|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-09-2016, 07:50 | #11 |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Podszybie różni się tym "deflektorem" czy jakkolwiek nazwać dokładkę, która pojawiła się gdzieś w okolicach liftu. Takie plastikowe coś co zasłania wloty powietrza w podszybiu i mocowane jest na 4 kołkach rozporowych. W starym nie będzie pewnie dziur, ale można wywiercić w starym i też będzie.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
29-10-2016, 20:26 | #12 |
ford::advanced
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: Gdynia
Model: c-max
Silnik: 1,8 benzyna/LPG
Rocznik: 2005
Postów: 355
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Witam.Podkleje sie pod temat przeróbek.Czy ktoś wie czy pokrywa silnika z Durateca spasuje do QQDA Silniki wygladaja identycznie ale zastanawiam sie nad samym mocowaniem tej pokrywy
Ostatnio edytowane przez Przemo17101970 ; 29-10-2016 o 20:29 |
29-10-2016, 21:07 | #13 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Raczej tak , a jak bys porzebował mam taka z 1.8 za 50 + kw
|
30-10-2016, 06:43 | #14 |
ford::advanced
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: Gdynia
Model: c-max
Silnik: 1,8 benzyna/LPG
Rocznik: 2005
Postów: 355
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
A masz może wszystko co potrzebne.Z tego co widzę to w pokrywie w tych trzech miejscach mocowania muszą być takie zaciski. Na tym przykladowym zdjeciu jest tylko jeden przy otworze na wlew oleju.Dodatkowo potrzebne są takie trzy uchwyty do zamocowania jak na zdjęciu i teraz kolejne pytanie jak te uchwyty mocowane są do śrub mocujących pokrywe zaworu.Wygląda na to,że do tego potrzebne sa trzy inne śruby.Ma ktoś może u siebie taką pokrywę i zechce się podzielić informacją jak ona dokładnie jest mocowana do silnika
|
30-10-2016, 09:21 | #15 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Te plastikowe bolce są wkręcane do silnika za pomocą takich trzpieni metalowych z gwintem chyba . A w pokrywie brakuje gumek które sie wkłada w ten otwór z boku i następnie na te bolce plastikowe.
Nie samych częsci nie mam. |
30-10-2016, 10:09 | #16 |
ford::advanced
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: Gdynia
Model: c-max
Silnik: 1,8 benzyna/LPG
Rocznik: 2005
Postów: 355
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
A te jak nazwałeś trzpienie są wkręcane w miejsce trzech śrub mocujących pokrywę zaworów czy jakoś osobno?
|
19-11-2016, 12:01 | #17 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
anadka zmieniałeś tego c-max na polift
powiedz mi czy tylny zderzak z przed lifta pasuje do polifta z 2007 czy trzeba jakieś przeróbki robić? |
20-11-2016, 01:39 | #18 |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Czemu chcesz to zmieniać?
Zanim kupisz zderzak polecam sprawdzić czy uda Ci się bezproblemowo zdjąć obecny. Sposób mocowania zderzaka w C-Maxie to jakiś dramat w trzech aktach jest. Do demontażu lepiej jest mieć kogoś do pomocy. Ja zdejmowałem go bez odkręcania kół i nakląłem się przy tym jak Tvardowsky 2.0 próbując naładować baterie w statku. Na pewno przyda się jakiś penetrator do gwintu i szczotka aby go lekko oczyścić. Zderzak trzyma się w trzech miejscach. Pod lampkami odblaskowymi są śruby, na dole są wciskane kołki rozporowe, do błotników przykręcony jest od wewnątrz nakrętkami pod klucz 10-kę. Dostęp do nakrętek blokuje nadkole (2 śrubki torx 25, te od strony zderzaka wystarczy odkręcić). Później zaczynają się schody. Śruby trzymające zderzak do błotnika mają zatopione łby w zderzaku, jak nakrętka za mocno przyrdzewieje, to próba odkręcenia jej na siłę zakończy się obróceniem łba śruby w zderzaku i wtedy to już pozamiatane. Tyle z moich doświadczeń w tym temacie.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
20-11-2016, 10:33 | #19 | |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Cytat:
a pełno jest tych przed liftem dlatego zastanawiam się czy pasuje |
|
20-11-2016, 13:44 | #20 |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Przeróbka przodu auta na polift
Tylko przedlifty są praktycznie zawsze (nie widziałem innej wersji) dwuczęściowe.
Znaczy jest ciemny plastik w dolnej części i kolor nadwozia w górnej. Nie będzie Ci to przeszkadzać?
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |