|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-10-2016, 12:07 | #1241 |
FCP member
Zarejestrowany: 23-10-2012
Skąd: Gdańsk/Zgorzelec
Model: Mondeo MK5 ST Line X AWD
Silnik: 2.0 180KM-> ~205
Rocznik: 2018
Postów: 2,893
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Na przodzie mam zimmerman sport, z tylu ferodo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Trzeba być wytrwałym żeby się ze mną skontaktować, oczywiście nie gwarantuje to możliwości spotkania |
21-10-2016, 11:43 | #1242 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-07-2011
Skąd: Dzierżoniów
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 dw10c
Rocznik: 2012
Postów: 34
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Mam pytanie odnośnie swapu hamulców z s-max 2.5 (316mm).
Jak bardzo przesuwa się "pozycja" zacisku? Na forum wyczytałem, że ori felgi forda 16' pasują bez problemów. A ja posiadam zimówki na jakiś nie fordowskich felgach i nie wiem czy wejdą one po takiej operacji. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-11-2016, 11:08 | #1243 |
ford::beginner
Imię: sławek
Zarejestrowany: 25-08-2012
Skąd: jastrzebie zdrój
Model: mondeo mk5
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2018
Postów: 44
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Pisałem o piszczacym problemie tylnego prawego koła,wymieniłem komplet na tylnej osi tarcze zimmerman klocki ebc green-stuff,pierwszy 1tk zaliczony narazie cisza i spokój.Na pierwszy montaż klocki fomoco firmy trw wytrzymały 77tk , prawa tarcza krzywa , lewe koło-zewnętrzny klocek zerwana okładzina a pozostałe trzy 3-4 mm grubość okładziny.Grubość tarcz 10mm . Zestaw "docierałem" zgodnie z zaleceniami.
|
08-11-2016, 21:42 | #1244 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Panther Black
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2014
Postów: 507
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Kupić komplet klocków na przód i tył firmy Motocraft czy oryginalne fordowskie - różnica w cenie za przód i tył to ok. 210 zł wg fordsklep.
Czy kupić coś innego ? Do normalnej jazdy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)) M... |
08-11-2016, 21:47 | #1245 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-11-2008
Skąd: Olsztyn
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 154
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Mój mechanik fordowy mówił mi, że nie ma nic do części fordowski, ale odradzał klocki motorcrafta, więc zaufałem. Mam ATE i nie narzekam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
|
09-11-2016, 04:52 | #1246 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
|
|
09-11-2016, 18:06 | #1247 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Panther Black
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2014
Postów: 507
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
Nie mam czasu czytać wszystkich postów. Polecane są Zimmermany i EBC Green. Czyli wybrać oryginały czy te Zimmermany lub ATE czy też Jurid (które mam założone na pierwszym montażu) ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W serwisie Forda jest do końca listopada promocja - klocków ham. (nie motocraft) plus montaż - koszt chyba 320 zł. Pozdr. M... Ostatnio edytowane przez Mediana ; 09-11-2016 o 18:44 |
|
09-11-2016, 19:04 | #1248 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Te "oryginały" na przód to właśnie teraz jurid dostaniesz (z logiem forda). Tylko zapłacisz sporo więcej.
