|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-06-2017, 21:51 | #11 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
Po wymianie katalizatora nie będziesz miał tego błędu, bo jeśli faktycznie on był przyczyną to właśnie on powodował jej błędne wskazania
|
06-07-2017, 13:03 | #12 | |
ford::beginner
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
Cytat:
Po przeszukaniu całej Europy znalazłem używkę kata- pomalowany, ogólnie elegancki ( oby środek troche wytrzymał...- z 50 tys km) z gwarancją 2. lata. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Niby były zamienniki nowe, ale to było oryginał plug&play, więc poszedłem na to. Zobaczymy, jak zdechnie to robie de-cata z puchą albo samą rurę,cierpliwości i środków mam na 1. taką operacjęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na świeżo po kilku km mogę potwierdzić, że przynajmniej po analizie spalin przed i po wygląda to tak: Wolne obroty: Przed: CO 0,48 CO2 13,7 HC 79 o2 2,36 lambda 1,04 Po: CO 0,02 CO2 15,4 HC 0 o2 0,54 lambda 1,02 Przy 3000 obrotów: Przed: CO 0,55 CO2 15,0 HC 17 o2 0,56 lambda 1,01 Po: CO 0,00 CO2 15,6 HC 0 o2 0,24 lambda 1,01 Myślę, że i może trochę spalanie spadnie, pogonie go na hamowni i zobaczymy czy coś podskoczyło,obyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
06-07-2017, 13:46 | #13 |
ford::expert
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,374
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
To czekamy na wyniki.
|
20-07-2017, 17:16 | #14 |
ford::beginner
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
DObra, wyniki biedne, brakuje 40 koni mocy na silnik i 60 koni mocy na koła. Check sie nie pali, błędu katalizatora nie ma. Żadnego innego błędu ECU nie wykrywa. Zauważyłem, że szpera nie syczy prawie wcale, turbina nie ładuje do końca budzika, tylko do 2/3 max. Jakiekolwiek inne tematy (oprócz problemu z turbiną) mogą być przyczyną? Czy trefna szpera może zabrać 40-50 koni?
|
21-07-2017, 10:19 | #15 |
ford::beginner
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2016
Skąd: Środa Wielkopolska
Model: FORD FOCUS ST
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2005
Postów: 17
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
Hej, jeżeli nikt jakoś mocno nie grzebał to auto nie ma szpery seryjnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo - jeżeli auto nie było po chipie to ładuje prawidłowo - seria ma max 0.7-0.8 bara w peaku.
Jeżeli nie turbina to może wtryski, przepływomierz? Dużo zależy czy auto było modzone i czy seria - rozumiem, że na gazie nie jest? Jeśli ktoś coś grzebał w sofcie, to może właśnie z nim jest coś nie tak... Podpytaj ponownie na fordtuning.pl, tam się ludzie znają na rzeczy. W ostateczności możesz się udać do jakiegoś ogarniętego warsztatu, w ciemno wszyscy polecają FSV Performance.
__________________
Focus ST MK2 - 390 HP / 518 Nm: Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot RSMK2, Turbo RSMK2, aktuator + Dv Forge, wtryski 550cc, pompa paliwa Quantum, kolektor ssący AIRTEC, szpera MFactory, wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT etc |
21-07-2017, 18:50 | #16 | |
ford::beginner
Imię: P
Zarejestrowany: 12-03-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST
Silnik: 2.5
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
Cytat:
Auto jest bez programu, szpera dołożona, nie ma gazu. Myślę, że nikt w sofcie nie grzebał, nie było emulatora sondy,pusty kat.Oddałem do warsztatu z hamownią, jest podejrzenie problemu z turbiną. Przepływomierz,przepustnica,wtryski,cewka wyeliminowane z podejrzanych. Mam nadzieje, ze będzie zrobione i potwierdzi to wynik z hamowni właścicielaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. oby tylko nei czarował z wynikiem, jak menadżerowie z wiekiem piłkarzy z AfrykiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
22-07-2017, 11:18 | #17 |
ford::beginner
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2016
Skąd: Środa Wielkopolska
Model: FORD FOCUS ST
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2005
Postów: 17
|
Odp: Wynik z hamowni ST225- co wpływa na taki a nie inny rezultat
Ciekawe co jest nie tak, bo według budzika od doładowania turbina ładuje prawidłowo.
Powodzonka, chyba aż tak nie będą zawyżać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Focus ST MK2 - 390 HP / 518 Nm: Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot RSMK2, Turbo RSMK2, aktuator + Dv Forge, wtryski 550cc, pompa paliwa Quantum, kolektor ssący AIRTEC, szpera MFactory, wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT etc |