Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-02-2017, 15:53   #31
boruch13
ford::average
 
Avatar boruch13
 
Imię: boruch
Zarejestrowany: 14-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: EB 2.0 203KM
Rocznik: 2011
Postów: 81
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ,
11 litrów (95% w trasie) to nic dziwnego chyba?
Nie będę pisał o swoich rekordach, bo i tak nikt nie uwierzy. Jeżdżę spokojnie, bo nigdzie mi się nie spieszy, o czym wyżej pisałem, taka robota.
p.s.
Aktualnym Mondeo EB + PS 2.0 203-> 240KM by @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] mieszczę się w 10, choć niektórzy pisali, że 12 im mało. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 20170219_133853.jpg (22.1 KB, 21 wyświetleń)

boruch13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2017, 18:22   #32
rustin
ford::expert
 
Avatar rustin
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał mario13 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolejna Twoja prawda objawiona.
Panowie nie kopcie się z koniem.
Kolejny raz nie mając zielonego pojęcia o niczym trolujesz.

Dla twojej ograniczonej wiedzy. Tak szybciej zacznie klepac hydraulika w 2.5 np na zimnym silniku niż szklanki w Mondeo gdzie regulacja jest ręczna, a gaz jak widać z czasem kasuje luz. Więc zacznij w końcu myśleć za nim co kolwiek napiszesz bo koń ma więcej rozumu i wiedzy i motoryzacji niż ty.
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1
Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther
rustin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2017, 18:29   #33
mario13
ford::specialist
 
Avatar mario13
 
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Łęczna
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EcoBoost AWD
Rocznik: 2013
Postów: 817
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bo koń ma więcej rozumu i wiedzy i motoryzacji niż ty.
Dlatego napisałem o nie kopaniu się z koniem.Nie dotarło to do ciebie?
__________________
Było Monedo mk3 2,5V6 jest 2.0 240 KM AWD.
mario13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2017, 18:52   #34
rustin
ford::expert
 
Avatar rustin
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Po co trolujesz?
Masz rację z koniem się nie kopie, nie ma sensu z tobą pisać.
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1
Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther
rustin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2017, 20:16   #35
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Predzej zaczną ci klepac w 2.5 niż w 2.0
a to ciekawe, bo 2.5 to konstrukcja Jaguara, która ma hydrauliczne popychacze... Info znalezione w googlach, jedno ze źródeł jest nawet z tego forum...
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2017, 20:18   #36
rustin
ford::expert
 
Avatar rustin
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Kolego a hydraulika nie klapie? :-) przeważnie na zimnym, w 2.0 tego nie uswiadczysz.

Dobra rada. Kup ten który będzie lepszy, obojętnie który silnik aby nie mniejszy niż 2.0
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1
Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther
rustin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2017, 07:37   #37
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolego a hydraulika nie klapie? :-) przeważnie na zimnym
no i ile poklapie? 30 sekund? Ludzie z klepiącymi zaworami na zimno robią jeszcze 100-150 tysięcy od momentu odezwania się zaworów na zimnym silniku. Lepiej, niech poklepie przez 30 sekund, niż jak w 2.0 zacznie klapać i 700zł nie moje. Roczniki 200-2005 i ręczna regulacja zaworowa, no faktycznie, postęp niesamowity... Dzięki za rady, ale nie wiedzieć czemu jesteś strasznie uprzedzony do tego silnika 2.5v6, gdzie po rozmowie z jednym mechanikiem, który specjalizuje się w remontach silników od V6 po V12 usłyszałem, że nie ma siły, żeby 2.0 nie brał oleju. To ile tego oleju będzie brał, to zależy od mojego szczęścia, w jakim stanie go kupię. Na pewno branie oleju się nie zmniejszy, a jedynie ZWIĘKSZY.

Więc już mamy 4 sprawy przeciwko 2.0 :

-klapki w kolektorze
-głowice z papieru
-branie oleju i to dochodzące do 500ml na 1000km
-ręczna kasacja luzów zaworowych, której koszt może wynieść nawet 700zł i nie wiadomo, kiedy mi się to odezwie po zakupie, bo przypominam, MKIII nowego z salonu nie kupuję i jak ktoś wcześniej o to dbał, to tego mi nikt nie powie a jak się jeszcze trafi coś targane z zachodu, to na liczniku będzie miało 250, w silniku ceramizer, a realnie 350.

w 2.5 V6 muszę uważać na :

-UPG, dla tego na oględziny jadę z testerem i po zakupie wymieniam wodę na porządną + sprawdzam stan pompy wody
- silniczek krokowy, który kosztuje 200zł

i dodatkowo muszę kupować 2 świece więcej i dwa kable więcej, gdzie na świecach irydowych Denso za 200zł komplet robię około 100tyś na LPG [producent daje gwarancję 120] na porządnych kablach WN [np Beru] robię lekko 60 tysięcy. To wszystko za cenę 1-1.5L\100 LPG w trasie.

już nie wspomnę o tym, że jak mi się trafi kobi, chociaż nie chcę kombi, ale wiadomo, jak to jest w naszym kraju, bierze się to, co jest w najlepszym stanie technicznym i nie wybrzydza na budę. Trafi mi się takie kombi, jak wspomniałem i tam przy silniku 2.0 to czekają mnie pasy zarezerwowane dla tirów przy tej masie auta i gabarytach...

jak tutaj wielokrotnie pisali użytkownicy forum - 2.0 jest lepsze od 1.8 i nie ma co brać 1.8, chyba, że ktoś jeździ bardzo spokojnie. Najlepiej do masy auta brać 2.5 + a jeszcze jak widzę te wszystkie "unowocześnienia" Forda, to ręce opadają.

