|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-05-2016, 18:11 | #11 |
ford::amateur
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 16-05-2016
Skąd: Hannover
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 145 km.
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
No niestety wyszło jak wyszło. Tak to jest jak człowiek napali się na samochód, ale po dłuższych przejazdach zaczyna się zastanawiać co by tu zmienić aby polepszyć.
Niestety silniki disla mi odradzam ze względu na problemy z wtryskiwaczami , zapychajacymi sie filtrami i kosztownym naprawami turbo... Dlatego wybór " może i nie najlepszy " padł na benzyniaka |
16-05-2016, 18:35 | #12 |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
DPF zapycha się w dieslach, które jeżdżą w zdecydowanej większości po mieście lub w trasie po "emerycku"
Wtryskiwacze, turbo itd to raczej domena mondeo mk3. W MK4 to wygląda już dużo lepiej.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. |
16-05-2016, 19:10 | #13 |
ford::amateur
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 16-05-2016
Skąd: Hannover
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 145 km.
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Przed kupnem byłem wielokrotnie błędnie informowany co do fordowskich disli , nawet słyszałem ze disle forda porzucane sa na tym samym poboczu co alfa romeo.
A na marginesie , przesiadka ze starej astry na 2 litrowego mondziaku to jak że starego malucha przeskoczyć na mercedesa |
16-05-2016, 19:23 | #14 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Diesle Alfa Romeo porzucane na poboczu? Serio!? DPFy, wtryski, turbo? Niezłych miałeś doradców, zapewne wyznafcuf VAGa.
Niestety nie ma sensu grzebanie w tym silniku. Żeby coś osiągnąć to musiałbyś wpakować w niego połowę wartości samochodu. Lepiej sprzedać i kupić coś lepszego.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
16-05-2016, 19:38 | #15 |
ford::amateur
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 16-05-2016
Skąd: Hannover
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 145 km.
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Skoro nie ma sensu , to temat zamknięty. Dzięki all
|
16-05-2016, 20:34 | #16 |
ford::advanced
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 05-04-2010
Skąd: małopolska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 209
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Ale ja bym podziękował takim "pomocnikom" którzy straszyli Cię wadami , których Mk4 nie ma, szkoda, że nie zajrzałeś tutaj wcześniej - nie ma lepszego źródła niż użytkownicy.
|
16-05-2016, 21:09 | #17 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Cytat:
|
|
17-05-2016, 05:41 | #18 | |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Cytat:
Co do poliftowych mk4...DPFy są dopracowane ale co z tego jak siada osprzęt którego awaria powoduje że filtry się zapychają albo topią .... Pracuje z tym na codzień i takie nowe Fordy są u nas kilka razy w miesiącu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
|
17-05-2016, 10:49 | #19 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Cytat:
bo z mojej wiedzy to z osprzętu to tam jest przekaźnik i świeca lejąca ON w tłumik ( szumnie nazwane układem dopalania/ układem par czy zwał to jak zwał ) + kilka rurek , te klamoty w ASO kosztują ile 1-2 tyś PLN , awarie zdarzają się po jakich nalotach >200 kkm a się ogólnie zniechęca ludzi do TDCI po DPF jest be biorąc pod uwagę różnice w spalaniu w MK4 TDCI/benzyna za kwotę , którą zaoszczędzisz na 100 tyś km przebiegu w różnicy w paliwie , starczy na wymianę turbo , 2 mas ,sprzęgło , wysprzęglik i układ dopalania DPF a może i by na wtryski starczyło tylko to nie pada po 100 tyś więc wracamy do punktu wyjścia albo ktoś sortuje auta w otomoto od najtańszych i spodziewa się cudu ( tzn silnika nie skręconego przez handlarza z 300-400tyś na 150 tyś ) albo sortuje od najdroższych i kupuje auta z pełną historią i udokumentowanym przebiegiem ....... i potem płacz i powielania mitomaństwa , że dizle są fuj |
|
17-05-2016, 11:05 | #20 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: 145koni czy to faktycznie mało?
Fuel vaporizer (według ASO zawór) w ASO po rabatach FCP koszuje ~850 zeta. Pasuje z Focusa czy innego z DW10C/DW12C. Koleś na allegro sprzedaje nowe po 300 zeta. Ma też prawie nowe używki za 230 zeta. PS Padają*głównie te objęte biuletynem Forda z okresu ~06.2010 do 11.2011 czy jakoś tak.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |