Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-06-2016, 22:26   #1
Dabeklbr
ford::amateur
 
Imię: Igor
Zarejestrowany: 02-12-2015
Skąd: Lubraniec
Model: Escort mk4
Silnik: 1.6D
Rocznik: 89
Postów: 1
Domyślnie Swap do Escorta mk4.

Witam wszystkich serdecznie.
Remontuje Escorta mk4 z 89'. Nie będę się tu rozpisywał bo do tego mam oddzielny temat na tym forum (przy okazji zapraszam:> Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Samochód jest już w pełni gotowy na zmianę silnika. W tym momencie mam seryjne 1.6D 54km. I tu zaczynają się schody. Nie wiem na jaki silnik wymienić, żeby był naprawdę zrywny i cisnął cały czas lewym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad RS2000 154km. Co Wy o tym sadzicie? Może ktoś miał podobny problem. Dziękuję wszystkim za rade Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dabeklbr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-06-2016, 07:27   #2
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: Swap do Escorta mk4.

2.0 turbo Cosworth
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-06-2016, 07:50   #3
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: Swap do Escorta mk4.

Fajniusi projekt, a wrecz zajebisty, ale mysle ze tu chodzi o cos bardziej przyziemnego, co nie pochlonie wartosci nowego auta niezlej klasy ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak jak pisalem w watku o aucie - albo RS2000 (btw - on ma fabrycznie 150KM, a nie 154 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), albo jakis Zetec.

Znajomy z ktorym niestety nie mam od dawna kontaktu mial Mk4 zrobione pod KJS i teraz juz nie pamietam co on tam mial wsadzone (bodajze Zetec z glowica z CVH z forda Mk4 RST), ale bylo tam ponad 200kucy co przy wadze tego auta dawalo piorunujace osiagi.

Pare lat temu widzialem tez Mk4 z silnikiem RS2000 - nawet mialem okazje byc nim przewieziony - wciskanie w fotel bylo calkiem interesujace Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
escort , mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:39.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.