![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]()
Witam,
Mam problem z moim fordem 1.6 tdci 2008 po lift. Odpalam go po dwoch dniach stania odpalił ladnie jak zawsze, spieszyłem się, więc od razu wlaczylem jakas elektryke i wycieraczki z spryskiwaczem co by szyby szybko poscily ( nie pamietam co dokladnie wlaczylem ale na bank wycieraczki i chyba dmuchawe ). No i auto zgasło. Nastepnie krecilem i juz nie odpalil. Jakies pomysly co mogło paść ? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,561
|
![]()
Kręci, ale nie odpala, czy nie kręci? Akumulator naładowany? Kiedy ostatnio był filtr paliwa wymieniany?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]()
kręci. Hmm niie wymienialem ale nie zrobiłem z 40k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,561
|
![]()
To może być przyczyna. Ewentualnie syf z paliwa (może wilgoć?) zamarzł w filtrze, dlatego tyle ropy co było już za filtrem wystarczyło do odpalenia, ale to by było na tyle. Bo z opisu wnioskuję, że było poniżej zera - mocno?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]()
-3 nic szczegolnego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 07-06-2011
Skąd: Katowice
Model: B-max, Grand C-max
Silnik: 1.0 Pb, 1.6 Pb
Rocznik: 2017, 2011
Postów: 123
|
![]()
Pierwsze co bym zrobił to sprawdził filtr paliwa i przy okazji napełniania samo paliwo, a następnie ciśnienie na szynie paliwowej. Jeśli będzie zapowietrzony to tego ciśnienia tam nie będzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]()
Ok jak najlatwiej to zrobic ? Wlasnie czegos takiego bym sie spodziewal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 07-06-2011
Skąd: Katowice
Model: B-max, Grand C-max
Silnik: 1.0 Pb, 1.6 Pb
Rocznik: 2017, 2011
Postów: 123
|
![]()
Ciśnienie sprawdzisz np. forscanem. Ja tak sprawdzałem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-05-2011
Skąd: Tarnów
Model: focus c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 14
|
![]()
Miałem podobną sytuacje , zwarcie na zaworze EGR - sciągnij wtyczkę i sprawdz czy zapali
|
![]() |
![]() |