Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-07-2017, 14:17   #1
lucanx
ford::advanced
 
Avatar lucanx
 
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
Domyślnie Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Witam. Rano przy pierwszym uruchomieniu usłyszałem świst z pod maski przy przyspieszaniu i zwalnianiu, tak do 2000 tyś obrotów, i do trzeciego biegu, potem gdy kolejne biegi, większa prędkość nie było tego słychać. Po kilku km i zaparkowaniu pod bramą wyświetlił się błąd awaria wspomagania, po czym zgasł ekran od radia/nawigacji, padła klima i zapaliły się wszystkie kontrolki. Po zgaszeniu auta ponownie nie można go już uruchomić. Co to się stało na pierwszy rzut oka przy takich objawach?

lucanx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:18   #2
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

alternator ?
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:21   #3
lucanx
ford::advanced
 
Avatar lucanx
 
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

I ten świst mógł być od tego? Czyli jeśli alternator to już go nie odpalę by dojechać do mechanika?
lucanx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:24   #4
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

albo alternator albo pompa wspomagania się zaciera

trudno powiedzieć, trzeba to zobaczyć
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:26   #5
lucanx
ford::advanced
 
Avatar lucanx
 
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Ale jak go teraz odpalić?
lucanx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:36   #6
hindus
ford::expert
 
Avatar hindus
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Zobacz czy akumulator jest naładowany. Wygląda jak cyrki z elektryką.
hindus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:43   #7
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Sprawdz aku , jak by altek padl to by kontrolka ladowania sie zapalila . A wspomaganie ma elektryczny silnik
krzys1968 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 14:55   #8
lucanx
ford::advanced
 
Avatar lucanx
 
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Za godzinę będę miał prostownik to go podłącze na noc i naładuje a jutro zawiozę do mechanika. Tak na szybko to on też obstawia alternator.
Tylko czy ten świst mógł być z alternatora który kończyłby żywot swój?
lucanx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 15:05   #9
hindus
ford::expert
 
Avatar hindus
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Najczęściej śwista turbo, ale ono nie powoduje problemów z elektryką Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hindus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 15:08   #10
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
Domyślnie Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...

Sprawdz jeszcze kabel minusowy na kielichu w jakim stanie jest i srube na altku ktora czyma gruby czarny kabel czy nie zasniedziala jest
krzys1968 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:22.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.