Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-01-2016, 14:03   #41
tupti
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Rawicz
Model: C-max
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 30
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Kupując kolektor kupiłem również komplet cewek ( tak w razie W ) . Wczoraj zostały podmienione ( 3 i 4 ). Dzisiaj zrobiłem 40 km i na razie błędu nie ma. Zobaczymy co będzie dalej i na bieżąco będę zdawał relację, bo może kiedyś komuś też się to przyda.
Dlaczego wymieniłem 3 i 4 ? Bo kable od nich wchodziły w wiązkę w którą również wchodzą kable od zaworów sterujących klapkami ( takie może głupie rozumowanie księgowego ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

tupti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2016, 16:48   #42
tupti
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Rawicz
Model: C-max
Silnik: 1.8 benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 30
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

No i było by zbyt pięknie !! Znowu check i błąd p2008. Czyli zostaje mi teraz podmiana kolektora. Masakra jakaś !!
tupti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-06-2016, 06:57   #43
jakkap
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 13-05-2016
Model: Focus mk 2
Silnik: duratec 2.0
Rocznik: 2005
Postów: 3
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Czesc,

mam podobny problem z moim 2.0 duratec w focusie mk2 z 2005. z tym, ze przymulac zaczyna dopiero jak silnik nagrzeje sie do 90 stopni np w korku. pozniej jak silnik sie schlodzi i odpale samochod ponownie objaw znika do ponownego nagrzania. Pierwszy bład wyskakuje p2008 .

Myslicie ze wymiana tych elektorzaworow jak pisano na poczatku rozwiaze problem? mechanicy u ktorych bylem sa bezradni...
jakkap jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-08-2016, 23:36   #44
kabar3
ford::average
 
Avatar kabar3
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-02-2014
Model: Focus II; Mondeo V
Silnik: Duratec 2.0; Ecoboost 2.0
Rocznik: 2004; 2017
Postów: 59
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Cytat:
Napisał jakkap Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czesc,

mam podobny problem z moim 2.0 duratec w focusie mk2 z 2005. z tym, ze przymulac zaczyna dopiero jak silnik nagrzeje sie do 90 stopni np w korku. pozniej jak silnik sie schlodzi i odpale samochod ponownie objaw znika do ponownego nagrzania. Pierwszy bład wyskakuje p2008 .

Myslicie ze wymiana tych elektorzaworow jak pisano na poczatku rozwiaze problem? mechanicy u ktorych bylem sa bezradni...
i co? wymieniles? pomoglo?
kabar3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2016, 21:25   #45
rumpelek
ford::beginner
 
Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 02-08-2013
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Model: GALAXY MK3
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 40
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

ja wymieniłem na identyczne od VOLVO... na chwilę był spokój, ale w chwili obecnej znowu po nagrzaniu silnik łapie muła... tak jak kolega tłumaczy - jak po nagrzaniu stoi to zamula... na trasie może być rozgrzany i jest ok!

wywaliłem już nawet klapki w kolektorze dolotowym i jeżdzę już tak 2 miechy bez... i bez różnicy...
rumpelek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2016, 23:56   #46
Damian76
ford::advanced
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-07-2015
Skąd: Kórnik
Model: Ford Focus C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 Duratec He
Rocznik: 2006
Postów: 310
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Cytat:
Napisał rumpelek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wywaliłem już nawet klapki w kolektorze dolotowym i jeżdzę już tak 2 miechy bez... i bez różnicy...
W kolektorze są 2 pary klapek i 2 gruszki które nimi sterują podcisnieniowo, jeżeli wymieniłeś zaworki sterujace i wyrzuciłeś klapki i nadal masz problem to jeszcze działają te drugie i być może padła gruszka sterująca. Spróbuj podmienić miejscami, jak dobrze pamiętam to są identyczne.Sprawdz jeszcze wężyki podciśnieniowe.
Damian76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2016, 20:24   #47
rumpelek
ford::beginner
 
Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 02-08-2013
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Model: GALAXY MK3
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 40
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Toś mnie teraz zaskoczył! gdzie są te klapki i gruszki ? Klapki były trochę rozrajlowane (te na górze przy wlocie do cylindrów) ale że są drugie to nie wiedział!

ps. tak mnie dzisiaj jeszcze naszło... a może skoro wspólnym mianownikiem jest gorący silnik... na postoju itd. to może łańcuszek rozrządu się jakoś rozszerza luzuje... czy coś? jak można by to sprawdzić ?
rumpelek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2016, 00:38   #48
Damian76
ford::advanced
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-07-2015
Skąd: Kórnik
Model: Ford Focus C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 Duratec He
Rocznik: 2006
Postów: 310
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Tak na szybko wygooglowane. A co z błędami są jakieś?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 121f1942ff982e90.jpg (90.6 KB, 201 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Damian76 ; 13-08-2016 o 00:47
Damian76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2016, 06:27   #49
rumpelek
ford::beginner
 
Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 02-08-2013
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Model: GALAXY MK3
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 40
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

błąd jest... od Sondy Lambda tej za katalizatorem... Po wymianie na inny używany katalizator był spokój na 2 tygodnie... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rumpelek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2016, 14:12   #50
Damian76
ford::advanced
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-07-2015
Skąd: Kórnik
Model: Ford Focus C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 Duratec He
Rocznik: 2006
Postów: 310
Domyślnie Odp: Brak mocy do 2000obr pali się check engine

Jak się domyślam pewnie p0420? też się bujam z tym problemem.Ja po wymianie kata na zamiennik miałem spokój 9 miesięcy i błąd powrócił, choć po wyjeździe wakacyjnym zrobiłem 650km i na razie spokój.Przetestuj tulejkę niektórym pomaga u mnie niestety nie.
Damian76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:18.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.