|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-10-2017, 11:33 | #11 |
ford::advanced
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 29-11-2015
Skąd: włocławek
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 453
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
mam podobnie,chetnie bym sie dowiedzial w czym problem.Ja podejrzewam ze wtryski sa slabe,moze daj je na sprawdzenie najwpierw przed regeneracja
|
24-10-2017, 16:52 | #12 | ||
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2017
Skąd: Łask
Model: Mondeo MK4 Kombii
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 41
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
Cytat:
Cytat:
|
||
24-10-2017, 18:32 | #13 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
Zacznij od EGR, silnik sie dlawi spalinami..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
24-10-2017, 20:43 | #14 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2017
Skąd: Łask
Model: Mondeo MK4 Kombii
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 41
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
ale to normalne gdyby to był egr ze ten objaw nie równej pracy silnika jest tylko przez kilka minut po odpaleniu zimnego silnika ?
|
25-10-2017, 17:33 | #15 |
ford::advanced
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 29-11-2015
Skąd: włocławek
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 453
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
U mnie tez przy okolo 2 tys obrotow poszarpuje, spaliny inny zapach ( taki gryzacy) egr zaslepiony
|
26-10-2017, 07:47 | #16 |
ford::amateur
Imię: Filip
Zarejestrowany: 17-10-2015
Skąd: Puławy/Warszawa
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
Mam dokładnie tak samo, choć z racji tego, że mam benzynę pewnie przyczyna jest inna. Podczas, gdy przekraczam 2000 obrotów jest lekkie szarpnięcie. Dodatkowo (problem opisywałem na forum) rano na zimnym silniku poniżej tych obrotów kompletnie nie mam mocy, problem ustaje po przekroczeniu tej granicy. Po przełączeniu na gaz problem z mocą ustaje (nawet jak momentalnie wrócę na benzynę), ale szarpnięcie delikatne jest dalej, choć nie zawsze. Problem jest typowy na pewno dla benzyny + lpg. U mnie zaślepienie egr nic nie dało, wymiana świec też.
|
27-10-2017, 19:41 | #17 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2017
Skąd: Łask
Model: Mondeo MK4 Kombii
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 41
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
poki co plan mam taki, za tydzien odstawiam do klienta ktory zregeneruje mi 2 wtryskiwacze, potem biore się za EGR, a w międzyczasie przepychanie kanałów odpływowych od szyberdachu bo mi sie leje :/
|
28-10-2017, 10:46 | #18 |
ford::advanced
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 29-11-2015
Skąd: włocławek
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 453
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
Daj znac czy bedzie poprawa po tej regeneracji
|
29-10-2017, 10:44 | #19 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-12-2016
Skąd: Lichfield
Model: Mdo IV TITX FIESTA MKVI
Silnik: 2.0TDCI/1,4
Rocznik: 2007.07/2004
Postów: 50
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
Witam.
Coz mogę dodac mam cos podobnego 2.0 tdci jak jest zimny ciężko kreci bywa ze od drugiego łapie. Spaliny jakby siara smierdza ale to od początku posidania czuje. Jeśli trzymam go na obrotach stałych czuje pooszarpywanie na 2,3 biegu potem cisza. Ja obstawiam wtryski do tego filtr paliwa , jesli od zgaszenia nie minęło więcej niż 4h to ładnie odpala. Ja czekam na interfejs i zobaczę jak sprawa wygląda. (168 000 mil Przebieg) |
31-10-2017, 14:25 | #20 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2017
Skąd: Łask
Model: Mondeo MK4 Kombii
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 41
|
Odp: Nierówna praca zaraz po uruchomieniu
dzisiaj bylem na diagnozie komputerowej, wyszło kilka rzeczy:
-błąd świec (są założone nowe) więc możliwe ze cos od sterowania, a dokładniej P0670 - obwód modułu sterowania świecy żarowej P0380 - obwód sterowania świecami żarowymi -niskie ciśnienie doładowania ok 105. -przerwa 2 wtryskiwacza Fachowiec od EGR stwierdził że napewno jest sprawny więc to wykluczam. Prawdopodobnie te wszystkie błędy są powiązane z wtryskami. W czwartek jade regenerować wtryskiwacze i dam znac co i jak. Wymienie tez zapobiegawczo przekaznik swiec zarowych, o ile sie nie myle to taki jak na tej aukcji: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Czy moglby ktos potwierdzic ze to taki, i druga sprawa, gdzie go znalezc ? Ostatnio edytowane przez m4rioo ; 09-11-2017 o 15:32 |