|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-05-2010, 08:25 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-12-2009
Model: Ford Kuga
Silnik: 2,0 Tdci
Rocznik: 2009
Postów: 82
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Coś z tym przyciskiem jednak musi być nie tak. Ostatnio średnio 2 razy w tygodniu nie chce zadziałać. Dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu odpala. Mam zachwile I przegląd to postaram sie czegoś dowiedzieć bo chyba jest to wada fabryczna.
|
18-05-2010, 09:26 | #22 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 14-05-2010
Model: kuga
Silnik: 2
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Gdyby była to wada fabryczna to narzekała by wiekszość ludzi. U mnie odpala za pierwszym razem. Na razie się nie zdarzyło żeby nie zadziałał. Myślę, że nie jest to też wina pilota, bo jesli otwierasz auto to automatycznie immobiliser jest odczytany. Być może gdzieś błąd w oprogramowaniu startowym.
|
21-05-2010, 09:51 | #23 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-07-2005
Skąd: Koszalin
Model: MONDEO TITANIUM S
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Ja byłem na przeglądzie na początku maja i zgłosiłem to w serwisie, po tygodniu do mnie zadzwonili i powiedzieli że jest to wina softu. Przy najbliższej okazji w serwisie wgrają nowy soft i będzie ok. Czas zmiany softu serwis powiedział, że będzie to trwało +/- 30 min.
Pozdrawiam |
24-05-2010, 23:25 | #24 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Radom
Model: Kuga
Silnik: 2 TDi
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Odp: Przycisk FORD POWER
u mnie nie dzialalo, 2gi kluczyk nie pomógł, nawet kierownica awaryjnie nie chciala sie odblokowac... laweta pomogla, a w serwisie dokonali soft resetu komputera (zdjeli kleme z akumulatora na 10min - tak powiedzieli) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))) no i do dzis od 2 miesiecy dziala bez zarzutu, a dzialy sie dziwne rzeczy oj dziwne z lankami diodami i przyciskiem power ... az w koncu w ogole umarł, ale juz działa oczywiscie jak pisałem wczesniej
|
25-05-2010, 00:01 | #25 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 16-03-2010
Skąd: pomiedzy Stala a Falubazem
Model: Kuga / Passat / fazer`ka
Silnik: 2.0 / 2.0 / 0.6
Rocznik: 2010 / 2015 / 2008
Postów: 564
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Cytat:
__________________
... kochajmy samochody... tak szybko odchodza... |
|
25-05-2010, 06:26 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-04-2010
Skąd: Silesia Metropoly
Model: Ford Kuga / YETI
Silnik: 2.0 TDCi/ 2.0 TDI
Rocznik: 2010/ 2011
Postów: 154
|
Odp: Przycisk FORD POWER
czytam i nie wierze.........u mnie nic sie nie dzieje (pfuu wypluć) i zaczynam z z lekką nutką niepewności dotykać tego przycisku. Czuje andrenaline heheh.
__________________
ZŁOTA TEŚCIOWA NAZYWA KUGĘ - FUGA......i niech tak zostanie SKODA YETI 4x4 TDI 170KM |
02-06-2010, 08:53 | #27 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Radom
Model: Kuga
Silnik: 2 TDi
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Cytat:
pierwsze symptomy wystąpiły podczas jazdy, wszystko migało tak jakby było jakieś zwarcie, w nieregularnych cyklach, słychać było też działające w ten rytm przekaźniki w serwisie powiedzieli że jeszcze nie widzieli czegoś takiego i żebym lepiej zostawił samochód, ale skoro naprawa miała się rozpocząć dopiero za trzy dni to wziąłem samochód i na własne ryzyko że gdzieś stanie. No i 2 dni później przestało wszystko działać tak jak opisywałem poniżej. Najśmieszniejsze w tym wszystkim, a jednocześnie przyprawiające o dreszczyk jest to że nie dało się odblokować kierownicy.... Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że nowe samochody forda mają ten program pomoc, mogłem zadzwonić z placu przed serwisem to by mi dali samochód zastępczy jakby nie naprawili do końca dnia... w sumie miło się zaskoczyłem jak się o tej usłudze forda dowiedziałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) |
|
04-06-2010, 06:12 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-04-2010
Skąd: Silesia Metropoly
Model: Ford Kuga / YETI
Silnik: 2.0 TDCi/ 2.0 TDI
Rocznik: 2010/ 2011
Postów: 154
|
Odp: Przycisk FORD POWER
korbtrix & [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]żenie mnie ogarnia o czym piszecie.
