Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-02-2016, 18:31   #1
intercoolerwrx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 08-02-2016
Model: focus mk1
Silnik: 1.6 zetec se
Rocznik: 2003
Postów: 8
Domyślnie Szarpanie, wyciek, obroty, muł brak błędów.

Witam Serdecznie,

Dokonałem zakupu forda focusa 1.6 Zetec SE ze świadomością spadających obrotów na biegu jałowym nawet 400 i sporadyczne gaśnięcie po mocnym hamowaniu. Nie to jest problemem ale może sprzyja innym dolegliwościom które są moim utrapieniem ( samochód był podłączany pod komputer i zero błędów ) ale do rzeczy:

1.Focus gubi moc, zarówno na niskich obrotach jak i wyższych potrafi przerwać lub złapać kangura po zmianie biegu. Rozwiązaniem tego problemu jest o dziwo odłączenie wtyczki od czujnika na przepustnicy. Wtedy samochód odżywa. W zeszłym roku wymieniona cewka i kable przez poprzedniego właściciela.

2. Duże spalanie w mieście 12-13 litrów PB przy delikatnej jeździe bez korków.

3. Na biegu jałowym po ustabilizowaniu obrotów ~800 nierówno pracuje, drgania na desce.

4. Komputer podczas postoju pokazuje spalanie 0,7-1.1 l/h poprawnie?

5. Najważniejszy problem. Wyciek płynu chłodniczego między świecą 1 i 2. Wydaje mi się że jest to brok. Niemniej jednak większość przypadków wycieków to broki wciskane u mnie jest dokręcany na klucz imbusowy. Zapewne dokręcany bo jeszcze się tam nie dostałem. Ciężko znaleźć taką śrubę w sklepach online. Czy można to czymś uszczelnić? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

intercoolerwrx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2016, 20:41   #2
mario153
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2011
Skąd: Lubartów
Model: Focus
Silnik: 1,8 Tddi
Rocznik: 2000
Postów: 27
Domyślnie Odp: Szarpanie, wyciek, obroty, muł brak błędów.

Trzeba by pomierzyc czy TPS działa i krokowy wyjmij krokowy i wyczyść go tak samo wyczyść przepustnice dalej zmierz czy sąda działa co do tego korka to możesz uszczelnić teflonem lub blokiem do gwintów niebieskim . Jeszcze ta cewka jak dał zamiennik jakiś tani to może padać.

Ostatnio edytowane przez mario153 ; 20-02-2016 o 20:48
mario153 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2016, 21:41   #3
intercoolerwrx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 08-02-2016
Model: focus mk1
Silnik: 1.6 zetec se
Rocznik: 2003
Postów: 8
Domyślnie Odp: Szarpanie, wyciek, obroty, muł brak błędów.

Cytat:
Napisał mario153 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trzeba by pomierzyc czy TPS działa i krokowy wyjmij krokowy i wyczyść go tak samo wyczyść przepustnice dalej zmierz czy sąda działa co do tego korka to możesz uszczelnić teflonem lub blokiem do gwintów niebieskim . Jeszcze ta cewka jak dał zamiennik jakiś tani to może padać.
Cewka Boscha, czujnik TPS podmieniony na inny bez różnicy. Przepustnica czysta a krokowy zmieniany na nowy. Do sondy jeszcze się nie dobierałem. Mam jakąś od zeteca 1.8 ale nie wiem czy można ją podmienić?

Generalnie to ciekaw jestem czy odpięcie tego czujnika TPS powoduje, że wywala błąd i silnik dostaje jakąś książkową, stałą mieszankę paliwa i powietrza?
intercoolerwrx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2016, 16:24   #4
mario153
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 21-09-2011
Skąd: Lubartów
Model: Focus
Silnik: 1,8 Tddi
Rocznik: 2000
Postów: 27
Domyślnie Odp: Szarpanie, wyciek, obroty, muł brak błędów.

Cytat:
Napisał intercoolerwrx Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam jakąś od zeteca 1.8 ale nie wiem czy można ją podmienić?
nie ma co odrazu zmieniać trzeba ją zmierzyć czy chodzi .
Cytat:
Napisał intercoolerwrx Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Generalnie to ciekaw jestem czy odpięcie tego czujnika TPS powoduje, że wywala błąd i silnik dostaje jakąś książkową, stałą mieszankę paliwa i powietrza?
*
może być że przechodzi w jakiś tryb awaryjny i dlatego , trzeba by mu było zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie i jakie ciśnienie daje pompa sama .
mario153 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.