|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-12-2016, 12:06 | #551 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Model: Kuga 4x4 / Insignia
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 CDTI
Rocznik: 2010 / 2012
Postów: 138
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Czy można naładować rozładowany do zera akumulator? ASO twierdzi, że tak. Aku rozładował się całkowicie (0,2V wskazywał miernik) w ciągu 6 godzin od momentu zaparkowania - konieczne było wezwanie Ford Assistance. Po odpaleniu auta, o "własnych siłach" pojechało do ASO. Aku jest prawie nowe - było wymieniane w sierpniu. Kuga dużo jeździ, więc aku na bieżąco jest doładowywane. ASO zweryfikowało, że wszystko i ze "sterowaniem" i z aku jest OK i ... naładowało akumulator. Do dziś żyłem w przekonaniu, że rozładowany do zera aku, do niczego już się nie nada. Czas pokaże, kto miał rację... Oby ASO...
|
08-12-2016, 15:05 | #552 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 14-03-2016
Model: Ford Mondeo mk4
Silnik: 1600 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 118
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Jeżeli aku było w dobrej kondycji przed rozładowaniem i okres głębokiego rozładowanie nie był długi to da się go uratować.Pytanie zasadnicze,com spowodowało tak głębokie rozładowanie,bo to nie normalne.
Tak glębokie rozładowanie nie jest obojętne co do kondycji aku.Dobry aku po całkowitym naładowaniu,po 10 h pwinien mieć gęstość elektrolitu ok.1.26g/cm i np.ok.12.75V. |
08-12-2016, 15:19 | #553 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Model: Kuga 4x4 / Insignia
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 CDTI
Rocznik: 2010 / 2012
Postów: 138
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Twierdzą, że wszystko sprawdzali i po naładowaniu akumulatora. Jeśli nie wiedzą, o czym mówią, temat pewnie szybko powróci (chociaż wolałbym, żeby nie).
|
17-12-2016, 05:21 | #554 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Model: Kuga 4x4 / Insignia
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 CDTI
Rocznik: 2010 / 2012
Postów: 138
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Jednak nie wszystko sprawdzili... Przyczyną okazał się alternator. Teraz padł całkiem i wywaliło kontrolkę braku ładowania - do wymiany.
|
17-12-2016, 08:56 | #555 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-08-2009
Model: Kuga->sprzedane
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 163
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Na gwarancji tej dodatkowej - ford protect 12- robią regenerację alternatora za darmo. Korzystałem w zeszłym roku.
|
17-12-2016, 10:58 | #556 |
ford::beginner
Imię: siwy
Zarejestrowany: 24-02-2013
Model: escort RS2000
Silnik: 2.0
Rocznik: 1993
Postów: 13
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
opisze moja kuge robie nia 30 tys rocznie w tej chwili przejechane 249tys od nowosci ja mam 190tys wymiana rozrzadu 220tys padl alternator 230 lozyska przod tyl wymieniam wszystkie nawet jak jedno padlo
hamulce to normalnie co 60 tys klocki tarcza wytrzymuje okolo140tys czeszczenie tapicerki jakies takie pierdolki nieprzeszkadzaja mi silnik 136km 4x4 tyle w tym temacie a mam zamiar zrobic nia 500tys zobaczymy czy wytrzyma jak beda nastepne usterki to sie odezwe POZDRAWIAM |
17-12-2016, 20:37 | #557 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2016
Model: KUGA I
Silnik: diesel
Rocznik: 2008
Postów: 75
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
|
17-12-2016, 23:00 | #558 |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Żadnej z opisywanej usterki nie miałem. Jak kolega pisał, tyle z teorii
|
18-12-2016, 04:49 | #559 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Model: Kuga 4x4 / Insignia
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 CDTI
Rocznik: 2010 / 2012
Postów: 138
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Cytat:
|
|
18-12-2016, 05:28 | #560 |
ford::beginner
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 23-07-2016
Model: Focus
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2016
Postów: 20
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Do 450? Na wszystko?!
|
|
|
|