|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-07-2016, 14:48 | #91 |
ford::beginner
Imię: Franek
Zarejestrowany: 22-02-2016
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus MK2 kombi
Silnik: 1.6 TDCi Duratorq
Rocznik: 2004
Postów: 27
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Ja osobiscie wymienilem zawor sterowania podcisnieniem pierburga (brazowy) i roznica jest znaczaca. Fakt ze mam wrazenie ze jakby przeczyscil turbie i zmienna geometrie to moze by cos jeszcze pomoglo a wyautowac egr i dpf to juz w ogole pewnje demon szos + do tego probe przelewowa i jakis obraz stanu auta delikatny jest.
U mnie 1 sam niewiiem czy ciagnie, reakcja jest bo to wysoki bieg ale turbina jakby tylko so ie tam tylko przy okazji byla, natomiast 2,3 i 4 ciagna slicznie od okolo 2000- 2200 obrotow, 5 tylko utrzymuje predkosc i nie ciagnie turbina jakos szalowo. |
21-07-2016, 16:38 | #92 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
U mnie wolno się ładował do 2tyś a od był odrzut. Zmieniłem firmware sterownika na najnowsze. Nie te które było z 2004 tylko na 2008 i obroty chodzą od dołu równo bez żadnych zawachań. Równomiernie i szybko przyspiesza...
__________________
|
22-07-2016, 11:07 | #93 |
ford::average
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Ten sterownik to w ASO zapewne? Droga zabawa? Bo właśnie mam wrażenie, że coś ze sterownikiem jest nie tak lub gubi mapę ECU czy coś...
__________________
Kolekcjoner Fordów - Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM - Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<) |
29-07-2016, 07:04 | #94 |
ford::beginner
Imię: Franek
Zarejestrowany: 22-02-2016
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus MK2 kombi
Silnik: 1.6 TDCi Duratorq
Rocznik: 2004
Postów: 27
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Zauważyłem, że auto idzie jak jest zimny silnik. A jeszcze chłodny dzień jak dzisiaj i auto od 1- 4 idzie, (ale wciąż tylko od góry) do jakiś 2200 obrotów nie ciągnie tak jak się można tego spodziewać. Na co może mieć wpływ różnica temperatur, że turbina tak reaguje - raz słabiej a raz jak porządny odkurzacz.
|
29-07-2016, 07:26 | #95 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Każde auto na zimnym idzie lepiej, zauważ że masz przy tym chłodnice powietrza.
__________________
|
31-07-2016, 14:34 | #96 |
ford::average
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
U mnie odwrotnie - nie idzie przez chwile na zimnym, potem dopiero od 2400obrotow lub wcale i to tez raz idzie raz nie jakby turbiny nie bylo.
__________________
Kolekcjoner Fordów - Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM - Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<) |
13-08-2016, 12:36 | #97 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 02-05-2012
Skąd: Błonie
Model: Focus Kombi Mk2 Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 281
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Dawno nic nie pisałem, więc mały meldunek z frontu walki.
Ponieważ co chwilę wyświetlała się "usterka silnika" (P2585 ) postanowiłem przyjrzeć się zbiorniczkowi na magiczny płyn do dpf-a. Wyglądał na pusty, więc wlałem w niego ok. litra ropy. Mając w planach przyjrzenie się jeszcze paru miejscom pod spodem, wykręcając na placu poczułem powrót dawnej mocy - udało się ruszyć z piskiem opon. Ponieważ dalsze grzebanie straciło nieco sens spakowałem manatki i odjechałem. Niestety, mocy znowu nie było. Wyczyściłem wszystkie błędy (a że niechcący ruszyłem z otwartym wlewem to nawet "brak magnesu" wyrzuciło) i zrobiłem parę rundek i dalej nic - mocy nie ma, błędów (odpukać) też nie. Ostatnią próbę oszukania i programowo "dolałem" dodatek w zeszłym tygodniu (walcząc z P2585) więc teraz już tego nie zrobiłem. Jedyna różnica jaka się pojawiła, to ELM pokazuje w polu "Mass of additive added since last filing" ok. 286 mg zamiast 0. Jaki z tego wniosek - że mimo programowego wycięcia dpf-a dodatek jest dalej dodawany? Może to komuś nasunie jakieś wnioski co jest grane? Ostatnio edytowane przez paablod ; 15-08-2016 o 05:28 |
22-08-2016, 11:47 | #98 |
ford::average
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Postawiłem auto do Solid Garage w Warszawie, po 2 dniach wszystko było jasne. Po pierwsze zapchany dpf z katalizatorem (jedna puszka), ponadto turbina źle zregenerowana, czyli reklamacja. Czekam na turbinę (dzisiaj została wysłana), a dpf do wycięcia. Człowiek bujał się ponad pół roku, a tutaj po 2 dniach wszystko jest jasne.
__________________
Kolekcjoner Fordów - Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM - Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<) |
02-09-2016, 14:20 | #99 |
ford::average
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Odebrałem dziś auto. Zwija asfalt jak cygan arbuzy z bazaru Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Temat do zamknięcia lub dodania do FAQ jeśli chodzi o objawy, bo wiem że sporo osób zmaga się z brakiem mocy po regeneracji turbiny z vnt Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Kolekcjoner Fordów - Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM - Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<) |
04-09-2016, 00:15 | #100 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
|
Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci
Cytat:
Nie chce się madrzyc ale jeśli chodzi o diagnozę to w poscie numer 4 tego tematu napisałem Ci co jest nie tak i powtórzyłem to kilkukrotnie. Wazne że auto Śmiga. Pozdr |
|