Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-11-2016, 14:41   #791
CARISMA
ford::advanced
 
Avatar CARISMA
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-10-2004
Skąd: Koluszki
Model: KUGA ST-LINE AWD
Silnik: 2.0 TDCI DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 221
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Cytat:
Napisał Mario_Mario Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z modelem silnika D5 nie byłoby tyle problemu, kupiłbym "goły" za 5-6tys zł z gwarancją i żył dalej. Mój ma oznaczenie D3,później jako D4 5 cylindów 2.0, 163KM rzadziej spotykany, tutaj zakup gołego silnika to wydatek 9-10tys zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A filtr już zwalony, tak zapchany skurczybyk, że po podaniu ciśnienia powietrza,schodziło ono wyczuwalnie słabiej. Dlatego rozebrałem silnik i będę ratował co się da...głowica wygląda na całą, jedzie do splanowania. Powiem szczerze,że w przypadku nowoczesnych aut,następnym razem kupię już z uszkodzonym silnikiem ,naprawiając jednostkę, "uproszczę" ją chyba maksymalnie, aby móc spokojnie wybrać się na drugi koniec świata,bez obaw,że padnie jakaś elektronika,jeden z tysiąca czujników itp. Jakiś czas temu przeszczepiałem prosty silnik od Saba 2.0 Turbo do Opla,kurcze poezja, prosty interfejs, jeden komputer, wiązka przewodów przy silniku to raptem może z 8 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Fajny,trwały silnik z dużym potencjałem tuningowym. A "zielonym" odesłałbym w kartonie wszystkie katalizatory, Fapy,DPF-y z nalepką Euro5

Nie narzekaj na na Fapy, DPF-y itd bo forumowi ekolodzy zaplują Cię jadem.

CARISMA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2016, 18:28   #792
MaXyM
ford::expert
 
Avatar MaXyM
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-12-2008
Skąd: Praga / CZ
Model: Mondeo MK5 FL Vignale
Silnik: 2.0EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 3,376
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Kazdy pluje na cos innego - musi byc rownowaga
__________________
Focus 1.6 2000 | Focus MK2 1.8tdci 2007 | Mondeo MK4 Kombi FL 2.0tdci 2010 | Mondeo MK5 Kombi FL 2.0 EcoBlue Vignale 2020
MaXyM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2016, 20:16   #793
Mario_Mario
ford::advanced
 
Avatar Mario_Mario
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-10-2015
Skąd: Gdynia
Model: S-MAX
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2007
Postów: 463
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Coś czuję,że jak zrobię XC60 to go sprzedam, poszukam w wersji benzynowej, lub wróce do sprawdzonej konstrukcji S-maxa,lecz tym razem po lifcie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Na krzywe drzewo sam Salomon nie naleje"
Jeśli nie możesz znaleźć auta dla siebie...zbuduj je, czyli konstruowanie pojazdów typu SAM i innych wynalazków
Mario_Mario jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2016, 22:54   #794
marios2909
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 30-09-2012
Skąd: Namyslow
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 28
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Cytat:
Napisał MaXyM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zastanawia mnie, ile razy trzeba na forum napisac aby ludzie przestali powtarzac takie brednie.
Juz bylo wielokrotnie walkowane na forum, ze nie trzeba dawac w palnik. DPF sie wypali i przy spokojnej jezdzie. Nie musi tez miec wysokiej temperatury czy obciazenia.



Tyle ze sie zagrzeje juz po paru km.
Nie zawsze po przerwaniu wypalania, ponowne wypalanie sie inicjuje juz po nastepnym uruchomieniu silnika. Rownie dobrze moze sie zaczac wypalac az znowu osiagnie standardowy limit zapchania inicjujacy wypalanie

Bump:

Akurat FAP i DPF to dokladnie to samo. W obu przypadkach znaczy to nic innego jak filtr czastek stalych, bez znaczenia jaka jest uzyta technologia. FAP to skrot z j. francuskiego, a DPF z ang.
Ja mam tak że jak wpadnę na Banę to w tym momencie jak się zatrzymam np. na kawę lub tankowanie to włącza mi się wypalanie. Wtedy nie gaszę az się wypali i nie mam z dpf-em żadnych kłopotów.
marios2909 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2016, 19:17   #795
Qba_ONY
ford::average
 
Avatar Qba_ONY
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 09-09-2016
Skąd: Nysa
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 LIFT
Postów: 52
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Dzisiaj znajomego auto skanowalem FORScanem i w DP_DPF, kpa wyskoczył wynik 114.3, co to znaczy??
Qba_ONY jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2016, 20:53   #796
82bob
ford::beginner
 
Imię: artur
Zarejestrowany: 20-11-2015
Skąd: siedlce
Model: S max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 42
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Odkryłem ciekawą zależność, zawsze dpf wypala się co około 350 - 400 km, po wyczyszczeniu przepływomierza zrobiłem już ponad 600 km i mam 70 % zapełnienia a zawsze wypala przy 82%, wiec jeszcze 100 km zrobię.
82bob jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-12-2016, 14:34   #797
egas
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 09-10-2016
Skąd: Kraków
Model: a
Silnik: s
Rocznik: 2000
Postów: 7
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Taki temat mam do Was:
Czy ilosc pokonywanych(ok 30km) km dziennie ma wpływ na problemy DPF?

Ostatnio edytowane przez egas ; 06-12-2016 o 09:24
egas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-12-2016, 20:41   #798
eclipse
ford::expert
 
Avatar eclipse
 
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Raczej nie jeśli nie jest w tym czasie odpalany b. często na zimnym silniku .
__________________
......................... Pozdrawiam .
eclipse jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2016, 15:23   #799
egas
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 09-10-2016
Skąd: Kraków
Model: a
Silnik: s
Rocznik: 2000
Postów: 7
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Cytat:
Napisał eclipse Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Raczej nie jeśli nie jest w tym czasie odpalany b. często na zimnym silniku .
Ok, dzęki odp.
Zagłębiłem ten temat wcześniej i spotkałem się z postami typu : jadę do pracy ok 15km ,8 godzin później tą samą trasą wracam ,po drodze sklep. Raz w tyg. mam sygnalizację regeneracji filtra a mieszkam w centrum i co tu robić..
Ja w sumie mam tyle samo jazdy, i zastanawiam się czy diesel to dobry wybór ?
Co o tym sądzicie?
egas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2016, 20:17   #800
bukox
ford::specialist
 
Avatar bukox
 
Zarejestrowany: 30-12-2015
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 649
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Ale pytasz o wybór silnika do s-maxa?
__________________
Opel Vectra B 1.6 XEL -> Opel Vectra C 1.9 DTH -> Ford S-MAX MK1 2.0 DW10C -> Suzuki Swift MK7 1.2 DualJet + Ford S-MAX MK2 2.0 DW10F
bukox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:02.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.