|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-05-2016, 18:47 | #21 | |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
12-05-2016, 18:49 | #22 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Napisz chociaż na szybko jak jest - wolno się chowa czy szybko jak w pugu ....
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
12-05-2016, 19:00 | #23 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Wyglada ze sie szybciej chowa
|
12-05-2016, 19:01 | #24 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Zbiera się, przyspiesza i takie tam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
12-05-2016, 19:02 | #25 | |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Zaczerpnięte z forum alfy:
Cytat:
Mam podobny problem, turbina mi czasami przeładowuje na wysokich obrotach. Na szczęście w Alfie zawór sterujący jest rozbieralny, można wyczyścić, przesmarować i złożyć - w najbliższej wolnej chwili to zrobię. Za to nie wiem jak to wygląda w Fordzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. |
|
12-05-2016, 19:04 | #26 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Tak nie mam problemu ciagnie do 190 km wiecej nie prubowalem z rozsadku
|
12-05-2016, 19:06 | #27 | ||
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Cytat:
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
||
12-05-2016, 19:11 | #28 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
12-05-2016, 19:18 | #29 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Start jest ok, 2,3-ci bieg tez jest ok. Problemy są przy wyprzedzaniu na 4 i przy przyspieszaniu na 5. Wcisnę gaz i nic się nie dzieje, przyspieszanie trwa, trwa, trwa i trwa .... Tylko, że mam program zrobiony i mam wrażenie że jakoś radzi sobie z niskimi prędkościami/obrotami. Sporadycznie zdarza się że ma problem z rozpędzeniem się po zmianie z 1 na 2. Ruszę normalnie (dokręcam tak do ok 2300 obr/min), wrzucam dwójkę i .... nic się nie dzieje. Dojdzie do 2300-2500 (na tej dwójce) i zaczyna wciskać w fotel. Ogólnie dziwnie jakoś .... W pugu przy 160km/h jak dotknę gazu to czuję może nawet lekkie szarpniecie i rwie do przodu. Przy ruszaniu, potem dwójka, trójka (styl jazdy ten sam co w fordzie) i auto wciska. Mam o tyle fajnie, że mogę wszystko porównywać (ford, pug) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm Ostatnio edytowane przez szafarek ; 12-05-2016 o 19:20 |
|
12-05-2016, 19:22 | #30 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
To o czym piszesz, też miałem, ale pomagało odłączenie EGR'a. Został wycięty przy okazji wgrywania bez-dpf'owego oprogramowania. Ale problemy z mocą chyba kręcą się wokół tych samych elementów.
Dla porządku. U mnie rusza nieco mułowato, jak się rozbuja jakoś idzie, ale takiego kopa, którego nagle dostał po wizycie u mechanika, który wymieniał elektronikę alternatora już nie ma. Może gdzieś pod silnikiem pies jest pogrzebany.... tylko dostęp ciężki. |