|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-11-2016, 19:44 | #1251 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Komplet zimmermann mogę śmiało polecić do normalnej jazdy i nie tylko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na początku przez pare km delikatnie popiskiwały przy zatrzymywaniu , a teraz jest ok. A przede wszystkim cena jest w porządku |
22-11-2016, 21:18 | #1252 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Ano mogę. Motorcraft do totalna kaszana. Ori Ford cokolwiek jest w pudełku jest lepsze ale też pozostawia wiele do życzenia. Zniszczyły go dwa dohamowania awaryjne S-Maxem z 200-220 do ~120 w ciągu minty, może 90 sekund. Tarcze się nie pogięły ale podczas drugiego hamowania już były fatalnie. Rano pod domem zobaczyłem na tarczach same wykwity.
Krótka piłka: dwa dni później miałem na całym samochodzie tarcze EBC Ultimax i klocki YellowStuff. To świetny zestaw zastępujący ori jeżeli nie zamierzasz pójść w modyfikacje. Jeżdżę tylko autostrady, głównie nocą lub wcześnie rano. Zwykle z przelotową 180-220km/h. Z Ultimax i YellowStuff byłem zadowolony. Zestaw hamował lepiej niż fabryczny. Nie przegrzewał się. Na przodzie klocki wytrzymały 70.000km, tarcze w zasadzie też były do wymiany. Na tyle klocki wymieniam co 30kkmów. Na temat wytrzymałości tarcz tylnych nie mogę się wypowiedzieć bo nie mam miarodajnego pomiaru. Tylko ciągle brakowało mi większej siły hamowania. Teraz poszedłem krok dalej. Wstawiłem na przód komplet czterotłoczkowych zacisków Brembo z Cayenne pod tarcze 345mm zamiast 302. Jest siła. Na suchym asfalcie i dobrej oponie ABS zaczyna się odzywać przy hamowanie ze 120km/h. Trochę więcej tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Posty od #173, potem jeszcze od #208.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
23-11-2016, 11:03 | #1253 |
ford::advanced
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 04-04-2015
Skąd: Gniezno
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 207
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
ludzie temat jest o biciu po wymianie hamulcow a nie o wyzszości jesdnych tarcz i klocków nad innymi. wróćcie do tematu a nie piepszycie jak w spocie reklamowycm. znalazł któś rozwiazanie problemu bicia czy nie bo nic w tym watku nie idzie znależć.
|
23-11-2016, 11:10 | #1254 |
FCP member
Zarejestrowany: 23-10-2012
Skąd: Gdańsk/Zgorzelec
Model: Mondeo MK5 ST Line X AWD
Silnik: 2.0 180KM-> ~205
Rocznik: 2018
Postów: 2,893
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Słabo szukasz. A pieprzyć to zupę możesz, nie musisz od razu wszystkich obrażać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Trzeba być wytrwałym żeby się ze mną skontaktować, oczywiście nie gwarantuje to możliwości spotkania |
23-11-2016, 11:11 | #1255 |
ford::expert
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,076
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Problemu bicia nie znajdziesz ,miałem wiele Mondeo MK3 i we wszystkich drgała kierownica przy hamowaniu na autostradzie.Sytuacja zniknęła po zamontowaniu nowych tarcz ale tylko na jakiś czas i znów biło.Ostatnio przemierzyłem na maszynie tarcze przednie,bicie było w normie 0,01mm i 0,05mm a mimo to bije
Ostatnio edytowane przez aprox99 ; 23-11-2016 o 11:20 |
23-11-2016, 11:25 | #1256 |
Zablokowany
Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-01-2016
Model: Focus
Silnik: st170
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
A zaciski wszystko macie w idealnym stanie?? bo z tego co widzę to większośc wymienia jak leci w kartoniku i nie sprawdza co robi.
Klocki siedzą tak ciasno w jarzzmie że ruszyć się nie chce , uzywanie jakiś smarów miedzianych dziwnej jakości zamiast pasty do tego przeznaczonej. Hamulce nnie odpowietrzone odpowiednio. Potem po założeniu nowego zestawu sporo osób wyjeżdza i zaraz but ogień i hamulce piłuje aż dymi. Druga połowa ma felgę krzywą opony zmęczone luzy w zawieszeniu, felgi uniwersalne bez pierscienia centrującego i też im biję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z każdej firm się trafiają problemy, niestety takie standardy produkcji. |
23-11-2016, 11:25 | #1257 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: było focus, mondeo MK1, MK3, jest Mondeo MK4, Fiesta MK7, MUSTANG
Silnik: Mondeo MK3 2.0 TDCI by HEKO, MK4 2.0 tdci 163KM, Fiesta 1,6TDCI
Rocznik: 1994 już recykling, 2002, 2004, 2011, 2012, 2017
Postów: 30
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
LATAR dzięki za info w modyfikacje hamulców raczej nie będę się bawił (jak cos to chip u heko bo mogło by to lepiej jeździć ) mnie w sumie satysfakcjonowały hamulce jakie miałem przed wymianą klocków tylko dałem ciała że nie sprawdziłem co to było. Tarcze mam oryginały forda nie jest źle ale już zbliżają się grubością do 26mm myślałem że obskoczą jeszcze jedne klocki niestety zawaliłem z tymi motocraftami. Powiedz mi ty na pewno na klockach z przodu zrobiłeś 70 tys ja to ok 30 tys. Może S-max ma większą tarczę , klocek i wolniej się zużywają a może koła są związane z szybszym zużywaniem letnie mam 18 z jakimiś contisport i dość szerokie 235 a wraz z wymianą klocków zmieniłem opony na zimowe 16 i zastanawiam się czy to nie spotęgowało wrażenia z tym hamowaniem ale w zeszłym sezonie tego nie odczułem. Latar na jakich kołach jeździsz (widzę że fela identyczna a rozmiar czasem nie 19") i jesteś pewny z tymi przebiegami no i powiedz mi jak kosztowo wyszła ci ta przeróbka na zaciski 4 tłoczkowe (założone 3tys wystarczyły)pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez mariusz_185 ; 23-11-2016 o 11:57 |
23-11-2016, 11:32 | #1258 | |||
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||
23-11-2016, 11:52 | #1259 |
Zablokowany
Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-01-2016
Model: Focus
Silnik: st170
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
weuek moja fantazja i moje problemy ale mi nic nie biję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja tylko podałem przykłady. bo już takich co przerobili firmy od a do z i wiecznie marudzą. A potem daję takich asów... |
23-11-2016, 12:00 | #1260 | |
FCP member
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
|
|
Tagi |
bicie tarcz , drgania kierownicy , hamowanie , hamulce , mondeo mk4 , tarcze |
|
|