Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-04-2016, 19:59   #1
lwita
ford::amateur
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 17-11-2014
Skąd: Rybnik
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 5
Domyślnie [2.0 TDCI] Rocznik 2011 po lifcie, kod błędu - P062D

Proszę o pomoc.

Przeszukałem forum i nie znalazłem postów, oprócz ogólnych z wszystkimi kodami, w tym temacie. Przechodząc jednak do problemu:

Wczoraj jeździłem normalnie. Dotychczas (ok.45 000 km jazdy, aktualny przebieg ok. 214 500 km) nie było żadnych problemów z samochodem. Dzisiaj rano ujechałem z 500 metrów. Silnik zaczął dziwnie pracować, po wciśnięciu sprzęgła i dojściu na wolne obroty zgasł. Udało się go zapalić, zawrócić i dojechać na swój parking. Po drodze wyskoczył komunikat "awaria silnika".

Moim zdaniem (nie jestem mechanikiem) dziwna praca silnika brzmi tak, jakby nie palił jeden cylinder, ale nie dam ręki za to uciąć.

Sprawdziłem FORScan-em. Oto co zobaczyłem (pokasowałem trochę nieważnych komunikatów):

===PCM DTC P0606:00-28===
Kod: P0606 - Procesor ECM/PCM

===PCM DTC P060C:48-28===
Kod: P060C - Dzialanie wewnetrzne modulu sterujacego glównym procesorem

Dodatkowe symptomy usterki:
- Błąd oprogramowania nadzorującego

===PCM DTC P062D:11-2C===
Kod: P062D - Jakosc sygnalu w obwodzie uruchamiajacym wtryskiwacze - 1 rzad cylindrów

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do masy

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 2855942 min - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 214637.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 12.25 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje
-ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu
-INCARTMP: 10 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 7 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END PCM DTC P062D:11-2C===

===ACM DTC B1A01:12-2E===
Kod: B1A01 - Obwód głośnika 1

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A01:12-2E===

===ACM DTC B1A02:12-2E===
Kod: B1A02 - Obwód głośnika 2

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A02:12-2E===

===ACM DTC B1A03:12-2E===
Kod: B1A03 - Obwód głośnika 3

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A03:12-2E===

===ACM DTC B1A04:12-2E===
Kod: B1A04 - Obwód głośnika 4

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A04:12-2E===

===IPC DTC U0416:68-28===
Kod: U0416 - Nieprawidłowe dane uzyskane z VDM

Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą

===END IPC DTC U0416:68-28===


Po wykasowaniu błędów pozostały te:


===PCM DTC P062D:12-2F===
Kod: P062D - Jakosc sygnalu w obwodzie uruchamiajacym wtryskiwacze - 1 rzad cylindrów

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 2857895 min - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 214639.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje
-ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu
-INCARTMP: 13 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 10 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END PCM DTC P062D:12-2F===


===ACM DTC B1A01:12-2E===
Kod: B1A01 - Obwód głośnika 1

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A01:12-2E===

===ACM DTC B1A02:12-2E===
Kod: B1A02 - Obwód głośnika 2

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A02:12-2E===

===ACM DTC B1A03:12-2E===
Kod: B1A03 - Obwód głośnika 3

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A03:12-2E===

===ACM DTC B1A04:12-2E===
Kod: B1A04 - Obwód głośnika 4

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do akumulatora

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC B1A04:12-2E===


Jak myślicie, co może być przyczyną? Od którego przewodu zacząć? Dodam, że mieszkam blisko lasu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może jakiś zwierz przegryzł jakiś przewód?

lwita jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-06-2016, 22:06   #2
Rolus88
ford::beginner
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-03-2015
Skąd: Siechnice
Model: C-MAX
Silnik: 2.0 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 26
Domyślnie Odp: [2.0 TDCI] Rocznik 2011 po lifcie, kod błędu - P062D

jak się zakończyła twoja usterka ?
Rolus88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:46.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.