Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-06-2017, 21:51   #11
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

Po wymianie katalizatora nie będziesz miał tego błędu, bo jeśli faktycznie on był przyczyną to właśnie on powodował jej błędne wskazania

__________________

Efekt Krugera - Dunninga
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-07-2017, 13:03   #12
peter2903
ford::beginner
 
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po wymianie katalizatora nie będziesz miał tego błędu, bo jeśli faktycznie on był przyczyną to właśnie on powodował jej błędne wskazania
Dla potomnych potwierdzam - miałeś rację. Okazało się, że kat był wybebeszony,śmietnik i sonda była podpięta do... kosmosu. Pewnie stąd ten błąd. Szkoda,że nie miałem kanału,nie podjechałem na podnośnik bo zagadka byłaby prostsza...
Po przeszukaniu całej Europy znalazłem używkę kata- pomalowany, ogólnie elegancki ( oby środek troche wytrzymał...- z 50 tys km) z gwarancją 2. lata. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Niby były zamienniki nowe, ale to było oryginał plug&play, więc poszedłem na to. Zobaczymy, jak zdechnie to robie de-cata z puchą albo samą rurę,cierpliwości i środków mam na 1. taką operacjęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na świeżo po kilku km mogę potwierdzić, że przynajmniej po analizie spalin przed i po wygląda to tak:

Wolne obroty:

Przed:
CO 0,48
CO2 13,7
HC 79
o2 2,36
lambda 1,04
Po:
CO 0,02
CO2 15,4
HC 0
o2 0,54
lambda 1,02

Przy 3000 obrotów:

Przed:
CO 0,55
CO2 15,0
HC 17
o2 0,56
lambda 1,01

Po:
CO 0,00
CO2 15,6
HC 0
o2 0,24
lambda 1,01

Myślę, że i może trochę spalanie spadnie, pogonie go na hamowni i zobaczymy czy coś podskoczyło,obyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
peter2903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-07-2017, 13:46   #13
edmun
ford::expert
 
Avatar edmun
 
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,374
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

To czekamy na wyniki.
edmun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2017, 17:16   #14
peter2903
ford::beginner
 
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

DObra, wyniki biedne, brakuje 40 koni mocy na silnik i 60 koni mocy na koła. Check sie nie pali, błędu katalizatora nie ma. Żadnego innego błędu ECU nie wykrywa. Zauważyłem, że szpera nie syczy prawie wcale, turbina nie ładuje do końca budzika, tylko do 2/3 max. Jakiekolwiek inne tematy (oprócz problemu z turbiną) mogą być przyczyną? Czy trefna szpera może zabrać 40-50 koni?
peter2903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-07-2017, 10:19   #15
wodzmistrz
ford::beginner
 
Avatar wodzmistrz
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2016
Skąd: Środa Wielkopolska
Model: FORD FOCUS ST
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2005
Postów: 17
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

Hej, jeżeli nikt jakoś mocno nie grzebał to auto nie ma szpery seryjnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo - jeżeli auto nie było po chipie to ładuje prawidłowo - seria ma max 0.7-0.8 bara w peaku.

Jeżeli nie turbina to może wtryski, przepływomierz?
Dużo zależy czy auto było modzone i czy seria - rozumiem, że na gazie nie jest?
Jeśli ktoś coś grzebał w sofcie, to może właśnie z nim jest coś nie tak...

Podpytaj ponownie na fordtuning.pl, tam się ludzie znają na rzeczy. W ostateczności możesz się udać do jakiegoś ogarniętego warsztatu, w ciemno wszyscy polecają FSV Performance.
__________________
Focus ST MK2 - 390 HP / 518 Nm: Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot RSMK2, Turbo RSMK2, aktuator + Dv Forge, wtryski 550cc, pompa paliwa Quantum, kolektor ssący AIRTEC, szpera MFactory, wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT etc
wodzmistrz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-07-2017, 18:50   #16
peter2903
ford::beginner
 
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

Cytat:
Napisał wodzmistrz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Hej, jeżeli nikt jakoś mocno nie grzebał to auto nie ma szpery seryjnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo - jeżeli auto nie było po chipie to ładuje prawidłowo - seria ma max 0.7-0.8 bara w peaku.

Jeżeli nie turbina to może wtryski, przepływomierz?
Dużo zależy czy auto było modzone i czy seria - rozumiem, że na gazie nie jest?
Jeśli ktoś coś grzebał w sofcie, to może właśnie z nim jest coś nie tak...

Podpytaj ponownie na fordtuning.pl, tam się ludzie znają na rzeczy. W ostateczności możesz się udać do jakiegoś ogarniętego warsztatu, w ciemno wszyscy polecają FSV Performance.
Siema,
Auto jest bez programu, szpera dołożona, nie ma gazu. Myślę, że nikt w sofcie nie grzebał, nie było emulatora sondy,pusty kat.Oddałem do warsztatu z hamownią, jest podejrzenie problemu z turbiną. Przepływomierz,przepustnica,wtryski,cewka wyeliminowane z podejrzanych. Mam nadzieje, ze będzie zrobione i potwierdzi to wynik z hamowni właścicielaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. oby tylko nei czarował z wynikiem, jak menadżerowie z wiekiem piłkarzy z AfrykiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
peter2903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-07-2017, 11:18   #17
wodzmistrz
ford::beginner
 
Avatar wodzmistrz
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2016
Skąd: Środa Wielkopolska
Model: FORD FOCUS ST
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2005
Postów: 17
Domyślnie Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat

Ciekawe co jest nie tak, bo według budzika od doładowania turbina ładuje prawidłowo.
Powodzonka, chyba aż tak nie będą zawyżać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Focus ST MK2 - 390 HP / 518 Nm: Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot RSMK2, Turbo RSMK2, aktuator + Dv Forge, wtryski 550cc, pompa paliwa Quantum, kolektor ssący AIRTEC, szpera MFactory, wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT etc
wodzmistrz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.