|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-04-2016, 19:59 | #1 |
ford::amateur
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 17-11-2014
Skąd: Rybnik
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
[2.0 TDCI] Rocznik 2011 po lifcie, kod błędu - P062D
Proszę o pomoc.
Przeszukałem forum i nie znalazłem postów, oprócz ogólnych z wszystkimi kodami, w tym temacie. Przechodząc jednak do problemu: Wczoraj jeździłem normalnie. Dotychczas (ok.45 000 km jazdy, aktualny przebieg ok. 214 500 km) nie było żadnych problemów z samochodem. Dzisiaj rano ujechałem z 500 metrów. Silnik zaczął dziwnie pracować, po wciśnięciu sprzęgła i dojściu na wolne obroty zgasł. Udało się go zapalić, zawrócić i dojechać na swój parking. Po drodze wyskoczył komunikat "awaria silnika". Moim zdaniem (nie jestem mechanikiem) dziwna praca silnika brzmi tak, jakby nie palił jeden cylinder, ale nie dam ręki za to uciąć. Sprawdziłem FORScan-em. Oto co zobaczyłem (pokasowałem trochę nieważnych komunikatów): ===PCM DTC P0606:00-28=== Kod: P0606 - Procesor ECM/PCM ===PCM DTC P060C:48-28=== Kod: P060C - Dzialanie wewnetrzne modulu sterujacego glównym procesorem Dodatkowe symptomy usterki: - Błąd oprogramowania nadzorującego ===PCM DTC P062D:11-2C=== Kod: P062D - Jakosc sygnalu w obwodzie uruchamiajacym wtryskiwacze - 1 rzad cylindrów Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do masy Zamrożone ramki : -GLOBTIM: 2855942 min - Globalny czas rzeczywisty -TOTDIST: 214637.0 km - Całkowity (przebyty) dystans -MAINECUV: 12.25 V - Zasilanie główne sterownika ECU -ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje -ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu -INCARTMP: 10 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu -OUTTMP: 7 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik. ===END PCM DTC P062D:11-2C=== ===ACM DTC B1A01:12-2E=== Kod: B1A01 - Obwód głośnika 1 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A01:12-2E=== ===ACM DTC B1A02:12-2E=== Kod: B1A02 - Obwód głośnika 2 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A02:12-2E=== ===ACM DTC B1A03:12-2E=== Kod: B1A03 - Obwód głośnika 3 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A03:12-2E=== ===ACM DTC B1A04:12-2E=== Kod: B1A04 - Obwód głośnika 4 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A04:12-2E=== ===IPC DTC U0416:68-28=== Kod: U0416 - Nieprawidłowe dane uzyskane z VDM Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą ===END IPC DTC U0416:68-28=== Po wykasowaniu błędów pozostały te: ===PCM DTC P062D:12-2F=== Kod: P062D - Jakosc sygnalu w obwodzie uruchamiajacym wtryskiwacze - 1 rzad cylindrów Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Zamrożone ramki : -GLOBTIM: 2857895 min - Globalny czas rzeczywisty -TOTDIST: 214639.0 km - Całkowity (przebyty) dystans -MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU -ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje -ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu -INCARTMP: 13 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu -OUTTMP: 10 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik. ===END PCM DTC P062D:12-2F=== ===ACM DTC B1A01:12-2E=== Kod: B1A01 - Obwód głośnika 1 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A01:12-2E=== ===ACM DTC B1A02:12-2E=== Kod: B1A02 - Obwód głośnika 2 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A02:12-2E=== ===ACM DTC B1A03:12-2E=== Kod: B1A03 - Obwód głośnika 3 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A03:12-2E=== ===ACM DTC B1A04:12-2E=== Kod: B1A04 - Obwód głośnika 4 Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC B1A04:12-2E=== Jak myślicie, co może być przyczyną? Od którego przewodu zacząć? Dodam, że mieszkam blisko lasu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może jakiś zwierz przegryzł jakiś przewód? |
28-06-2016, 22:06 | #2 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-03-2015
Skąd: Siechnice
Model: C-MAX
Silnik: 2.0 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 26
|
Odp: [2.0 TDCI] Rocznik 2011 po lifcie, kod błędu - P062D
jak się zakończyła twoja usterka ?
|