Niestety nie wezmę 3.0 z bardzo prostego powodu. Dzisiaj mi OC wychodzi tańsze, niż w 2.5 o 50zł, ale cholera wie, co wymyśli jeszcze rząd i okazać się może, że następną składkę zapłacę już 2x większą... Dodatkowo, przeważają informacje w internecie, że jednak na trasie poniżej 12-13L normalnej jazdy nie zejdziemy a w mieście, to nawet 18. Moim skromnym zdaniem, kupowanie silnika 3.0, żeby jeździć 80km\h mija się z celem, ale co, kto lubi... Ja potrzebuję auta na trasy + okazyjnie na miasto i 2.5 to idealny kompromis.

chciałbym aby się tutaj więcej osób wypowiedziało na temat spalania tego silnika.
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2017, 08:47   #38
rustin
ford::expert
 
Avatar rustin
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Skoro wiesz lepiej to po co pytasz. Znasz się, kupuj i koniec.

Nigdzie nie napisałem że jestem uprzedzony, wręcz przeciwnie pisałem że lepiej 3.0 a to podobna konstrukcja do 2.5

Zrozum tylko że na gazie skoro się luz zmniejsza to jakim cudem zaczna ci klepac zawory? Wiesz wogole kiedy klepia czy tylko piszesz aby pisać.

Co do postępu hmmm, to jednak te Japończyki zacofane są że nadal stosują regulacje ręczna np w nowej hondzie.

Także powodzenia, będę śledził twoje tematy jak kupisz auto, bo z takim podejściem zapewne będzie ich dużo :-)

A co do spalanie to jest taka opcja szukaj, kupujesz auto które ma 15 lat więc i na forum był nie jeden temat a raczej spalanie się nie zmieniło
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1
Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther
rustin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2017, 09:59   #39
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Skoro wiesz lepiej to po co pytasz. Znasz się, kupuj i koniec.
no tak, uraziłem dumę, wiec od razu "po co pytam, skoro wiem lepiej" [; Śmieszne...

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zrozum tylko że na gazie skoro się luz zmniejsza to jakim cudem zaczna ci klepac zawory?
w jednym się zmniejsza, w innym zwiększa, nie ma reguły.

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do postępu hmmm, to jednak te Japończyki zacofane są że nadal stosują regulacje ręczna np w nowej hondzie.
no i dla mnie to jest zacofanie, poza tym, nie kupuje Hondy, bo nie mam ochoty wozić za sobą cysterny z olejem... No chyba, że kupię 2.0 w którym magicznie luzy się same kasują, albo trzeba wyłożyć 700zł na regulację, zdecyduj się wreszcie, bo póki co, to sam sobie zaprzeczasz...

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Także powodzenia, będę śledził twoje tematy jak kupisz auto, bo z takim podejściem zapewne będzie ich dużo :-)
jakoś ze swoim obecnym nie mam ich dużo... Ale tak, nie zgadzam się z twoim zdaniem i nie biorę jedynego, słusznego silnika według ciebie, więc na pewno kupię szrota... xD Zrób mi przysługę i jesli nie masz nic mondrego więcej do dodanie, to się tu nie udzielaj i nie zaśmiecaj.

Cytat:
Napisał rustin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co do spalanie to jest taka opcja szukaj, kupujesz auto które ma 15 lat więc i na forum był nie jeden temat a raczej spalanie się nie zmieniło
zmieniło, bo sporo tematów jest o MK2 i spalanie lubi się zmienić wraz z przebiegiem, to tak na przyszłość, żebyś zaskoczony nie był, bo widzę, że o pewnych rzeczach nie masz pojęcia. Tak więc Panu już podziękujemy za porady...

Bump:
Cytat:
Napisał mario13 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolejna Twoja prawda objawiona
Co możesz mi napisać o swojej Vce? Czy sporo trzeba dbać o ten silnik? Oprócz UPG na oględzinach na coś jeszcze zwracać uwagę?

Ostatnio edytowane przez Zielony34 ; 01-03-2017 o 10:01
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2017, 10:58   #40
mario13
ford::specialist
 
Avatar mario13
 
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Łęczna
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EcoBoost AWD
Rocznik: 2013
Postów: 817
Domyślnie Odp: Spalanie LPG w MK3 2.0 145 i 2.5 V6 170KM

Cytat:
Napisał Zielony34 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co możesz mi napisać o swojej Vce? Czy sporo trzeba dbać o ten silnik?
Ja jakoś specjalnie nie muszę dbać.Olej i filtr oleju wymieniam co 20tys .Płyny chłodniczy i hamulcowy co dwa lata.Filtr powietrza i p.pyłkowy co roku w czerwcu.
Świece,przewody WN wymieniłem w trakcie zakładania LPG.Wszystko motorcraft.
Tanie nie było.
Okazało się,że jeszcze cewka jest do wymiany,kupiłem NGK. Padła po pięciu kilometrach.
Kupiłem motorcrafta i jeżdżę do tej pory na tym zestawie (65 tys).
Nie wiem jak w innych autach ale ja od wymiany do wymiany dolewam około 1-1,5 litra oleju.Tak było od początku i przez 9 lat oraz 100tys przejechane nic się nie zmieniło.
O spalaniu nic nie napiszę bo zaraz zlecą się fachowcy ze stwierdzeniem,że skopane mam auto skoro tak dużo pali.
Z instalacją LPG nic nie robię i nie robiłem oprócz standardowych przeglądów.
__________________
Było Monedo mk3 2,5V6 jest 2.0 240 KM AWD.
mario13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.