|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-10-2017, 19:36 | #1061 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
latar - prawie. Może i teoretycznie łatwo było, ale podszybie potem już nigdy nie chciało leżeć tak samo, podobnie jak cała obudowa filtra. Efekt - w Mondeo Mk3 mokry filtr kabinowy to standard w okresie zimowym.
Poza tym wg mnie w S-MAXie łatwiej wymienia się filtr niż w Mondeo, bo jest więcej miejsca. Tak czy inaczej - poprzeklinasz twórcę, ale wymiana nie trwa przesadnie długo. Natomiast ja przyznam, że to umiejscowienie filtra bardzo sobie chwalę. Powód jest prostu - to miejsce daje pełen dostęp do wymiennika. Czyszczenie go więc jest banalnie proste, bo wystarczy wyjąć filtr i wpuścić piankę. W Mondeo mk3 dla porównania dostep od dołu z kanału poprzez rurkę ściekową, a i tak w sumie nigdy nie byłem pewien, że docierałem do niego. Sam więc wolę rozwiązanie z Mk4 niż Mk3. Ostatnio edytowane przez Polarny ; 08-10-2017 o 19:40 |
08-10-2017, 19:53 | #1062 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Przyznaję technologiczne argumenty są za. Zwłaszcza, że w angliku dostęp to bajka. Wnerwia mnie jedynie odkręcenie najwyższej nakrętki od gazu. Dwie niższe schodzą bez problemu ale mam 4 przedłużki do grzechotki i żadna nie jest w sam raz. I to mnie wpienia. Ogólnie to 5-7 minut roboty ale w pozycji bardzo nietaktownej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
08-10-2017, 23:10 | #1063 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Patrząc na niektórych producentów Ty się ciesz, że nikt jeszcze nie wpadł na to, by umieścić filtr kabinowy tak, byś musiał ściągać koło i odchylać nadkole (-:
|
09-10-2017, 16:47 | #1064 |
Tańczący z S-Maxami
Zarejestrowany: 11-05-2014
Skąd: Landsberg
Model: Romet
Silnik: Wigry
Rocznik: 1985
Postów: 1,011
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Wymieniłem pasek klinowy w żony maxiu, bo otrzymałem dziś od małżonki jasny pilny komunikat przez telefon "samochód się zepsuł.....nie skręca" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić." "Forum to nie agencja towarzyska. Wszystkim nie dogodzimy" |
10-10-2017, 12:34 | #1065 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-06-2013
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2008
Postów: 267
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Ja ostatnio trochę popłynąłem...
zaczęło się od 16.09 - sprzęgło alternatora - brak ładowania 23.09 - awaria na trasie - spadł wąż nagrzewnicy - wymiana na nowy wąż oraz zalany płyn chłodniczy, test IDS 05.10 - dwumas, sprzęgło kpl. + uszczelniacze. Wymiana uszczelek termostatu przez niecały miesiąc 4 tyś zł.. :| Do wymiany na ten rok przewiduję jeszcze przewód świec żarowych oraz filtr paliwa.
__________________
Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane. Ostatnio edytowane przez Paw3l1 ; 10-10-2017 o 12:52 |
11-10-2017, 09:26 | #1066 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 04-11-2014
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1,6 115KM
Rocznik: 2006
Postów: 76
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
1. Wymieniłem cewkę i kable, strasznie telepało nadwoziem i okazało się że kabel do cewki nie stykał, a nie był wymieniany chyba od nowości. Spalanie zmniejszyło się, na tej samej ilości benzyny jestem w stanie przejechać do 50km więcej.
2. Irytowało mnie że przyspieszając od około 3000 do 3500 silnik trochę szarpał, nie było płynnej jazdy. Po namowach kolegów i przeczytaniu forum zalałem wczoraj płyn do czyszczenia wtryskiwaczy. Po przejechaniu około 30 km, odstawieniu na noc samochodu, rano nie poznałem go Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. aktualnie mam przejechane 40km od zalania płynu do pełnego baku. Od rana obroty od zera do góry (około 5500) chodzą płynnie, zero szarpnięcia. 3. Wymieniłem spojler od wersji titanium polift do mojego przedlifta. Wygląda wspaniale. Kupiłem za 130zł bez światła, lampka z przedlifta pasuje idealnie. RALF08 mam ten sam silnik i po wymianie świec, jakiś tydzień minął i padła cewka. Więc polecam zestaw kable, świece i cewka. Dodam że najlepiej kup oryginały jakie ford zaleca. Ostatnio edytowane przez Krzysiek128 ; 11-10-2017 o 09:30 |
19-10-2017, 22:29 | #1067 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Troszkę odświeżyłem autobusa...Świece,oleum,no i zestaw sprzęgło+DM od RS...jest różnica przy zwykłym zestawie...
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
22-10-2017, 09:11 | #1068 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 08-02-2015
Skąd: Lublin
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Postów: 33
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Komplet tulei + klocki hamulcowe + cylinderki hamulcowe tył. Koszt z robocizną to 850 zł.
Miałem jeszcze zabrać się za czyszczenie klimy + wymiana filtra kabinowego (pierwszy raz samodzielnie :/ ) bo cuchnie ale pogoda trochę słaba (brak garazu). |
22-10-2017, 10:54 | #1069 |
ford::specialist
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Jaka różnica? Twardszy pedał? Czy może coś innego? Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023) |
22-10-2017, 11:07 | #1070 |
ford::professional
Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
|
Odp: Co dziś zrobiłem w moim Fordzie
Oznaczyłem grata Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |