Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-04-2017, 06:23   #21
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: Który silnik wybrać?

Cytat:
Napisał Yary Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
@up
Się z kolegą wyżej poróżnię. Przede wszystkim po co wchodzić w rolę teściowej, co słucha radia Maryja i co chwilę innym życie by urządzała? To teraz. Po drugie. Miałem Civica ix generacji i złego słowa o pracy silnika nie powiem. To mit że pod górkę trzeba było redukować do 3. Owszem, przy wyprzedzaniu redukcja do 3 czy 4 to norma. Ale dawało mi to dużo frajdy, jak silnik wtedy przyjemnie mruczał. To był świetny samochód. Żeby nie było, teraz mam Focusa 1.5 eb i też złego słowa nie powiem. Też świetny samochód o innej charakterystyce jazdy. Gusta mogą być różne i proszę, bez krucjat wobec myślących inaczej.
Ty chyba jaja sobie robisz, że 1.8 i-vtec przyjemnie mruczał ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wyło, to zawodziło i nie jechało w VIII genie (którego miałem 5,5 roku) i IX genie, gdzie faktycznie było minimalnie ciszej, ale jeszcze gorsza krowa z tego była, jak mi ktoś drogę zajechał na autostradzie, a byłem na VI biegu to redukowałem do III-ki przy 100-tce i piłowałem do odcinki w hałasie, że łeb rozsadzało by jako tako uciec 1.6 TDI i taka to była przyjemność Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po 100 km jazdy 1.8 i-vtec miałem ból głowy - zaznaczam, że ja nim jeździłem, a nie toczyłem się, ale pisząc że tam była jakakolwiek przyjemność i rasowy pomruk rozwalasz system kolego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie róbta ludziom wody z mózgu, jak ktoś chce jechać, a nie toczyć się, to przy pojemności do 2.0 musi być obecnie turbo i basta, auta są za ciężkie....i nie jest to żaden subiektywny punkt widzenia, a obiektywne spojrzenie.
P.S. Zdajesz sobie w ogóle sprawę, że EB jest o 2-3 db cichszy od 1.8 i-vtec ? Wiesz co to znaczy 3 db ? 2 razy ciszej !!! Wiesz co to znaczy dla komfortu ? Przepaść !!! I tyle w temacie...tu nie ma innej prawdy....


Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 05-04-2017 o 06:30
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2017, 07:52   #22
upupaepops3103
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-11-2014
Skąd: Wrocław
Model: .
Silnik: .
Rocznik: .
Postów: 50
Domyślnie Odp: Który silnik wybrać?

Przyjemność jazdy to jedno, bezpieczeństwo to drugie.
Nawet jeśli na co dzień się nie gna na złamanie karku to dobrze jest mieć nieco więcej mocy pod stopą aby TIRa sprawnie wyprzedzić - sytuacji na drodze nigdy nie przewidzisz, a nawet jeśli ten mały naddatek mocy przyda się raz w życiu - spełni swoją funkcję w 110%
Stare przysłowie mówi, że "kto dba ten ma" - jeśli zadbasz i nie będziesz żyłował auta - zajedziesz daleko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
upupaepops3103 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2017, 08:25   #23
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: Który silnik wybrać?

Jest jeszcze jedna sprawa: włączona klima i obciążenie auta - w takim wypadku też sprawdza się wyłącznie turbo, w wolnossaku jest taki spadek mocy, że auto poszarpuje na niższych obrotach i zachowuje się jakby ktoś co jakiś czas dołączał przyczepkę np. wspomniany wyżej 1.8 i-vtec.....
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2017, 10:35   #24
Woytas
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
Domyślnie Odp: Który silnik wybrać?

Cytat:
Napisał Marek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poza tym nie obrażaj ludzi od frajerów tylko dlatego,że myślą inaczej niż Ty. Takimi tekstami Sobie świadectwo wystawiasz i obniżasz poziom forum.
zacznij czytać ze zrozumieniem ... nie każdy musi być Miodkiem ale odróżnij określenie czynności od nazwanie kogoś frajerem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Opis tematu głownie był do kolegi , który rozważa zakup, oczywiście o gustach się nie dyskutuje ale niezmienny trend rozwoju technologii jak i praw popytu/podażu trudno już zanegować


...co do jeżdżenia lewym pasem , niestety rzeczywistość jest taka , że auto uturbionych jest i będzie coraz więcej , wolę jak np. ktoś bliski porusza się pojazdem bardziej niż mniej elastycznym i nie musiał za każdym razem redukować do 3-biegu bo inaczej ma kolejkę z tyłu na zderzaku , no ale różne mają ludzie preferencje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Woytas ; 05-04-2017 o 10:38
Woytas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2017, 09:06   #25
Yary
ford::beginner
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 23-07-2016
Model: Focus
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2016
Postów: 20
Domyślnie Odp: Który silnik wybrać?

Cytat:
Napisał zombie6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ty chyba jaja sobie robisz, że 1.8 i-vtec przyjemnie mruczał ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wyło, to zawodziło i nie jechało w VIII genie

P.S. Zdajesz sobie w ogóle sprawę, że EB jest o 2-3 db cichszy od 1.8 i-vtec ? Wiesz co to znaczy 3 db ? 2 razy ciszej !!! Wiesz co to znaczy dla komfortu ? Przepaść !!! I tyle w temacie...tu nie ma innej prawdy....
Myślę że te różnice w ocenie wynikają z zupełnie innych stylów jazdy (kolega lubi do odcinki, jak widziałem w innych postach, ja jeżdżę zwykle do 20 powyżej przepisów, tylko od czasu do czasu lubię poszaleć). Civic IX generacji jest znacznie cichszy od VIII. Znacznie. Głośność zdecydowała wtedy, że pominąłem VIII już na jazdach próbnych.

A to, że silnik EB jest cichszy, nic nie musi znaczyć. DO 130 km/h nie słyszę różnicy względem Focusa. Inżynierowie Civica więcej musieli popracować nad wyciszeniem i zniwelowali różnicę głośności samych jednostek napędowych.

Ostatnio edytowane przez Yary ; 01-05-2017 o 09:11
Yary jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.