Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-01-2017, 10:12   #11
ryszard_ochudzki
ford::average
 
Avatar ryszard_ochudzki
 
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: podkarpacie
Model: ford focus c-max
Silnik: 2.0tdci duratorg
Rocznik: 2004
Postów: 147
Domyślnie Odp: Awaria układu silnika na mrozie, 1.6TDCi.

Moze to kolego zapchany i zamarzniety katalizator ,ale to gdybanie mechanikmusi sprawdzic
Mi tez moj wczoraj niechcial zapalic kilka razy i ciezko krecil chociaz nowy akumulator gdy juz zapalil to przebieral i chodzil nieciekawie silnikale zaraz sie uspokoil i bylo ok.
Zastanawia mni dlaczego ciezko kreci mimo nowego i mocniejszego aku bo kupilem 750 .Moze to wina rozrusznika czy cos innego ?

ryszard_ochudzki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2017, 10:21   #12
Młodyk
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2012
Skąd: Połaniec
Model: C-max
Silnik: 1.6 90 km
Rocznik: 2006
Postów: 93
Domyślnie Odp: Awaria układu silnika na mrozie, 1.6TDCi.

/del

Ostatnio edytowane przez Młodyk ; 10-01-2017 o 15:05
Młodyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2017, 13:51   #13
Młodyk
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2012
Skąd: Połaniec
Model: C-max
Silnik: 1.6 90 km
Rocznik: 2006
Postów: 93
Domyślnie Odp: Awaria układu silnika na mrozie, 1.6TDCi.

Byłem u jednego mechanika, podpiął komputer i nie pokazał mu nic. Podjechałem do drugiego i mu wykazał, że świeca żarowa. Już zamówiona chociaż wciąż mnie zastanawia, że silnik po odpaleniu i postaniu 2-3 min wkręca się normalnie do 4,2 tyś, a jak zaczne jechac i zrobi sie ciepły to max 3,2 tyś. Gość mi powiedział, że gruszka mogła przymarznąc, ale jaka gruszka? Turbo o stałej geometrii, brak dpf. Gdzie owa gruszka się znajduje?
Młodyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2017, 15:06   #14
Młodyk
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2012
Skąd: Połaniec
Model: C-max
Silnik: 1.6 90 km
Rocznik: 2006
Postów: 93
Domyślnie Odp: Awaria układu silnika na mrozie, 1.6TDCi.

Wstawiłem auto do ogrzewanego garażu(+2st.), zagrzałem auto do prawidlowej temp. i o dziwo nie ograniczyło obrotów do 3 tysięcy tylko wchodzi na 3,9/4 tyś. Czyżby miał rację z zamarzniętą "gruszką"? Dam znać co więcej po przeglądzie w piątek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Zaniepokoił mnie tylko dziwny odglos po odpaleniu na samym początku silnika mniej wiecej po środku maski przy samym zderzaku. Był to charakterystyczny dźwięk, niby taki metaliczny, ale to nie turbina bo pracuje normalnie. Czyżby rozrusznik? Po dodaniu gazu hałas ustepował, gdy obroty spadły znów występował do momentu jak silnik sie nie zagrzał trochę.

Ostatnio edytowane przez Młodyk ; 10-01-2017 o 15:09
Młodyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:29.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.