Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-11-2017, 19:29   #31
kamil1447
ford::amateur
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 28-11-2017
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 2
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Witam,
Panowie mam Forda Focusa mk II z 2007 roku, silnik 1.8 benzyna z gazem. Mam problem zimą ponieważ przy mrozach jest problem z odpaleniem silnika, żeby jego odpalić to muszę trzymać nogę na gazie i kręcić rozrusznikiem a gdy zapali czuć z tłumika benzynę. Pojawia się również falowanie obrotów jak wyrzucę na bieg jałowy, czasami nawet zgaśnie. Ostatnio zauważyłem, ze falowanie jest na benzynie i jak jadę na gazie. Co to może być? Czy ktoś miał podobny problem z takim silnikiem.

kamil1447 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2017, 06:47   #32
maaster
ford::average
 
Avatar maaster
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 28-08-2017
Skąd: Płock
Model: Fokus C-Max Trend
Silnik: 1.8 120 KM
Rocznik: 2004 Grafiotwy
Postów: 166
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Skoro ciężko odpala , to do sprawdzenia są świece i przewody. Zmierz jaka jest szczelina między elektrodami świecy.
Warto też sprawdzić czystość przepustnicy i filtra powietrza.
Falujące oborty mogą oznaczać brudny silniczek korkowy bądź nieszczelniść w układzie dolotowym. Czytałem że lubi pękać rura/przewód odpowietrzający skrzynię korbową.
Dostęp do tej rury jest mocno utrudiony, gdyż zasłania ją kolektor dolotowy.

pzdr
maaster jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2017, 19:26   #33
kamil1447
ford::amateur
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 28-11-2017
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 2
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Świece wymieniałem niedawno, przepustnicę czyściłem. Macie może jakieś zdjęcia jak konkretnie wygląda ten przewód odpowietrzający i gdzie go znajdę.
kamil1447 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2017, 20:52   #34
Plakat
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 05-03-2014
Skąd: Kielce
Model: C_max
Silnik: 1.8 benzin
Rocznik: 2006
Postów: 22
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Kamil wydaje mi się że wtryski gazowe przepuszczają Ci do kolektora ssącego LPG, po przerwie odpalasz i gaz miesza się z benzyną stąd trudności. Dopiero jak wciśniesz pedał dasz powietrza silnik zaczyna gadać.
Zrób doświadczenie przed wyłączeniem silnika przełącz na benzynę niech chwilę pochodzi (elektrozawór odetnie LPG)
I potem normalnie odpal.
Jak odpali bezproblemowo masz odpowiedź.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Plakat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-12-2017, 23:00   #35
justeek
ford::amateur
 
Imię: Justyna
Zarejestrowany: 05-12-2017
Skąd: Chełm
Model: CMAX
Silnik: 1,8 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 5
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Witam, nie dość że jestem tu nowa to nadodatek kobieta i blondynka. Wstep mam słaby wiem ale nie o to chodzi. Mam forda Cmax moj niezawodny kochany samochodzik. Dzis pojechałam do pracy wracajać z pracy sekunde po odpaleniu silnika usłyszałam dzwiek (porównuje go do samochodzika na akumulator gdy wciskamy na pilocie gaz do dechy). Dojechałam do domu, polecili sprawdzić mi stan oleju było pusto. Kupiłam olej wlałam fullsyntetyk 5w30. Samochód jest z 2007r. Wlałam około 2 litrów oleju - wsazuje mi minimum ale stoi na górce (delikatna zwykły podjazd odchylenie max 2 cm od plaskiego) boje sie wlac wiecej - jest noc nie mam jak zjechac zeby przeczekać i sprawdzic poziom oleju - sprawdze z rana. Po odpaleniu silnika silnik odpala normalnie, jednak dzwiek nie zniknał gdy zaczełam zaglądać z lewej strony jest pasek wydaje mi się ze to on wydaje ten dzwiek o którym mówiłam ale nie jestem pewna. Czy mogłam zatrzeć silnik? Prosze o pomoc. Nie ma kto mi pomoc. Dopiero w piatek mechanik mnie przyjmie.. mam dużego stresa. Dziekuje za każda podpowiedz. Justyna
justeek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2017, 06:32   #36
maaster
ford::average
 
Avatar maaster
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 28-08-2017
Skąd: Płock
Model: Fokus C-Max Trend
Silnik: 1.8 120 KM
Rocznik: 2004 Grafiotwy
Postów: 166
Domyślnie Odp: falujące obroty na biegu jałowym

Jak długo słyszalny był ów dźwięk ??

Pisk zaraz po dopaleniu może powodować wilgotny pasek wielorowkowy. Możliwe że on jest już spracowany ( twardy, rozciągnięty ).

Jaką temepraturę miął silnik podczas jazdy z niskim stanem oleju ?

Kontrolka oleju nie paliła się przed owym pechowym dniu ??

pzdr
maaster jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:20.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.