|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-06-2018, 21:41 | #11 | |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 27
|
Odp: PATS KOD 23 - wymiana ecu i licznika - jeden kluczyk
Cytat:
Zakladam,ze to problem z pcm poniewaz w pcm brakuje OUTCODE, a kiedy próbuje wgrac nowy wsad, przed samym wymazywaniem pamieci wyskakuje blad 0-0x22 851082. |
|
02-07-2018, 08:59 | #12 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 27
|
Odp: PATS KOD 23 - wymiana ecu i licznika - jeden kluczyk
Na naszym forum udało mi się znaleźć informację, którą potwierdzają też posty na innych forach, że poleciał eeprom w PCM. Podczas lektury przewinęło się kilka tematów odnośnie pin 13 w OBDII, czyli FEPS. Czy ktoś wie może czy nasze auta powinny posiadać ten pin ? dodam że mój oraz samochód znajomego nie posiadają takiego pina.
|
09-07-2018, 08:58 | #13 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 27
|
Odp: PATS KOD 23 - wymiana ecu i licznika - jeden kluczyk
Samochód udało się uruchomić. Zgranie eepromu przy pomocy bdm100 oraz licznika z zakodowanymi kluczykami oraz sparowanie ich na komputerze i wgranie juz poprawionego eepromu do PCM pomogło.
Dlaczego nie można było tego zrobić przy pomocy IDS nie udało się tego rozwikłać. |
18-02-2021, 06:29 | #14 |
ford::amateur
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-03-2017
Skąd: Lipusz
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 duratec he
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
Prośba o pomoc immo p1260
Dzień dobry błagam o pomoc przez swoją głupotę mam błąd p1260
Krótko mówiąc miałem uszkodzona wkładkę stacyjki I zamiast ja zregenerowac nie pomyślałem , zakupiłem nowa wkładke z kluczykami i zamkami immo (wiem wiem :-( ) Przekladajac immo z nerwów i głupoty nie odlonczylem Aku i wyskoczył błąd p1260 i nie mogę go skasować Proszę powiedzcie jak go skasować i jak to rozwiązać :-( Próbowałem. Potem podlobczyc nowa wkładke stare immo i nowym kluczem przekręcić stacyjkę a stary miałem przy stacyjce i też nic , pewnie wszystko co zrobiłem woła o pomstę do nieba ale proszę żeby ktoś podpowiedział jak to teraz wyprostować Proszę o wyrozumiałość |
18-02-2021, 07:13 | #15 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,568
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Nieodłączenie aku raczej nie ma tu wpływu na całą sytuację.
Szukałbym kłopotów w złych połączeniach, albo w niewłaściwych immo. Kabel diagnostyczny, forscan i skasujesz ten błąd, ale nie przyczynę. |
18-02-2021, 07:58 | #16 |
ford::amateur
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-03-2017
Skąd: Lipusz
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 duratec he
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Jak podloncze stare immo , i użyje starego klucza to czy błąd p1260 sam zniknie? Albo jak zrobić żeby podlonczyn nowe immo i użyć nowego klucza?
|
18-02-2021, 08:05 | #17 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,568
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Cytat:
|
|
18-02-2021, 08:11 | #18 |
ford::amateur
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-03-2017
Skąd: Lipusz
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 duratec he
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Oki to tak prawdopodobnie zrobię, a wtedy pytanie inne jak podloncze nowe immo tzn ta antenę przy stacyjce w tym samochodzie ona jest z modułem immo czy tylko antena bo jak się pytałem sprzedający mówili że z immo, i czy po podlonczenii trzeba jakieś kodowanie robić albo coś w tym stylu? Żeby to nowe immo i nowy kluczyk działa
|
18-02-2021, 08:52 | #19 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-03-2014
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 480
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Po prostu zaprogramuj nowy klucz(programowanie PATS).
Błąd wskazuje na nierozpoznany transponder. |
18-02-2021, 08:53 | #20 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,061
|
Odp: Prośba o pomoc immo p1260
Cytat:
Najpierw się czyta "co jest co" a potem się bierze za kupowanie i wymienianie... Kolega się zachował w ten oto sposób - W domu radio mu się zepsuło a kolega poszedł, kupił sobie "śliczną antenę pokojową" i dziwi się, że po podłączeniu do radia dalej RMFu nie słychać"... Pętla przy stacyjne to po prostu - upraszczając - "kawał drutu nawinięty jako antena". To nie jest żadne "IMMO"! Immo w Focusie MK2 / C-max MK1 umieszczone jest w liczniku, sterowniku silnika i pompie ABS. Nowe kluczyki nie mają prawa uruchomić tego auta dopóki w nich nie wymieni się pastylek immo na te z orginalnych albo nie przeprowadzi się całej procedury programowania IMMO na nowych kluczykach. Czyli jeszcze raz - najpierw się czyta co i jak a potem dopiero bierze do roboty!!!
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|