|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-09-2017, 11:37 | #11 | |||
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,554
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Przy LPG palimy gazu za 9639 zł. Przy dieslu palimy ropy za 13 249 zł. Przy benzynie palimy 19 665 zł. Więc w stosunku do diesla oszczędność to 3610 zł. W stosunku do benzyny, oszczędność to 10026 zł. Pytanie brzmi - ile jesteśmy w stanie zaryzykować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czyli tak jak mówiłem - hazard Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|||
29-09-2017, 11:39 | #12 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
no niby za to już się 2 silniki wymieni... tylko cholera, komu się chce ?
|
29-09-2017, 11:43 | #13 | |
ford::average
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
dla mnie najważniejszą sprawą jest to, że ja DZIŚ podjeżdżam na stację i tankuję za 2.03 LPG Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump: Cytat:
|
|
29-09-2017, 11:48 | #14 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,554
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
proponuję zmienić nazwę tematu, żeby poprosić o opinię osoby które jeżdżą Focusami w gazie. Zbierzesz opinie na temat perypetii, będziesz miał łatwiej przy podjęciu decyzji. Oczywiście wszystko można zrzucać na gazowników, ale podejrzewam, że niektóre silniki łatwiej się poddają, a inne trudniej - więc jak Focus jest bardziej wybredny, no to problemów naturalnie będzie więcej.
Jak ktoś ma pecha to każdy silnik jest w stanie na drugi dzień po zakupie wyzionąć ducha albo wymusić naprawy za 50% wartości auta. |
29-09-2017, 11:51 | #15 | |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 27-04-2016
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 benzyna/LPG
Rocznik: 2000
Postów: 100
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
|
|
29-09-2017, 12:04 | #16 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
choćby w silnikach 1.4\1.6 luzy zaworowe po którymś roku to wymiana szklanek. nie wyobrażam sobie co 30 000 km zrzucać rozrząd żeby to regulować. MASAKRA.
w innych 8v luzy regulowałem płytkami bez zrzucania żadnych wałków |
29-09-2017, 21:28 | #17 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Jak nie weźmiesz 2.5T, to daruj sobie fokusa mk2 z silnikiem benzynowym - żaden nie pojedzie tak fajnie jak t-jet.
A poza tym, to buda ma zylion wad. Może fiat ma mniej. |
29-09-2017, 21:46 | #18 | |
ford::specialist
Imię: Miro
Zarejestrowany: 20-03-2016
Skąd: Düren (Niemcy)
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.2 tdci (175) 222PS/494Nm by Heko
Rocznik: 2010
Postów: 787
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
__________________
|
|
29-09-2017, 22:17 | #19 | ||||||||
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Chyba sobie jednak Forda odpuszczę, bo o ile gniazda zaworowe to ewidentnie mit, o tyle nie chce mi się babrać z kasacją luzów, czy wymianą szklanek i zrzucaniem rozrządu przy tym... Jednak Fiat 90KM może słaby, ale tam max co pada, to cewka zapłonowa i czasem chlapnie oleju przy wysokich przebiegach... Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za opinie. |
||||||||
30-09-2017, 06:35 | #20 |
ford::average
Imię: Karol
Zarejestrowany: 07-03-2016
Skąd: Białystok
Model: Focus mk1 Mondeo mk3 2.0 tdci
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 179
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Na szklanki jest sposób, gdy trzeba już regulować luz to po zdjęciu wałków zakłada się szklanki z regulacją na płytkę, wtedy przy następnej regulacji nic nie trzeba rozbierać. Jeśli ktoś zamierza dużo jeździć jest to chyba sensowne rozwiązanie, i małe koszty następnych regulacji.
|