Sam jednak znalazłeś co jest polecane. :-) |
22-11-2016, 18:57 | #1249 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: było focus, mondeo MK1, MK3, jest Mondeo MK4, Fiesta MK7, MUSTANG
Silnik: Mondeo MK3 2.0 TDCI by HEKO, MK4 2.0 tdci 163KM, Fiesta 1,6TDCI
Rocznik: 1994 już recykling, 2002, 2004, 2011, 2012, 2017
Postów: 30
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Witam mam mały problem czytając wasze posty to jakiś inny a więc wymieniłem klocki hamulcowe niedawno przód teraz tył i auto nie hamuje jakaś masakra. Problem jest taki że poruszam się często autostradami i prędkość 200 i więcej jest dla mnie normalną a czasem są niespodzianki. Mając na uwadze że hamulce to podstawa i bezpieczeństwo jest najważniejsze co polecacie ale sprawdzonego . Już wiem że motocraft to porażka może na początku to coś hamuje ale potem przeciąga hamowanie i czuje że jest radykalna zmiana wcześniej gryzło asfalt naprawdę stawało w miejscu a teraz mondeo hamuje gorzej niż fiesta mojej żony. Myślałem o komplecie zimmermanna tylko pytanie tarcze sport nawiercane i klocki zimmermann lub ferodo czy może tarcze standard zimmerman i klocki EBC green lub red. Tylko z tymi EBC czytając wasze posty zauważyłem że są niespodzianki i wibracje pojawiają się nawet po 3 tys km. Błędem jest że nie sprawdziłem co było wcześniej czytając posty Mirka i Keisim jestem zaniepokojony i obawiam się klocków wypasionych mając na uwadze problemy forumowiczów i moje wcześniejsze z mondeo mk3. Mam zasadnicze pytanie KTO UŻYWA AUTA W PODOBNY SPOSÓB I JAKI ZESTAW SPRAWDZIŁ MU SIĘ TYLKO NP 50TYS WYTRZYMAŁY TARCZE I NIE WYKOŃCZYŁO ICH JEDNO HAMOWANIE AWARYJNE. Zauważyłem mając kiedyś podobne problemy z pogiętymi tarczami w MK3 że problem leży raczej w klockach tarcze nie miały większego znaczenia może to pomoże w waszych rozważaniach. U mnie wyglądało to tak że wymieniłem zestaw zużytych tarcz na brembo i jakieś lepsze klocki (nie pamiętam czy green ale w tym przedziale cenowym)no i niespodzianka z 3tys tarcze pogięte kupiłem następne tarcze JURID ale olałem wymiane klocków były prawie nie śmigane no i miała być rewelacja następne tarcze padły (reklamowałem jedne tarcze i wymienili ale nie pamiętam które) a teraz najlepsze założyłem stare oryginały forda na których było przelatane z 80-100tys żadnych problemów i znowu po 3 tys pogięte i to dało mi do myślenia (lepiej późno niż wcale). Następne nowe tarcze wymieniłem z klockami tarcze i klocki standard JURID albo Brembo no i pierwszy raz wymieniałem klocki zamiast tarcz po ok 30 tys. następne klocki były tak samo jakieś standardowe i zero problemów któreś pogięte tarcze jeszcze przetoczyłem i założyłem na próbę z klockami na wykończeniu przed wymianą zero problemów. Ktoś wymyślił klocki bez azbestu nie dość że pylą dużo gorzej hamują to jeszcze tarcze nie wytrzymują. Pytanie czy napewno jest sens wkładać klocki bardziej wypasione czy raczej skończy sie to pogiętymi tarczami czasem lepsze hamowanie nie wiąże się z podniesieniem temperatury która zabija tarcze może jednak lepsze tarcze i klocki standard efekt będzie podobny ale nie wyrwie mi kierownicy z rąk a to nieprzyjemna obawa że ostre hamowanie właśnie się tak skończy
|
22-11-2016, 19:16 | #1250 |
FCP member
Zarejestrowany: 23-10-2012
Skąd: Gdańsk/Zgorzelec
Model: Mondeo MK5 ST Line X AWD
Silnik: 2.0 180KM-> ~205
Rocznik: 2018
Postów: 2,893
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Ja mam zimmermann sport i klocki galfer sport, dla mnie Ok ale ja nie jeżdżę 200 bo jeżdżę głównie po mieście.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
może się o hamulcach na takie prędkości wypowiedzieć.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Trzeba być wytrwałym żeby się ze mną skontaktować, oczywiście nie gwarantuje to możliwości spotkania |
Tagi |
bicie tarcz , drgania kierownicy , hamowanie , hamulce , mondeo mk4 , tarcze |
|
|