Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-06-2017, 06:56   #11
adrian45
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-06-2017
Model: ford focus
Silnik: 1.8tddi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

I właśnie o tą subtelną różnicę chodzi...75km czy 90km?
Kupiłem w komisie auto i jeżeli mnie sprzedawca oszukał to chcę renegocjować cenę.wg nr Win wychodzi że ma 90km z kodu silnika na bloku już nie koniecznie.

adrian45 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 11:26   #12
J@colo
ford::professional
 
Avatar J@colo
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Poznań
Model: C-max/Galaxy/Mondeo/S-max
Silnik: 1.8TDCI/1,9TDI/2.0TDCI/1.8TDCI
Rocznik: 2006 / 2001 / 2005/2006
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

Całkiem możliwe że masz 90km, przełożyli blok silnika a osprzęt wstawili od tego zepsutego.
J@colo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 13:48   #13
adrian45
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-06-2017
Model: ford focus
Silnik: 1.8tddi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

To że demonem predkości nie jest to wiem.objaw jest dziwny..przyspieszam od zera na jedynce obroty na każdym biegu do 4000 a predkość na jedynce np 20km/h .wbijam dwójkę obroty do 4000 predkość 40km/h i tak aż do piątego biegu.dopiero jak przekroczę 100km/h odrobinę lepiej przyspiesza.jadę sam prawie pustym samochodem.silnik suchy bez wycieków.odpala na strzała.silnik pracuje równo.miałem kiedyś Vectrę A z silnikiem 1.7d 60km.i ta vectra tak właśnie przyspieszała.ale tam było 60km.
adrian45 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 13:57   #14
zmulim
FCP member
 
Avatar zmulim
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,635
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

No to nieźle go piłujesz. Na początek spróbuj podpiąć się pod komputer i zobacz czy masz jakieś błędy. Możliwe, że masz nie podłączony sławny wężyk od EGR do MAP sensora. Albo któryś z czujników sterujących doładowaniem niedomaga.
zmulim jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 16:02   #15
adrian45
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-06-2017
Model: ford focus
Silnik: 1.8tddi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

Wężyk podpięty na komputerze brak błędów.mechanik zasugerował zaślepienie egr.
adrian45 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 16:56   #16
Tomaszstn
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 24-05-2013
Skąd: Gliwice
Model: Focus
Silnik: 1.8TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 176
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

A sprzęgło Ci się nie ślizga? Ja mam 1.8TDDI i przy tych obrotach co mówisz mam zupełnie inne prędkości.
Tomaszstn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 17:55   #17
zmulim
FCP member
 
Avatar zmulim
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,635
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

Z tym zaślepianiem EGR to generalnie w TDDi trochę pomaga jeśli chodzi o dynamikę w dole obrotów. Natomiast u Ciebie to zupełnie inna para kaloszy, jeśli brak błędów, faktycznie popatrz tak jak pisze @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] w kierunku sprzęgła...
zmulim jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 20:37   #18
adrian45
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-06-2017
Model: ford focus
Silnik: 1.8tddi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

To raczej nie jest sprzęgło.po zagrzaniu silnika dynamika sinika jest trochę lepsza.poza tym na ślizgającym sprzęgle nie wjechałbym pod górę.wrażenie jest takie jak bym jechał ciągle z podpiętą przyczepką lub lekko zaciągniętym ręcznym.w silniku nic nie szarpie nie przerywa.
adrian45 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-06-2017, 22:33   #19
Tomaszstn
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 24-05-2013
Skąd: Gliwice
Model: Focus
Silnik: 1.8TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 176
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

To sam sobie przeczysz, bo albo po prostu muł albo nie osiągasz prędkości na każdym biegu, te rzeczy się wykluczają. Oprócz sprzęgła przyszła mi do głowy jeszcze skrzynia biegów, jeśli ktoś wstawiłby taką z krótkimi przełożeniami to też miałbyś wysokie obroty przy niskich prędkościach. Skoro piszesz że tak nie jest to może turbo, przewody od turba, przewody podciśnieniowe, może być wiele rzeczy i trzeba sprawdzać i wykluczać po kolei.
Tomaszstn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-06-2017, 05:57   #20
adrian45
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-06-2017
Model: ford focus
Silnik: 1.8tddi
Rocznik: 2002
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.8 tddi silnik L9GLA może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

Może zle się wyraziłem podane objawy powyżej są własnie na niższych biegach tak jak bym ciągnął przyczepkè a potem ją odpinał po osiągnièciu prèdkości około 100km/h.też pomyślałem o słabym doładowaniu turbiny.w środe jadę zaslepić Egr.podobno jak jest zablokowany w pozycji otwarty to turbina też słabo doładowuje.
adrian45 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:48.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.