Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-03-2017, 20:29   #51
slawek-kali
ford::expert
 
Avatar slawek-kali
 
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
Domyślnie Odp: P2002, check engine + pomoc w interpretacji Forscan'a

sprawdz wezyki..

__________________
Sprawdz VIN - napisz maila!
Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK
slawek-kali jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2017, 20:41   #52
mczelej
ford::beginner
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 03-06-2015
Skąd: Wrocław
Model: Kuga
Silnik: Diesel 2.0 140 KM
Rocznik: 2008
Postów: 12
Domyślnie Odp: P2002, check engine + pomoc w interpretacji Forscan'a

postaram się to zrobić w poniedziałek w warsztacie, jednak czy z takimi parametrami DPF mogę jeździć przez weekend aby nic zlego sie nie stalo ?
mczelej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2018, 09:06   #53
kacperw
ford::amateur
 
Imię: Kacper
Zarejestrowany: 27-07-2018
Skąd: Rawa Mazowiecka
Model: KUGA
Silnik: diesel
Rocznik: 2012
Postów: 1
Domyślnie błąd silnika

Witam, co oznaczają błędy kod: P2452 I P2456 i jak im zaradzić?

pacjent: kuga 2l diesel 2012 rok
kacperw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-07-2018, 10:41   #54
yaris1
ford::professional
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 03-04-2013
Skąd: Irlandia
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 161KM
Rocznik: 2008
Postów: 1,261
Domyślnie Odp: Kod 2002 czy to tylko dpf

Cytat:
Napisał maygic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cześć wszystkim,
Chciałbym się podpiąć do tematu. Mam podobny problem P2002. Sprawdzałem przewody idące do czujnika ciśnieniowego i wyglądają dobrze. Błąd jak usune to po niedługim czasie znowu się pojawia. Odczyty mam podobne jak adik69. I właśnie tu moje pytanie: czy stała wartość 286 kPa na jednym z odczytów DP_DPF jest normalna (u mnie się nie zmienia podczas obicążenia)? Nawet jak wypiąłem lewy przewód z czujnika, to ten odczyt był cały czas na tym samym stałym poziomie niezależnie od obciążenia. Drugi odczyt wacha się pomiędzy 0 a 46. Stopniowo się zwiększa przy obciążeniu. Czy ten stały wysoki odczyt jednego DP_DPF jest normalny czy może wskazywać jednoznacznie na uszkodzony czujnik? Może ktoś to potwierdzić?

Chciałbym wiedzieć czy mam wadliwy czujnik czy filtr już*kiepski. I na jakie koszta się nastawiać. Kogo w Katowicach lub okolicach możecie polecić? Prawdopodobnie skończy się na wymianie czujnika lub jakiejś*regeneracji filtra. Statyczna regeneracja forscanem pomogła tylko chwilowo. Może wycięcie?

Dziękuje uprzejmie za pomoc. Nawet odpowiedź na nawet jedno pytanie. np. czy takie odczyty wskazują na sprawność czujnika.

Reszte poszukam. Dzięki,
maygic
Ten jak to mówisz stały parametr nie jest stały on wzrasta nawet ponad 300Kpa i maleje po wypalaniu. Też myślałem że jest stały . Bynajmniej jest tak u mnie i ja żadnego błędu z DPF nie mam a co dziwne pierwszy parametr nigdy nie mam 0 jest 3 lub 4,5 Kpa a podczas jazdy dochodzi nawet do 120Kpa Na angielskich stronach był ten temat wałkowany te silniki DW10 tak mają coś ze sterownikami nie tak, chodzi tu o jakiś przelicznik i u mnie może pokazywać 4.5Kpa a u ciebie 0Kpa dodam że gdy zbliża mi się wypalanie DPF zawsze w przedziale 500- 600 kilometrów pierwszy parametr na wolnych obrotach pokazuje nawet 9Kpa a drugi parametr przekracza 300Kpa. DW10C są poprawione i i odczyty są dobre.

Ostatnio edytowane przez yaris1 ; 30-07-2018 o 07:03
yaris1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2019, 18:45   #55
guliusz
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-04-2013
Model: Ford Puma
Silnik: 1.7
Rocznik: 1988
Postów: 2
Domyślnie Odp: Kod 2002 czy to tylko dpf

Witam,
Czy ktos wie czy po wymianie tego czujnika mozna jeszcze raz uzyc te objemki?
Mozne je wogole zdjac nie uszkadzajac?
guliusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-10-2021, 07:10   #56
Mintaa
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 23-07-2020
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 18
Domyślnie Usterka Silnika P2002 DPF

Witam, dzisiaj podczas porannej drogi do pracy na autostradzie auto straciło moc i wyskoczyła informacja o usterce silnika. Podłączyłem na szybko ELM na bluetooth i dostałem informację P2002 która niestety zbyt wiele nie mówi. Wskaźnik soot% pokazał 0%.

DPF wypalił się w zeszłym tygodniu na autostradzie do 8%.

Teraz pytanie co mogło się stać? DPF zapchany i do czyszczenia? Padł jakiś czujnik zapełnienia?
Mintaa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-10-2021, 08:02   #57
slawek-kali
ford::expert
 
Avatar slawek-kali
 
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
Domyślnie Odp: Usterka Silnika P2002 DPF

wezyki masz dziurawe na dpf..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila!
Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK
slawek-kali jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-10-2021, 09:02   #58
Mintaa
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 23-07-2020
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 18
Domyślnie Odp: Usterka Silnika P2002 DPF

Mówisz o wężykach gdzieś w okolicy dpfu? Masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda?
Mintaa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2022, 11:25   #59
misteq
ford::amateur
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 26-03-2022
Skąd: Łomża
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 1
Domyślnie Kuga błąd p2002

Witam wszystkich mam problem z powracającym błędem p2002 kontrolka check engine wężyki silikonowe przy DPF sprawne nie widać nigdzie dziur ani osmolenia na złączkach wczoraj podłączyłem kuge pod komputer i na biegu jałowym komputer pokazuje 0.0kpa a dopiero przy około 3500 obrotów 0.15-0.20kpa. Czy uważacie że czujnik może być uszkodzony???

Ostatnio edytowane przez misteq ; 05-04-2022 o 11:29
misteq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:08.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.