|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-02-2016, 09:30 | #41 |
ford::beginner
Imię: Artur
Zarejestrowany: 06-06-2013
Skąd: Liverpool
Model: Focus C-Max Ghia Denso
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 31
|
Odp: Usterka silnika ,ukladu esp,wspomagania kierownicy duzo bledow
Szafarek dziękuję za odpowiedź. Lutownice posiadam i umiem się nią posługiwać, myślałem tylko że skoro "zimne luty" to już jakiegoś znawce lutowania potrzeba.
|
08-02-2016, 10:17 | #42 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Usterka silnika ,ukladu esp,wspomagania kierownicy duzo bledow
Cytat:
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
09-02-2016, 14:33 | #43 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-12-2012
Skąd: Dębno
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 98
Postów: 12
|
Odp: Usterka silnika ,ukladu esp,wspomagania kierownicy duzo bledow
A wiec tak..przelutowany licznik profilaktycznie.dalem go specjalnie do elektryka zeby to zrobil.zlozylem i odpalil.ale niestety nie mam az tak czasu w tyg grzebac wiec robie wszystko powoli.dzis moze bedzie jakas przejazdzka zobaczymy czy cos sie staniej
Editt. Sprawdzilem jeszcze dzis kompa i kable.wszystko jak najbardziej ok.hezdzilem dzis troche i nic sie nie dzialo.mzobaczymy co bedzie dalej Ostatnio edytowane przez qwe92 ; 09-02-2016 o 16:58 |
23-02-2016, 21:21 | #44 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-12-2012
Skąd: Dębno
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 98
Postów: 12
|
Odp: Usterka silnika ,ukladu esp,wspomagania kierownicy duzo bledow
Witam.po przelutowaniu stykow w liczniku jak narazie c max pali jezdzi i ma sie dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nie zapeszajac zero jakich kolwiek bledow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. polecam to zrobic przy podobnych objawach pozdrawiqm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
25-04-2021, 12:39 | #45 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-05-2013
Skąd: Lubin
Model: C-MAX
Silnik: 1,6
Rocznik: 2009
Postów: 7
|
1,6 TDCi, kod DTC P0698-62 problem z EGR
Dzień dobry,
Silnik raptownie zgasł podczas jazdy na około 2tys obrotów przy prędkości 60km/h. Brak możliwości uruchomienia silnika. FORscan pokazał kod P0698-62 czyli " niskie napięcie w obwodzie C napięcia odniesienia czujnika. Czujnik ciśnienia w szynie paliwowej, czujnik MAF, czujnik położenia EGR, siłownik ciśnienia doładowania.." po kombinowaniu z filtrem paliwa (takie były tropy na forum) odłączyłem w końcu wtyczkę zaworu EGR i samochód odpalił. Przejechałem parę kilometrów, nie odczuwam spadku mocy. Kod P0698-62 się nie pojawił za to pojawił się P0405-62 - wiadomo EGR odłączony. I teraz moje pytania, czy mogę używać samochodu przez kilka dni zanim nie naprawię EGR? Zrobię przez ten czas kilkadziesiąt kilometrów. Czy będą jakieś negatywne tego konsekwencje (DPFa nie mam fabrycznie). Czy zamiennik EGR na Allegro do 200zł jest coś wart? I w końcu trzecie pytanie - ile czasu zajmie wymiana bo będę musiał zdemontować podszybie, żeby tam się dostać. Ostatnio edytowane przez Arturro73 ; 25-04-2021 o 13:29 |
25-04-2021, 16:57 | #46 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 378
|
Odp: 1,6 TDCi, kod DTC P0698-62 problem z EGR
Nic nie warte są zamienniki z tego co wiem. Ja do 2.0 duratec kupiłem pierburga za jakieś 300zl w promocji. Szukaj, może znajdziesz.
Ostatnio edytowane przez Petru23 ; 25-04-2021 o 18:36 |
27-04-2021, 08:52 | #47 |
ford::beginner
Imię: marcin
Zarejestrowany: 20-12-2018
Skąd: łódz
Model: c-max
Silnik: 1.6 cdti 90 km
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
Odp: Strata mocy aż do wyłączenia silnika w czasie jazdy
koledzy mam takie pytanie , fordzik się strasznie zamulił , a jak chcę mocniej przyśpieszyć auto kopci na czarno , wczoraj podjechałem do mechanika i na kompie wyszło mu że za małe ciśnienie doładowania turbiny , co według was może być przyczyną ? mechanik powiedział że może to być wina przepływki , a ja jeszcze pomyślałem że może to ten sterownik turbiny ? miał ktoś taki problem ?
|
28-04-2021, 05:55 | #48 | |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-05-2013
Skąd: Lubin
Model: C-MAX
Silnik: 1,6
Rocznik: 2009
Postów: 7
|
Odp: 1,6 TDCi, kod DTC P0698-62 problem z EGR
Cytat:
Używałem samochodu przez dwa dni z odłączonym EGR, nie zauważyłem problemów oprócz nieco mniejszej mocy i świecącej się kontrolki "engine" Nie kupiłem najtańszego EGR, wydałem 360zł na zamiennik Delphi. Cała operacja łącznie z demontażem podszybia i wymianą filtra paliwa trwała około 2 godziny. Jakie problemy - trzeba zdemontować filtr paliwa żeby było lepsze dojście do EGR, trzeba uważać, żeby śrub nie ukręcić. No i ta nieszczęsna zapinka na króćcu EGRa, zejść zeszła ale męczyłem się żeby zapiąć. Po wymianie zero błędów auto nieco żwawsze. |
|
29-04-2021, 07:54 | #49 |
ford::beginner
Imię: marcin
Zarejestrowany: 20-12-2018
Skąd: łódz
Model: c-max
Silnik: 1.6 cdti 90 km
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
Odp: Strata mocy aż do wyłączenia silnika w czasie jazdy
koledzy nikt mi nie podpowie co wymienić we wskazanym wcześniej moim problemie ??
|
04-05-2021, 14:54 | #50 |
ford::amateur
Imię: JAROSŁAW
Zarejestrowany: 26-04-2021
Skąd: TORUŃ
Model: ford c max
Silnik: 1,6dci
Rocznik: 2010
Postów: 1
|
Odp: Strata mocy aż do wyłączenia silnika w czasie jazdy
Witam mój problem z fordem c max 1,6 diesel po zamontowaniu ERG ,wymianie filtra paliwa i czujnika cisnienia paliwa przy ruszaniu gasnie ale odrazu odpala i można jechać dwa razy zdążyło się że zgasł w czasie jazdy ale też odrazu odpala i po wrzuceniu biegu można normalnie jechać może ktoś ma jakiś pomysł w błędach wyskakuje nie równe cisnienie.Dpf wymontowalem bo ktoś odwrotnie przewiercil i spaliny leciały do środka. Proszę o pomoc..
|