![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-05-2016
Skąd: Biała Podlaska
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 19
|
![]()
Po zabiegu. Może komuś się przyda. Można je zamieniać, tyle że ja wymieniłem kpl. Nie wiem jak będzie z jednym, ale wydaje mi się że bez problemu. By było ok koniecznie wpisać kody korekcyjne i uczenie jazdą. U mnie szarpanie na zimno i metaliczny dźwięk przy przyśpieszaniu zniknęły po wymianie wtrysków. Dziękuję za pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-07-2018
Skąd: Wadowice
Model: Peugeot 5008
Silnik: 1.6 HDi
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Witam serdecznie.
Samochód to co prawda nie Ford a Peugeot 5008 ale z tym samym silnikiem 1.6 HDi i tymi samymi problemami. Po wymianie 4 uszkodzonych wtryskiwaczy Siemens 9674973080 na nowe wtryskiwacze Conti 9802448680 samochód nierówno pracuje, póki zimny pracuje ok jednak już po paru minutach szczególnie na wolnych obrotach zaczyna się tak "rozbiegać", rozmaicie reagować na gaz i przy przyśpieszaniu przy ok 2000 obrotów potrafi tak strzelić jakby bieg wypadł. Sytuacja się nieco poprawia przy np. włączonej klimatyzacji. Błędów brak. Po wymianie wtryskiwaczy na stare - bez kodowania silnik pracuje idealnie równo. Nowe wtryski sprawdzone na stole probierczym i są w 100% sprawne... Macie Panowie jakieś pomysły o co może chodzić? Czy problemem jest teoretyczna różnica w rodzaju wtryskiwaczy. Katalog Conti dla tego samochodu pokazuje wtryski te które kupiłem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 16-11-2014
Skąd: SOCHACZEW
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 TDCI z DPF
Rocznik: 2011
Postów: 307
|
![]()
Nowe po wymianie też zakodowane?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Konstantynów Łódzki
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115
Rocznik: 2011
Postów: 43
|
![]()
No brzmi jak niezakodowane wtryski skoro przywrócenie starych sprawia, że silnik chodzi dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-07-2018
Skąd: Wadowice
Model: Peugeot 5008
Silnik: 1.6 HDi
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
No właśnie zakodowane w KTSie tak samo przez 2 mechaników...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-03-2015
Skąd: Warszawa
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 273
|
![]()
To wyglada tak jakby za malo paliwa podawaly po rozgrzaniu, moze jednak nie sa kompatybilne do konca albo jakies inne mapy musi miec pcm dla nich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 24-08-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Mondeo mk4 (kombi)
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
Panowie odgrzeję trochę temat i zapytam z drugiej strony: co może być przyczyną "rozprogramowania" wtrysków ? Spotkałem się z komentarzem, że kiepskiej jakości paliwo w PL powoduje taką przypadłość i często jest to spotykane w Fokach z 1.6TDCI. Macie może jakieś inne info albo coś ze swojego doświadczenia?
Obecnie mam "problem" z błędami: "Programowanie odchylenia wartości wtryskiwacza na granicy maksymalnej" na 4 wtryskach, pojawiło mi się to po 3 miesiącach od podniesienia mocy ze 115KM na 141KM (Mondeo mk4 2011). |
![]() |
![]() |