy próbie wypalania będzie błąd otwarty obwód modułu dopalania par paliwa. Błąd P269F. Do tego jest drugi o zwarciu w obwodzie świecy dopalania. Czy jakoś tak. Wszystko ładnie jest w Forscanie przetłumaczone po polsku. Jeśli natomiast podczas jazdy PID vaporizer włącza ci się okresowo na on przy DPF soot powyżej 80% (wtedy dopala) i nie ma błędu silnika to wszystko działa sprawnie.
Ostatnio edytowane przez makinen ; 05-06-2018 o 18:45 |
05-06-2018, 23:20 | #43 |
ford::specialist
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 824
|
Odp: filtr DPF
Jak ustalić, która świeca jest już poprawiona? Były 2 rodzaje? wadliwa i potemu już dobra? Ta ze zdjęcia z poprzedniej strony jest dobra? Ewentualnie proszę o numery dobrych świec.
znalazłem coś takiego w necie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] będzie pasować? pozdro
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." Ostatnio edytowane przez Yakac ; 05-06-2018 o 23:26 |
06-06-2018, 10:51 | #44 |
ford::specialist
Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 07-04-2015
Skąd: Lubin
Model: Kolejny S-max -- Dark Micastone
Silnik: 2.0 tdci PS 200KM by totek2 :-)
Rocznik: 2011
Postów: 516
|
Odp: filtr DPF
To jest sama świeca, w serwisie 160 zl. Caly dopalacze ma numer na wtyczce, musisz podnieść auto i wypisać wtyczkę dopalacza. Końcówka BE jest z wadliwa świeca, BC, BF jest ok. Tu masz moje zdjecie wtyczki.
|
06-06-2018, 11:24 | #45 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-12-2015
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 649
|
Odp: filtr DPF
Można wymienić samą świecę czy trzeba cały dopalacz?
__________________
|
06-06-2018, 12:54 | #46 |
ford::specialist
Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 07-04-2015
Skąd: Lubin
Model: Kolejny S-max -- Dark Micastone
Silnik: 2.0 tdci PS 200KM by totek2 :-)
Rocznik: 2011
Postów: 516
|
Odp: filtr DPF
Mozna sama świece pod warunkiem że się da ja wykręcić.
|
06-06-2018, 13:18 | #47 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: filtr DPF
Śmiało można też wsadzić używany dopalacz z odpowiedniej serii. To samo było montowane w 2.0 i 2.2 w MDO/S-Max/Galaxy i FF/C-Max/Kuga.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
15-07-2018, 22:03 | #48 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 05-06-2018
Skąd: Poznań
Model: Ś max
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
Odp: filtr DPF
Nie jestem pewien czy tutaj ale opiszę swój problem z DPF
Max rok 2007 2.0 140 km Stracił moc:komputer Okazało się że filtr cząstek stslych;został zrobiony,wymieniony.Koszt 1450 zł Po przejechaniu 100 paru km to samo Brak mocy. Na komputerze wyszło że jeszcze zawor EGR szwankuje Wymieniłem na nowy 660 zł Przejechałem 2000 km i dzisiaj jak jechałem z morza 100km przed domem pali się kontrolka silnika i jeszcze była moc. Po 20km kontrolka AWARIA SILNIKA i brak mocy Żałuję że od razu nie wywalilem tego g....na Co może być przyczyną że filtr tak się szybko zapchal??? |
16-07-2018, 17:55 | #49 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: filtr DPF
No to że filtr się nie może wypalić choćby od uszkodzenia przewodu sterującego wentylatorem.
Kiedy ostatnio skończył procedurę wypalania? Speak softly and carry a big stick; you will go far. |
17-07-2018, 12:00 | #50 | |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 05-06-2018
Skąd: Poznań
Model: Ś max
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
Odp: filtr DPF
Cytat:
Już usunąłem Problem z głowy Za filtr gościu mi oddał 1100 więc myślę że problem już nie powroci. Miałem od razu tak zrobić |
|