Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-07-2016, 20:15   #1591
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Short to ground - Zwarcie do masy. Bezpiecznik wywalony to obwód otwarty a nie zwarty. Szukaj gdzieś uszkodzonej wiązki albo wtyczki.

__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-07-2016, 21:03   #1592
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Dzięki @latar za wskazówki. Jak się dowiem co jest grane, podzielę się w tym wątku dla potomnych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD MONDEO Mk4
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 09:45   #1593
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Smax 2.2TDCI 200KM manual

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wykres serii na FB:
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 09:51   #1594
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Żaden 2.2 nie trzyma serii? Klient będzie zadowolony z +100 niutów...przez miesiąc. Potem będzie chciał kolejne +100.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 11:41   #1595
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał latar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Żaden 2.2 nie trzyma serii? Klient będzie zadowolony z +100 niutów...przez miesiąc. Potem będzie chciał kolejne +100.
Zobacz jakie wczoraj na rolkach były temperatury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Fury sie gotowowaly od samego stania, myślę że gdyby nie to, to była by seria Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 12:56   #1596
foni
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał TuneFORCE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zobacz jakie wczoraj na rolkach były temperatury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Fury sie gotowowaly od samego stania, myślę że gdyby nie to, to była by seria Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A mi niedawno tłumaczyliście że norma DIN uwzględnia takie sytuacje... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio
foni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 16:30   #1597
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał foni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A mi niedawno tłumaczyliście że norma DIN uwzględnia takie sytuacje... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oczywiście, że tak ale norma a zdolności do wygenerowania mocy to zupełnie co innego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 21:44   #1598
autostop
ford::beginner
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-05-2016
Skąd: Biała Podlaska
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 19
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Witam. Mój 2.2 175 mocno niedomaga . 200tkm na zegarze ale chyba aż tak źle nie powinno być? Zero bledow. Nieszczelności dolotu wykluczone, FAP w dobrym stanie, turbina nadąża za zadanym ciśnieniem. Chciałoby się się już wirusa, ale jak żyć jak serii nie ma. :/ Koledzy tunerzy mieliście tak słabe 2.2 na rolkach?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg ford pomiar.jpg (105.1 KB, 86 wyświetleń)
autostop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 21:58   #1599
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

185KM to chyba najmniej
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2016, 22:09   #1600
autostop
ford::beginner
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-05-2016
Skąd: Biała Podlaska
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 19
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Parę ciekawostek szukając utraconego momentu znalazłem. Zaślepka EGR u mnie nie generuje błędu, sterownik toleruje, więc tak została i już 5tkm z nią mam. Więc jak komuś szarpie podczas równej jazdy to jest szybkie rozwiązanie. Dwa - luzowałem wydech przed fapem (zanim go ostatecznie i tak wyjąłem i wymyłem) i wyraźnie czuć było różnicę w dynamice. Heko robiłeś 2.2 fizycznie bez Fapa, naprawdę nie ma różnicy?
autostop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.