|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-11-2017, 18:27 | #31 |
ford::amateur
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-01-2013
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2000
Postów: 3
|
Odp: Ford Focus C-Max błędy D900 i E510
Sprawdził, na Moją prośbe przelutował....
Dobrze sprawdzę wtyczki o ktorych piszecie. Co by jeszcze mogło wskazywać na takie coś ? |
04-11-2017, 18:29 | #32 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,554
|
Odp: Ford Focus C-Max błędy D900 i E510
Jak napięcia, alternator, akumulator?
|
04-11-2017, 18:53 | #33 |
ford::amateur
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-01-2013
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2000
Postów: 3
|
Odp: Ford Focus C-Max błędy D900 i E510
akumulator ok, ładowanie 14,2 ( wręcz książkowe)
ni cholery nie mogę do tego dojść, musiałem coś przeoczyć, z tym że nie wiem gdzie już łapy wsadzic, do tego Gem`a dokopie się już jutro..... pierwszy raz jak mi się to stało to było w zeszłym tygodniu przy tych mega dupnych ulewach.... może kogoś to nakieruje. |
04-11-2017, 21:22 | #34 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 04-07-2017
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK2, Mondeo MK4
Silnik: 1.6 TDCI 1.8 TDCI
Rocznik: 2007 2008
Postów: 29
|
Odp: błędy D900 i E510 - włączyły mi się wszystkie kontrolki auto zgasło
Czyściłem w piątek bezpieczniki z GEM-a i wtyczki, powierzchnie styku były zaśniedziałe.
|
03-03-2018, 14:19 | #35 |
ford::amateur
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 19-07-2016
Skąd: Oleśnica
Model: Ford Focus Mk2
Silnik: 1.6 tdci 90km
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
Odp: 2 Błędy DTC - Czy ktoś miał takie ??
Witam,
Mam podobny problem, błędy DTC D900 oraz E510. Wszystko zaczęło się podczas porannego rozruchu ( -15 C) - nie szło uruchomić auta. 1 raz zakręcił rozrusznikiem, późniejsze próby było słychać tylko przekaźniki, i w końcu wyrzuciło błąd "Usterka układu silnika", sprawdziłem w menu licznika - błędy D900 oraz E510. Postanowiłem zabrać aku do domu i je podładować. Brak efektu, dalej te same błędy. No i napięcie na aku 12.67 V. Ma ktoś jakieś pomysły? |
03-03-2018, 19:30 | #36 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 19-10-2014
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Focus II FL Kombi, Focus II Kombi
Silnik: 2.0 tdci/136, 1.6 tdci/110
Rocznik: 2008, 2007
Postów: 136
|
Odp: 2 Błędy DTC - Czy ktoś miał takie ??
Gdzieś kiedyś czytałem, że te dwa błędy występujące razem, mogą oznaczać zimne luty w liczniku. Proszę jednak zweryfikować moją sugestię.
|
15-03-2018, 11:56 | #37 |
ford::amateur
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 19-07-2016
Skąd: Oleśnica
Model: Ford Focus Mk2
Silnik: 1.6 tdci 90km
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
Re: 2 Błędy DTC - Czy ktoś miał takie ??
zimne luty sprawdzone - podgrzane (nie bylo objawów gasnących lampek czy kresek na przebiegu).
Po naprawie mam następujące błedy: DTC D900, DTCA139, DTC9601, DTC 9213. Po włożeniu kluczyka immobilaizer świeci cały czas przez minutę, póżniej miga (błąd 23). Mechanik twierdzi, że nie jest to wina po stronie immobilaizera. PS: Okazało się, że padł jeden z modułów pamięci w sterowniku silnika. Ostatnio edytowane przez kwiatu91 ; 31-03-2018 o 09:24 |
04-07-2018, 14:09 | #38 | |
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-07-2018
Skąd: Milanówek
Model: Fokus
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
Odp: FF MK2 :: 2 Błędy DTC - Czy ktoś miał takie ??
Cytat:
|
|
05-07-2018, 13:55 | #39 | |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-06-2018
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Mk2 Estate
Silnik: 1.6 TDCi 109km
Rocznik: 2005
Postów: 108
|
Odp: FF MK2 :: 2 Błędy DTC - Czy ktoś miał takie ??
Cytat:
|
|
08-07-2021, 07:27 | #40 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-02-2014
Model: FF MK2
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 6
|
Ford Focus MK2 błąd D900 i E510
Czesc,
Focus 1,8 TDCI 2006 kombi self diagnostyka wywala na wyświetlaczu błędy D900 i E510. Dioda immo po przekręceniu stacyjki mruga jak szalona, wyświetlacz komunikuje -usterkę silnika -usterka układu wspomagania kierownicy ( nie zawsze) -nie reaguje na pozycje rozruchową Posprawdzałem wszystkie styczniki i bezpieczniki (bezpieczniki ok, styczniki przeczyszczone- nie sprawdzałem przyrządem), bezpieczniki na szynie głównej też ok. Akumulator 12,7V. Masy pod puszą filtra powietrza przeczyszczone. Po podpięciu do testera nie łączy się z sterownikiem silnika. z innymi układami - błąd D900 pojawia się. Gdzie szukać problemu? Drzeć koło+nadkole celem dostępu do komputera? |