Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-10-2017, 22:02   #1
radiowiec_wawa
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 02-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2022
Postów: 10
Domyślnie Komunikat usterka slnika

Panowie, zabawa jest taka: działa normalnie do prędkości 100km/h. W momencie osiągnięcia 100km/h wywala komunikat "usterka silnika" i wchodzi w tryb awaryjny. Po zatrzymaniu i zgaszeniu startuje normalnie, bez błędu. Ruszamy, możemy robić cokolwiek, kręcić wysoko, ruszać dynamicznie - nic. Dobijamy do 100km/h znowu to samo czyli usterka i tryb awaryjny. Oczywiście, że pojechałem na komputer Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trafienie idealne - przepływomierz. Wymieniłem ale niczego to nie zmieniło, zabawa trwa, komunikat w kompie ten sam czyli przepływomierz. Ktoś się kiedyś z czymś takim spotkał? Bo to szukaj wiatru w polu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez radiowiec_wawa ; 31-10-2017 o 22:10
radiowiec_wawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-10-2017, 22:42   #2
ryniu92
ford::average
 
Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 22-04-2016
Skąd: Piła
Model: Mondeo MK4 TitaniumX/S
Silnik: 2.0 TDCI 163 KM
Rocznik: 2011
Postów: 116
Domyślnie Re: Komunikat usterka slnika

Filtr paliwa do wymiany.
ryniu92 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-10-2017, 23:45   #3
Gregi86
ford::professional
 
Avatar Gregi86
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

obstawiam EGR, jego uszkodzenie jest identyczne z uszkodzonym przeplywomierzem.
szczegolnie ze zawor otwiera sie na wyzszych obrotach.
drugie podejrzenie pada na turbo
Gregi86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-11-2017, 11:35   #4
Garbojad
ford::professional
 
Avatar Garbojad
 
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

EGR na niskich raczej
Garbojad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-11-2017, 14:11   #5
Gregi86
ford::professional
 
Avatar Gregi86
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

EGR na niskich jest zamkniety, nie puszcza spalin do dolotu, jak wiadomo ma to za zadanie obnizyc temperature w komorze spalania przez zmniejszenie tlenu,
chociaz moge sie mylic,
u mnie objaw zamykania sie zaworu widac czasami zwalaniajac na swiatlach gdy obroty spadaja, za chwile delikatnie sie podniosa i znow spadaja
Gregi86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-11-2017, 15:18   #6
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

Cytat:
Napisał Gregi86 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
chociaz moge sie mylic
Oczywiście że się mylisz. Na wolnych obrotach jest otwarty. Przy przyśpieszaniu zamyka się bo w spalinach nie ma tlenu do spalania paliwa i dymiłby jak parowóz. Mając DPF możesz tego nie odczuwać.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2017, 19:45   #7
radiowiec_wawa
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 02-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2022
Postów: 10
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

Generalnie im szybciej tym większy problem. Czuć delikatne szarpnięcie i wyskakuje zaraz usterka silnika. Wymienię filtr paliwa bo faktycznie już ma że ho ho.
radiowiec_wawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2017, 20:13   #8
Golson
ford::professional
 
Avatar Golson
 
Zarejestrowany: 24-01-2007
Skąd: Warszawa/Ryki/Gibraltar
Model: kreatif...
Silnik: zwei zwei liter, BBK + koło dojazdowe 1.2
Rocznik: 2008, 2011, 2018
Postów: 1,254
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

Jakie błędy wyszły podczas diagnostyki?
__________________
Loża Szyderców#16

TW is back! Jot24 nadaje http://loza.nazwa.pl/images/smiles/dog.gif
Golson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2017, 21:07   #9
radiowiec_wawa
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 02-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2022
Postów: 10
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

Wyszło, że przepływomierz ale dokładnego kodu błędu nie pamiętam. Ale to nie przepływomierz, tyle już wiem po jego wymianie... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Edit
Problem znaleziony. Jednak odczyty z komputera nie zastąpią podnośnika i wprawnego oka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. winnym jest intercooler. Miałem stłuczkę i IC dostał bo pognieciony i dziurawy. Musieli to widzieć gdy składali auto i nie zrobili nic. A w jakiej blacharni składali auto? No oczywiście w autoryzowanej..

Ostatnio edytowane przez radiowiec_wawa ; 03-11-2017 o 15:19
radiowiec_wawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-11-2017, 20:43   #10
dario6273
ford::professional
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: Wrocław
Model: KUGA MK2 ST Line
Silnik: 2.0Tdci-200Km/450N
Rocznik: 2017
Postów: 1,115
Domyślnie Odp: Komunikat usterka slnika

Panowie mam podobnie przy stałej szybkiej prędkości wywala błąd awaria silnika i wchodzi w tryb awaryjny.Po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu znika auto zachowuje się normalnie dodam że błędy to:
P003A:00-28 przekroczony limit programowania położenia sterowania ciśnieniem doładowywania turbosprężarki
P2236:85-27 działanie układu ciśnienia doladowania turbosprężarki
Dodam że wymieniłem zaworek pirburga od sterowania turbiny bo dziwnie burczał i autko się dziwnie zbierało .Po wymianie jest o niebo lepiej ale ostatnio jechałem w trasie i przy stałej dużej prędkości wywaliło mi znowu awaria silnika. Nie mam już pomysłów i nie wiem czy to wina turbosprężarki może zacina się zmienna geometria proszę o poradę.
dario6273 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:58.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.