|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-03-2018, 10:43 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-11-2017
Model: C-Max
Silnik: 1.8L Duratec HE PFI
Rocznik: 2007
Postów: 241
|
2007-2010Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
A ja dzisiaj po wejściu w EPS Konfiguracja modułu, natrafiłem na taki " error " ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czy mam wybrać wartość 1 ? Mam 1.8 Duratec. Dodam, że jeszcze wywala mi taki błąd: Kod: C1956 - Usterka obwodu czujnika kata skretu Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy Szczegóły kodów usterek Usterka obwodu czujnika kata skretu Możliwe przyczyny:SAS. Wymien czujnik jedynie wtedy, gdy usterka jest wciaz obecna. Usterka obwodu czujnika kata skretu Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik. Wykonaj reset ECU Jezeli usterka jest trwala, nastapila awaria czujnika SAS. Wymien czujnik jedynie wtedy, gdy usterka jest wciaz obecna. Wczoraj wykasowałem błędy, dzisiaj podłączyłem jeszcze raz ( po zrobieniu ok. 80 km ), nie ma błędu C1956, ale wiem że się pojawi, tylko muszę więcej pojeździć i spróbowałem zmienić wartość " error " na 1, czyli Duratec, proces wpisywania zatrzymał się na 16% i pojawiła się informacja o przerwaniu procesu zapisywania. Domyślam się, że to może przez ten czujnik SAS. Podpowiedzcie, czujnik o którym mowa, to ten na pierwszym, czy drugim zdjęciu z tego tematu ( [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] )? Jeszcze jeden problem, a może tak ma być - rozwiejcie moje wątpliwości. Posiadam reflektory soczewkowe AFS. I w lampie lewej ( patrząc od frontu na pojazd ) soczewka jest skierowana do środka pojazdu, jak na zdjęciach ( https://zapodaj.net/2d9af06d38708.jpg.html https://zapodaj.net/8fbdd368ea236.jpg.html ), a w prawym reflektorze jest idealnie na wprost. Czy tak ma być? AFS działa sprawnie. W FORscan nie ma błędów w module. Czy wykonać adaptację modułu, albo konfigurację? Ostatnio edytowane przez ChceMiecCMAXa ; 09-03-2018 o 09:53 Powód: Aktualizacja zdarzeń |
09-03-2018, 09:54 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-11-2017
Model: C-Max
Silnik: 1.8L Duratec HE PFI
Rocznik: 2007
Postów: 241
|
Odp: 2007-2010Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
Up!
|
13-03-2018, 21:32 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2014
Model: C-MAX
Silnik: 1.6 tDCi 109KM
Rocznik: 2007
Postów: 83
|
Odp: 2007-2010Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
"Kod: C1956 - Usterka obwodu czujnika kata skretu"
A nie masz jeszcze błędów komunikacji z szyną CAN? Bo jak tak to wystarczy doładować akumulator. Tez kiedyś miałem ten błąd. Prostownik go naprostował
__________________
Samochody są dla ludzi a nie odwrotnie |