Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fusion
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-03-2016, 16:39   #11
motoendriu
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 20-01-2014
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 20
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Cytat:
Napisał motoendriu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzisiaj raz jeszcze zajrzałem na.przelewy wtrysków. Jest wilgotno jak cholera. Odbieram oryginały przewodów z aso i po założeniu się okaże. Może pompa paliwa jest wilgotną bo spływa po niej paliwo z przelewów. Z pewnością napisze co było przyczyną.
No i d..a. Zmiana przelewów nic nie dała. Pozostaje mi tylko wymiana pompy. Już zamówiona. Po wymianie okaże się czy to ona była winna . A tak na marginesie. Przy pompie są dwa gniazda na wtyki, Od czego one są ? Jedno to chyba zawór elektromagnetyczny a drugi - czujnik jakiś ?

motoendriu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-03-2016, 08:09   #12
rrubens
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Witaj.

Czy wymiana pompy w twoim przypadku pomogła? Jestem ciekaw. Wiadomo prawie każdy posiadacz tego samochodu boryka się z tym problemem.
rrubens jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-03-2016, 08:36   #13
motoendriu
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 20-01-2014
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 20
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Cytat:
Napisał rrubens Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witaj.

Czy wymiana pompy w twoim przypadku pomogła? Jestem ciekaw. Wiadomo prawie każdy posiadacz tego samochodu boryka się z tym problemem.
Witam ponownie. Testuje auto po wymianie pompy paliwa - wtryskowej i fordzik śmiga jak ta lala. Jak widać ona była przyczyną kłopotów. Piszę o tym późno gdyż chciałem mieć pewność. Dodam, że do jej wymiany trzeba sporo rozkręcić. Ale 4 godz. tak na spokojnie wystarczy.
motoendriu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-03-2016, 12:44   #14
rrubens
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Nie chce dawać wiary, że to pompa paliwa poszła. Ona jest dość pancerna, wytrzymałość konstrukcji jest raczej porównywana do sławetnych silników 1.9TDI.

Jakie Ciebie koszta wyszły całości? Mowa o pompie, bo resztę człowiek samemu ogarnia. Kupowałeś nową czy regenerowaną? Miałeś opiłki metalu w układzie? Czy w takim przypadku nie wypada również wtrysków wymienić.

Jeżeli chodzi o mojego Furiata też gdzieś cieknie ropa (bo ją czuć pod maską). Nie sprawdzałem tego wszystkiego, szczelności układu i innych rzeczy bo po prostu nie miałem czasu. Ja jeszcze się łudzę, że w mojej fuzji będą leżały uszczelki na szybkozłączkach bo wielokrotnie było to zdejmowane a nigdy nie wymieniałem.
rrubens jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-03-2016, 14:51   #15
motoendriu
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 20-01-2014
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 20
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

A i owszem jest pancerna i faktycznie rzadko się psują jednak tylko po jej wymianie auto zaczęło trzymać paliwo. Kupiłem używaną za 190 zł. ponieważ regeneracja jest bardzo droga. Nie rozkrecalem starej więc nie wiem w jakim stanie jest w środku. Z pewnością któryś element puszczał paliwo. Wtryskiem działają. bez zarzutu. Robocizna własna więc tylko koszta części.
motoendriu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-03-2016, 07:59   #16
rrubens
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Spoko, bardzo dziękuję za informację.
Jest to trafna uwaga z twojej strony. A jak udało się tobie ustalić pozycję 0 w pompie na układzie rozrządu. Masz na pierwszy rzut oka dwie możliwości (są dwa otwory ustalające równoległość do trzeciego elementu poniżej - już nie pamiętam czego). Czy w Fusionach nie ma to zbyt wielkiej różnicy.

Też się zastanawiam nad wymianą (troszkę stracił na werwie mam wrażenie, że pompa coś źle podaje) no i się zapowietrza. Na zimnym silniku gania jak wściekły ale jak złapie temperaturę potrafi się dość mocno zmulić. O moc jeszcze biorę pod uwagę EGR. Nie mam kiedy obejrzeć bo samochód pożyczyłem rodzicom, na pewno latem się za to zabiorę.
rrubens jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-03-2016, 09:19   #17
motoendriu
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 20-01-2014
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 20
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Cytat:
Napisał rrubens Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spoko, bardzo dziękuję za informację.
Jest to trafna uwaga z twojej strony. A jak udało się tobie ustalić pozycję 0 w pompie na układzie rozrządu. Masz na pierwszy rzut oka dwie możliwości (są dwa otwory ustalające równoległość do trzeciego elementu poniżej - już nie pamiętam czego). Czy w Fusionach nie ma to zbyt wielkiej różnicy.

Też się zastanawiam nad wymianą (troszkę stracił na werwie mam wrażenie, że pompa coś źle podaje) no i się zapowietrza. Na zimnym silniku gania jak wściekły ale jak złapie temperaturę potrafi się dość mocno zmulić. O moc jeszcze biorę pod uwagę EGR. Nie mam kiedy obejrzeć bo samochód pożyczyłem rodzicom, na pewno latem się za to zabiorę.
Ustawienie koła pompy nie ma znaczenia ustawiamy tylko rozrząd i wał. Pompa daje tylko ciśnienie za danie w odpowiednim czasie dawki paliwa odpowiada sterownik wtryskiwaczy który go otwiera. Już dwa razy zmieniałem rozrząd i raz pompę i nigdy pompy nie ustawiłem.
motoendriu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2016, 08:25   #18
rrubens
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Nie wiem, ja już 3 razy zmieniałem rozrząd i zawsze starałem się utrzymać pozycję pompy (w kole masz dwa otwory, które mają się ustawić równolegle do znacznika, otworu na blokadę poniżej - o ile mnie pamięć nie myli).

Za pierwszym razem miałem problem z zablokowaniem koła zamachowego - nie wiedziałem, że aż tak długą śrubę trzeba wpakować. Przez wydech miałem niezłe dylematy.

Jak powiedziałem mam zamiar się zabrać za samochód dopiero w wakacje. Na razie rodzice jeżdżą bo im się nie chce naprawić swojego samochodu (padło sprzęgło).
rrubens jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2016, 14:14   #19
motoendriu
ford::beginner
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 20-01-2014
Model: Fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 20
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

Cytat:
Napisał rrubens Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem, ja już 3 razy zmieniałem rozrząd i zawsze starałem się utrzymać pozycję pompy (w kole masz dwa otwory, które mają się ustawić równolegle do znacznika, otworu na blokadę poniżej - o ile mnie pamięć nie myli).

Za pierwszym razem miałem problem z zablokowaniem koła zamachowego - nie wiedziałem, że aż tak długą śrubę trzeba wpakować. Przez wydech miałem niezłe dylematy.
Pompa paliwa jak sama nazwa mówi - pompuje paliwo i nie ma znaczenia jak będzie ustawione jej koło. Za odpowiedni moment wtrysku odpowiadają sterowniki które otwierają wtryskiwacz. Co do blokady koła wału korbowego to do ustawienia rozrządu blokowałem śrubą chyba 5 mm od strony samego koła pasowego a do odkręcenia go blokowałem przy skrzyni biegów śrubą 10 lub 11 mm.
motoendriu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-05-2016, 11:05   #20
aramis35
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: cofające się z układu paliwo 1,4 Tdci

witam
czy moze ma ktos jeszcze namiar na takie plastikowe przewody w jakims sklepie bo tutaj w tym linku nie ma , a pamietam ze gdzies tutaj widzialem link za okolo 120 pln
pozdrawiam
aramis35 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.