|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-01-2017, 16:29 | #431 |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Tylko tutaj powyżej 0.9bara masz już czerwone pole, a turbawka Diesela przy 0.9 to się dopiero rozkręca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ta miejscówa na zegary w Focusie nie jest najgorsza. Zdecydowanie trafniejsza niż w AR159 gdzie jest ... pomiędzy nawiewami a radiem. Ciekawe kto normalny w to patrzy jak ciśnie? Kup sobie ELMa BT i oprócz ciśnienia oleju będziesz miał wszystko w Torque na telefonie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
28-01-2017, 16:47 | #432 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2017
Skąd: Chorzów
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
to z jakim ciśnieniem "dmucha" diesel że brakuje skali???
|
28-01-2017, 17:55 | #433 |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
W overbooście standardowo zestrojone turbo powinno być w stanie nadmuchać do 1.6bara, w normalnych warunkach do 1.2bara, Nie wiem do jakich wartości podnoszą koledzy przy modach,
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
się spytaj.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
28-01-2017, 17:59 | #434 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2017
Skąd: Chorzów
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
dzięki ci bardzo za info Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-02-2017, 13:28 | #435 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-11-2007
Model: Focus + Focus
Silnik: 1.8 TDCI + 1.8TDCI
Rocznik: 2002 + 2008
Postów: 222
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Cytat:
Czyli już za 50zl bez problemu można dorobić kluczyk do Focusa nawet razem z pilotem do centralnegoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Uzywany kluczyk z pilotem i pastylką IMO + nowy grot + docięcie grota. PolecamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz jak tylko zaswieci słońce zejdę do auta i zaprogramuje drugi kluczykGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
02-02-2017, 13:40 | #436 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,056
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Cytat:
Było już parę razy - działają w benzynie z ST i tylko tam. Te zegary podpinane są pod szynę CAN i muszą mieć przesyłane zaadresowane do siebie informacje o ciśnieniu doładowania itp. Sterownik silnika TDCi po prostu tych informacji nie wysyła do takich zegarów i w związku z tym nic nie pokażą. Było o tym już parę razy na forum, sam mam takie zegarki w garażu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No ale wyglądać będą "profi"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
02-02-2017, 16:27 | #437 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2017
Skąd: Chorzów
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 24
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
myślałem raczej o uniwersalnych czujnikach (temperatury i ciśnieniu) i podpięciu na oryginalnych zegarach ze względu na wygląd i miejsce montażu w kabinie ale skoro się nie da..... Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
19-04-2017, 16:20 | #438 |
ford::beginner
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 22-02-2017
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 17
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Witam
Znajdzie się ktoś z Krakowa, kto potrafi wymienić zegary i wgrać kluczyki w focusie mk2, czy czeka mnie podróż do Katowic do kolegi tedi_k? |
19-04-2017, 22:02 | #439 | |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Cytat:
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
|
28-10-2017, 11:47 | #440 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-12-2012
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCi 90KM
Rocznik: 2005
Postów: 124
|
Odp: Podmiana zegarów z temp. zew.
Powoli przymierzam się do zmiany licznika i sprawdzam, co mam, a czego nie i po zdemontowaniu wtyczki od kierunkowskazów, zauważyłem, że mam tylko 5 pinów obsadzonych. Muszę więc pociągnąć całą wiązkę do licznika, jednak nigdzie nie znalazłem schematu, jakie piny muszę ze sobą połączyć. Czy jest ktoś w posiadaniu takiego schematu?
|
|
|
|