|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-04-2018, 19:20 | #761 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 16-08-2017
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 145KM Duratec-HE
Rocznik: 2004
Postów: 200
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Nie jest rozsądne wybierać kolejny wyeksploatowany silnik zamiast zrobić remont i mieć pewność że silnik jest sprawny. Durateki nawet po 80tyś km potrafiły mieć już pierścienie do wymiany, naiwnością jest liczyć że trafi się jakiś super wyjątkowa sztuka co ma mniej niż 100tyś km przejechane i wszystko w stanie idealnym. Raczej będzie to >200.000km i zużyte pierścienie w większym lub mniejszym stopniu. Do tego regulacja zaworów którą można zrobić przy okazji remontu. Kupi używany silnik i na montaż plus regulacje wyda więcej niż na remont, gdzie tu opłacalność ?
|
01-05-2018, 20:55 | #762 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
napisalem dokladnie to samo, widze ze sie w koncu zgadzamy i mamy podobne podejscie,
szacunek |
03-05-2018, 17:53 | #763 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-01-2013
Model: C Max
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2007
Postów: 49
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Zrób remont, ja robiłem w duratec 2.0.Brał cała miarkę oleju na 200 km. Koszt remon tu 3200 ale jak narazie po przejechaniu 1700km spokój, nic nie bierze.
|
03-05-2018, 21:19 | #764 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
jak zrobisz remont i zalozysz porzadne pierscienie plus remont glowicy to okolo 150tys km bedziesz mial spokoj
|
12-05-2018, 14:12 | #765 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 29-09-2017
Skąd: Kraśnik
Model: Ford C-Max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 42
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
No i mój c max zaczyna pochłaniać duze ilosci oleju. Początkowo to było około 0,5 litra na 1000km. A obecnie prawie 0,5 litra na 200km
Z tego co wybadałem we własnym zakresie to olej siorpią środkowe dwa cylindry (2,3). Na wszystkich cylindrach ciśnienie sprężania po 17bar czyli wzorowe. Dymienia na biało / niebiesko nie widać może ociupinkę jak go się gazuje to mam wrażenie jak delikatny dymek puści gdy schodzi z obrotów. I zastanawiam się czy to przypadkiem nie uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie. Za tydzień w następną sobotę zrobię płukankę silnika ropą, zaleje cylindry naftą niech odmakają, wymienię olej i świece może coś się poprawi. Jak nie to czeka mnie zrzucanie głowicy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Fajnie by było jakby to tylko uszczelniacze zaworowe padły to by je się wymieniło bez ściągania głowicy (jakoś by się to umęczyło) Ostatnio edytowane przez pawelzolo ; 12-05-2018 o 14:15 |
12-05-2018, 18:39 | #766 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Miałem podobnie sprężanie ok a i tak brał kolej. Plukanki cuda wianki nie pomogły inzrobilem remont. Także chyba szkoda twoich pieniędzy na ropę naftę i czasu. Niestety.przez uszczelniacze nie bralby aż
Tyle oleju |
12-05-2018, 21:28 | #767 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 16-08-2017
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 145KM Duratec-HE
Rocznik: 2004
Postów: 200
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Nie łudź się, szkoda pieniędzy i czasu. Lepiej od razu przejść do remontu czyli pierścienie + uszczelniacze + panewki korbowodowe + regulacja zaworów. Twój silnik nie jest wyjątkowy, ma te same problemy co prawie każdy Duratec czyli pierścienie zrobione z ****olitu. |
13-05-2018, 09:21 | #768 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2015
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1,8 benzyna 125KM
Rocznik: 2005
Postów: 412
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
To prawda-niestety.Też to przerabiałem.Brał litr na 500 km.
|
13-05-2018, 10:32 | #769 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Ale jest tez plus całej operacji remontu. Wiemy teraz w jakiej kondycji jest silnikGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
|
13-05-2018, 11:07 | #770 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 29-09-2017
Skąd: Kraśnik
Model: Ford C-Max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 42
|
Odp: 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej
Na razie chce wypróbować przepłukać silnik i odmoczyc tloki a nuż pierścienie moze sie ruszą. Koszt przeciesz nie duzy 10 litrow ropy i ze dwa filtry oleju. Chce sie trochę pobawić zanim zacznę rozbierać silnik.
|