|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-04-2018, 17:10 | #21 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
A z turbo masz błąd? Niedoładowanie czy przeładowanie? Jak kompletnie żadnych błędów nie ma to czekają Cię znowu logi dynamiczne.
|
18-04-2018, 18:20 | #22 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-09-2007
Skąd: konskie
Model: ford mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Blad jest 17964- charge pressure control
Negative dewiaton p1556-35-10 Pokazuje sie też 01379 interior monitor swistch (e183) 28-10- short to plus Dodam tylko tyle ze bledow nie kasowalem po uszczelnieniu vacu. Zobaczymy dzis po skasowaniu czy odetnie i czy te same błędy sie pokażą |
18-04-2018, 18:30 | #23 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Raczej stawiałbym na N75 ale pewności nie mam. Pojawia Ci się błąd silnika na zegarach?
|
18-04-2018, 18:34 | #24 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-09-2007
Skąd: konskie
Model: ford mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
N 75 wymieniony 6mies temu zero błędów na desce podmienie jeszcze na stary n75. A żeby sprawdzić podcisnienie na calosci mozna podpiąć wacuometr do orzewodu co idzie na gruszke i wtedy moze coś sie wyjasni. Bo na przewodzie vacu serwo trzyma idealnie
|
18-04-2018, 18:45 | #25 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Tak, można podłączyć. Możesz wejść w grupę 11 jak dobrzę pamiętam i zrobić test zaworu. Wtedy sprawdzisz na vagu różnicę podciśnienia przy ON i OFF jednak nie pamiętam jaka powinna być minimalna różnica albo sprawdzisz przy pomocy vacuometru tak jak pisałeś.
Po tym błędzie raczej jest problem z wysterowaniem tego zaworu, więc albo jednak gdzieś podciśnienie ucieka albo zawór. Chociaż może błąd tylko pozostał przed naprawą pompy vacu. Ostatnio edytowane przez voodo ; 18-04-2018 o 18:48 |
19-04-2018, 12:53 | #26 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-09-2007
Skąd: konskie
Model: ford mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
odcięcie powraca. Podłączyłem wacuomet pomiędzy gruszkę i n75 i zrobiłem logi [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
i w wolnej chwili wrzucę filmik z wakuometrem bo mi sie zdaje ze mało się wychyla wskaźnik przy on off od 0 do 0.1 wartości. tylko ze fakt jest taki ze na starym i nowym n75 są takie same wartości na zegarze Bump: a tu jeszcze mały filmik https://www.youtube.com/watch?v=7RyQkPwLu_0 Ostatnio edytowane przez wojtek-w77 ; 19-04-2018 o 13:29 |
19-04-2018, 14:30 | #27 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Jeżeli stary zaworek masz niesprawny to nie ma co porównywać wskazania z dwóch zaworków. Tutaj ewidentnie wina leży w wysterowaniu tego zaworka i raczej na niego bym stawiał bo w filmiku wcześniej (przed zrobieniem kóćca) pokazałeś, że pompa wytwarza raczej prawidłowe podciśnienie.
Pod maską masz jeszcze zaworek N18 taki sam tylko z czarną końcówką to zamień go z N75 i wtedy porównaj wwartości na vagu jak to teraz zrobiłeś. Jeżeli będzeisz miał poprawę to usterkę masz zdiagnozowaną. Kupowałeś nowe N75 czy używkę? |
19-04-2018, 15:06 | #28 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-09-2007
Skąd: konskie
Model: ford mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
N75 kupilem nowe pierburg prawie 200zl. Jutro jeszcze zobacze bo mam na podworku sharana i zobacze jak tam jest z podcisnieniem po miedzy turbo a n75 dla porównania. Test strzykawki na turbinie wychodzi pozytywnie przewód caly bo trzyma podcisnienie na gruszce.Jak kupilem nowy n75 cieszylem sie tydzień wiec mysle ze oba sa dobre bo po tygodniu znow by padł. Coś jest ze sterowaniem i tyle ale i jak już rece opadaja.najgorsze to jest to ze po ponownym odpaleniu bedziesz jeździł non stop .
|
20-04-2018, 13:24 | #29 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-09-2007
Skąd: konskie
Model: ford mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Zabawy ciag dalszy. Voodo robiac grupe 11 zauważyłem za wartosci na ON do 1020 a na OFF 1020 1030 sa bardzo zbliżone. Czy to normalne moze turbo nie wytwarza odpowiedniego cisnienia. Moze tam jest winowajca.
|
20-04-2018, 13:54 | #30 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: logi statyczne dynamiczne
Problem jest przed turbo. Grupa 11 jest testem zaworu n75 i taka mała różnica świadczy o słabym sterowaniu tego zaworu. Jeżeli gruszkę masz w turbo szczelną i sztanga Ci ładnie chodzi to nie masz się co jej czepiać, chyba że było coś z nią robione. Mówię podmień n75 z n18 i zrób podglad w 011 lub szukaj mimo wszystko nieszczelności w ukladzie podpinając manometr i ruszając wszystkimi przewodami.
|