że co? dzwonie w razie awari i przyjadą po cara i drugi nam dadzą?
__________________
ZŁOTA TEŚCIOWA NAZYWA KUGĘ - FUGA......i niech tak zostanie SKODA YETI 4x4 TDI 170KM |
28-03-2017, 07:42 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-04-2013
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 44
|
Odp: Przycisk FORD POWER
Witam,
wiem, że temat stary ale pozwolę sobie go odkopać bo problem pojawił się u mnie. Kuga 2008 - do tej pory nie było problemów przez jakieś 5 lat (poza dwoma przypadkami, gdzie wymiana baterii pomogła). Ostatnio codziennie mam problem z odpaleniem i często dopiero za którymś razem się to udaje (choć czasem i za pierwszym). Często podczas jazdy na kilka - kilkanaście sekund pojawia się komunikat "kluczyk nie rozpoznany" z sygnałem dzwiękowym. Po tym czasie znika i jest ok. Wygląda to na jakieś przerywane problemy z komunikacją z kluczykiem. Baterie wymieniłem, przeczyściłem styki. Oczywiście drugi kluczyk nie pomaga i jest to samo wiec to raczej nie kwestia samego pilota. Może to w czymś pomoże - zaobserwowałem jeszcze następujące rzeczy: 1. jakiś czas temu gasło i powracało podświetlenie przycisku Ford Power. Ostatnio tego nie widzę - ale może to też dlatego, że teraz mniej jeżdzę po zmroku (dłuższy dzień) a w świetle dziennym nie rzuca się to tak w oczy 2. Ostatnio (mniej wiecej równolegle z problemem z kluczykiem) zaczął się pojawiać taki sam efekt na wyświetlaczu klimatyzacji. Gaśnie i włącza się w sposób losowy na ok 1 s albo i krócej. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy tylko wyświetlacz gaśnie a klima działa czy cały system się wyłącza bo są to za krótkie przerwy (nie jestem w stanie zaobserwować). Nie próbowałem polecanego resetu poprzez odłączenie klemy - chcę z tym poczekać do weekednu bo wtedy będę miał więcej czasu - teraz samochód jest potrzebny na bardzo krótkie dzienne dystanse i mimo problemów z odpaleniem nie chciałbym go unieruchamiać. Również w sobotę może będę miał możliwość podłączyć pod komputer i odczytać błędy. Piszę bo chciałbym mieć jakieś lepsze rozeznanie przed ewentualnym wstawieniem samochodu do warsztatu (jeśli to będzie konieczne) bo przy takich objawach to może się skończyć unieruchomieniem samochodu w warsztacie na długo i szukanie nie wiadomo czego. A liczę, że może ktoś coś podpowie - czy szukać raczej zaśniedziałych styków (jeśli tak to gdzie - w którym miejscu mogą być przewody odpowiedzialne łącznie za stacyjkę lub rozpoznanie kluczyka oraz klimatyzację - albo tylko jej wyświetlacz), a może to kwestia anteny wewnętrznej (no właśnie - jak na razie nie zdarzyło mi się bym nie mógł wejść do samochodu - tylko problem pojawia się przy rozpoznaniu kluczyka wewnątrz), a może to uszkodzona wiązka (wtedy to już szukanie) a może jakiś znany ogólnie problem z softem, komputerem etc. Będę wdzięczny za każde sugestie i podpowiedzi. |