|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-07-2017, 14:17 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
|
Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Witam. Rano przy pierwszym uruchomieniu usłyszałem świst z pod maski przy przyspieszaniu i zwalnianiu, tak do 2000 tyś obrotów, i do trzeciego biegu, potem gdy kolejne biegi, większa prędkość nie było tego słychać. Po kilku km i zaparkowaniu pod bramą wyświetlił się błąd awaria wspomagania, po czym zgasł ekran od radia/nawigacji, padła klima i zapaliły się wszystkie kontrolki. Po zgaszeniu auta ponownie nie można go już uruchomić. Co to się stało na pierwszy rzut oka przy takich objawach?
|
05-07-2017, 14:18 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
alternator ?
|
05-07-2017, 14:21 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
I ten świst mógł być od tego? Czyli jeśli alternator to już go nie odpalę by dojechać do mechanika?
|
05-07-2017, 14:24 | #4 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
albo alternator albo pompa wspomagania się zaciera
trudno powiedzieć, trzeba to zobaczyć |
05-07-2017, 14:26 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Ale jak go teraz odpalić?
|
05-07-2017, 14:36 | #6 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Zobacz czy akumulator jest naładowany. Wygląda jak cyrki z elektryką.
|
05-07-2017, 14:43 | #7 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Sprawdz aku , jak by altek padl to by kontrolka ladowania sie zapalila . A wspomaganie ma elektryczny silnik
|
05-07-2017, 14:55 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Internet
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 ON 109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 200
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Za godzinę będę miał prostownik to go podłącze na noc i naładuje a jutro zawiozę do mechanika. Tak na szybko to on też obstawia alternator.
Tylko czy ten świst mógł być z alternatora który kończyłby żywot swój? |
05-07-2017, 15:05 | #9 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Najczęściej śwista turbo, ale ono nie powoduje problemów z elektryką Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
05-07-2017, 15:08 | #10 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
|
Odp: Świst spod maski, odcięcie wspomagania kierownicy...
Sprawdz jeszcze kabel minusowy na kielichu w jakim stanie jest i srube na altku ktora czyma gruby czarny kabel czy nie zasniedziala jest
|