|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-08-2017, 10:08 | #1 |
ford::amateur
Imię: Eryk
Zarejestrowany: 02-08-2017
Skąd: Warszawa
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
Zegary, brak prądu przez ok. 15 s., kontrolka wysokich obrotów.
Witam.
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję II lub III pojawiają mi się kontrolki, których wcześniej nie było czyli na zegarze prędkościomierza: -ABS, kontrola trakcji i inne. na liczniku obrotomierza: - kontrolka ostrzegająca przed ujemną temp. (czyli warunkami atm.), kontrolka wysokich obrotów, kontrolka oleju. Po chwili zostaje kontrolka wysokich obrotów(zmień bieg). Silnik w tym stanie normalnie odpala ale, czy to na włączonym silniku czy w pozycji II i III kluczyka w stacyjce "brak jest prądu" na radiu, szybach wentylacji i wstrzymana jest praca liczników. Wszystkie te objawy występują przez około 15 s. Później wszystko działa poprawnie. Zaznaczę, że sprawdzałem akumulator (wymiana na inny) oraz napięcie także na rozruchu oraz wszystkie bezpieczniki. Nie są też zimne luty na liczniku. Dołączam link z youtube [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] u mnie wygląda to identycznie. Proszę o odpowiedz ludzi, którzy mieli podobny problem i go rozwiązali. Dziękuję za domysły. Ostatnio edytowane przez ErykKM ; 02-08-2017 o 10:11 |
02-08-2017, 10:17 | #2 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,554
|
Odp: Zegary, brak prądu przez ok. 15 s., kontrolka wysokich obrotów.
Kojarzę, że to miało związek z nie działaniem jakiegoś modułu. Po 15 sekundach GEM się "poddaje" i włącza pozostałe rzeczy. Może to coś nakieruje.
BTW skąd pewność, że to nie luty? Ostatnio edytowane przez hindus ; 02-08-2017 o 10:23 |
02-08-2017, 10:33 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Słupsk
Model: Focus MK1 2001, Focus MK2 FL, Mondeo MK4
Silnik: 1,8 TDCI 115, 1,6 TDCI 110, 2,0 TDCI 140
Rocznik: 2001, 2008, 2009
Postów: 466
|
Odp: Zegary, brak prądu przez ok. 15 s., kontrolka wysokich obrotów.
Pod komputer dziada
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
02-08-2017, 12:38 | #4 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
Odp: Zegary, brak prądu przez ok. 15 s., kontrolka wysokich obrotów.
Ja już to opisywałem 2 razy. Przejrzyj moją historię postów.
W skrócie - Elektronik wziął zegary na 1 dzień i oddał naprawione. Zimne luty i jakieś zwarcie. |
14-03-2018, 08:24 | #5 |
ford::amateur
Imię: Eryk
Zarejestrowany: 02-08-2017
Skąd: Warszawa
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
Odp: Zegary, brak prądu przez ok. 15 s., kontrolka wysokich obrotów.
Witam po dłuższej chwili.
Nie była to wina zegarów (zimne luty) a modułu komfortu, który uległ uszkodzeniu i musiał być wymieniony (znajduje się pod nogami pasażera). Przynajmniej tak powiedzieli w SolidGarage, gdzie oddałem samochód w celu naprawy, po przeczytaniu na forum ogromu komentarzy w większości pozytywnych. Osobiście mam mieszane odczucia co do danego zakładu ale to na osobny wątek. |