|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-07-2016, 21:04 | #11 | |
ford::average
Zarejestrowany: 27-05-2012
Skąd: Kraków
Model: Focus C-Max
Silnik: 1,6 TDCi 109KM
Rocznik: 2004
Postów: 172
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
Ja nie sądzę, żeby nie było u mnie podkładki lub były 2 bo samochód od 9 lat jest w rodzinie i raczej nikt niepowołany paluchów nigdzie nie pchał, ale mogło się coś rozszczelnić.
Cytat:
Powiedzcie Koledzy jakie to są podkładki (uszczelki?) i jak je wymienić, żeby bardziej nie zepsuć, bo z doświdczenia wiem, że wężyki można łatwo uszkodzić lub przekręcić gwint na nakrętkach. Czy wystarczy po prostu kupić odpowiednie podkładki i z wyczuciem je wymienić? |
|
18-07-2016, 23:28 | #12 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
|
19-07-2016, 07:04 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-05-2012
Skąd: Kraków
Model: Focus C-Max
Silnik: 1,6 TDCi 109KM
Rocznik: 2004
Postów: 172
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
Kolego krzys1968, trzeba wymieniać cały zestaw czy tylko te podkładki?, a w zasadzie podkładkę?
No i czy da radę wymienić to tylko na 1 wtrysku, bo reszta sucha. Szczerze mówiąc nie czuję w kabinie zapachu spalin czy ropy - tylko brudny wtrysk i delikatne telepanie silnikiem... |
19-07-2016, 08:01 | #14 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
Wymieniasz podkladke miedziana , gumowa i ustalacz . Mozesz spokojnie tylko na tym mokrym zrobic sam wymienialem tylko na 4 od lewej . Wazna sprawa to zeby silnik nagrzac dobrze , wtedy lepiej wychodzi bo jak zimny to maz jest jak smola i nie ruszyz wtrysku chyba ze jest zapieczony . I krecisz nim kluczem plaskim nie pamietam juz 17 lub 19 w lewo w prawo az pusci . A tu masz z jak sila sie dokreca wtrysk [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Ja ta czarma uszczelke zalozylem na wtrys i razem z nim wsadzilem do otworu i dekikatnie nakretkami o pol obrotu raz lewa i prawa nakretka dokrecalem , robilem to pierwszy raz i najpierw poczytalem posty na ten temat i zaopatrzylem sie w odpowiednie narzedzia a zeby dokrecic o kat 65 stopni zrobilem sam przyzad
Ostatnio edytowane przez krzys1968 ; 19-07-2016 o 10:11 |
29-07-2016, 19:07 | #15 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 24-11-2015
Skąd: Pleszew
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 48
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
sama podkładka wystarczy...
|
30-07-2016, 22:43 | #16 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-08-2008
Skąd: Iława
Model: Mk3
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2002
Postów: 411
|
Odp: trzęsie silnikiem, mokry jeden wtrysk, brak błędów - uszczelka?
Jeśli sądzicie że same podkładki pomogą do takich objawów to pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wtryskiwacze do sprawdzenia i przy takich objawach koncówki do wymiany kolego i problem z głowy robie dużo tych 1.6 i po przebiegu tracą dawki na biegu jałowym.
|