Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Dealerzy, ASO i stacje paliw
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-10-2015, 10:25   #211
ilb
ford::average
 
Avatar ilb
 
Zarejestrowany: 15-03-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2008
Postów: 118
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Cytat:
Napisał bomar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli ktoś chce uczciwej, merytorycznej, sprawnej i fachowej obsługi serwisowej swojego forda to z czystym sumieniem mogę polecić Bemo Motor w Warszawie Al. Krakowska. Niestety chyba niewiele osób sobie zdaje, że firma to ludzie. Gdyby nie kierownik serwisu Pan Bogdan Taranek to zapewne ten serwis nie cieszyłby się takim uznaniem jak obecnie. Pan Taranek z mistrzem Panem Darkiem tworzą niesamowity duet który nie boi się najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych wyzwań. Moje służbowe fordy czy prywatne były serwisowane w różnych serwisach Warszawskich: Lipski, Autoplaza, OMCMotors. Od momentu kiedy kilka lat temu zawitałem do Bemo Motor i spotkałem się z tak fachową, merytoryczną obsługą przez Pana Taranka to moja noga w tych powyższych "serwiach" nie przekrocza ich progu
Ludzie to jedno, jednak jakosc uslug to drugie.
Ja z kontaktu jestem bardzo zadowolony, natomiast po ustawianiu geometrii wiecej na geometrie na pewno tam nie pojade. Krotko mowiac, probowano mnie oszukac, ze geometria jest ustawiona, a kierownica byla przekrecona bardziej niz na poczatku (wyglada na to, ze przekrecili tylko na drazkach kierowniczych i liczyli, ze bedzie ok, tylko przekrecili w zla strone). Gdyby przekrecili w dobra strone, moze nawet by to nie wyszlo. Dostalem pomiar geometrii z data z 2013 roku (geometria robiona w 2015). Oczywiscie niby nic dziwnego, moze daty nie ustawili w komputerze, ale wszystkie wyniki byly zupelnie inne niz te, ktore dostalem kilka miesiecy wczesniej. Nie mowie o przesunieciach kilku-minutowych.

ilb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2015, 07:53   #212
bomar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-07-2010
Skąd: Wawa
Model: S-MAX
Silnik: TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 19
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Mogę powtórzyć tylko to co napisałem wcześniej, że firmę/serwis tworzą ludzie którzy w niej pracują. Niestety musiałeś trafić na nie właściwego człowieka. Jak sam wiesz przyjęcie samochodu to jedno a faktyczny serwis to drugie. Właśnie cała sprawa z serwisami polega na tym aby kontakt nie tylko był miły ale przede wszystkim aby obsługa od początku do końca była prowadzona przez osobę która jest merytoryczna i umiała skierować auto do właściwego mechanika (jednocześnie interesując się jak wygląda proces naprawy).
Proponuję pojedź jeszcze raz na Al. Krakowską i przedstaw swoje zarzuty związane z geometrią Panu Tarankowi a jestem przekonany, że wyjedziesz z serwisu zadowolony nie tylko z kontaktuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.



Cytat:
Ludzie to jedno, jednak jakosc uslug to drugie.
Ja z kontaktu jestem bardzo zadowolony, natomiast po ustawianiu geometrii wiecej na geometrie na pewno tam nie pojade. Krotko mowiac, probowano mnie oszukac, ze geometria jest ustawiona, a kierownica byla przekrecona bardziej niz na poczatku (wyglada na to, ze przekrecili tylko na drazkach kierowniczych i liczyli, ze bedzie ok, tylko przekrecili w zla strone). Gdyby przekrecili w dobra strone, moze nawet by to nie wyszlo. Dostalem pomiar geometrii z data z 2013 roku (geometria robiona w 2015). Oczywiscie niby nic dziwnego, moze daty nie ustawili w komputerze, ale wszystkie wyniki byly zupelnie inne niz te, ktore dostalem kilka miesiecy wczesniej. Nie mowie o przesunieciach kilku-minutowych.
bomar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2015, 17:04   #213
llukas17
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 22-08-2007
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 246
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Odradzam Rencar Rybnik.

Kupiony u nich samochód poleasingowy z pełną historią (serwisowany z resztą u nich).
Brak było książki serwisowej, lecz dostałem wydruki z komputera wraz z gwarancja na perforację blach i gwarancją 12. W sierpniu zauważyłem "bąbel" na progu.
Wizyta w serwisie oględziny wraz z dokumentacją zdjęciową. Informacja z serwisu bez książki serwisowej nie da rady, ale proszę się nie martwić w razie czego zrobią na swój koszt.
Powiedziałem więc żeby wystawili duplikat książki serwisowej. Mieli się odezwać do 14 dni. Po 3 tygodniach (po braku odezwu) zadzwoniłem i dostałem informację iż nie można już wyrabiać duplikatu książek serwisowych i ktoś się ze mną skontaktuje co dalej. Po półtora miesiącu, kilku telefonach i interwencji w Ford Polska dostałem odpowiedź, że łaskawie wyrobią mi duplikat za 70 zł. Po wyrobieniu kontaktowałem się kilkukrotnie z działem blacharsko/lakierniczym z informacją, iż książka serwisowa jest u nich na serwisie. Do dnia dzisiejszego żadnej odpowiedzi w celu ustalenia terminu naprawy. Także minęło prawie dwa i pół miesiąca i dostaje zapewnienia, że ktoś się ze mną skontaktuje.
llukas17 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2015, 08:20   #214
kityket74
ford::amateur
 
Imię: roman
Zarejestrowany: 07-09-2015
Skąd: morag
Model: ford c-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 2
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Cytat:
Napisał Spotter Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam,

Chciałbym się z wami podzielic moją opinią odn. ASO BIG Autohandel w Gdańsku.

Moja ogólna ocena w skali od 1 do 10 to ... -10!!! Każdego użytkownia przestrzegam przed tym serwisem i jeżeli to możliwe, radzę omijac go szerokim łukiem. Aby nie pisac dwa razy tego samego, poniżej zamieszczam tekst pisma jakie wysłałem do BIG Autohandel oraz Ford Polska (niestety wielkośc pliku jest za duża by zamieścic w oryginale):

BIG AUTOHANDEL SP. Z O.O.
DYREKTOR TECHNICZNY
GRZEGORZ TARGOSIŃSKI
UL. ELBLĄSKA 79B
80-718 GDAŃSK



Szanowny Panie,

W mojej rodzinie oraz firmie od ponad 20 lat użytkujemy samochody marki Ford, kiedy to po raz pierwszy w 1990 roku zakupiłem Forda Escorta. Przez wszystkie te lata byliśmy bardzo zadowoleni z jakości oferowanych przez wasz koncern pojazdów gdyż oferują dość wysoki standard za rozsądną cenę. Obecnie użytkujemy dwa Fordy Focus oraz dwa Fordy Mondeo i zastanawiamy się nad zakupem najnowszego Forda Focusa.

Jak wiadomo, każdy użytkowany pojazd należy regularnie serwisować oraz sprawdzać stan technicznych i moim zdaniem najlepiej takie czynności wykonywać w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO), gdyż te z racji posiadania największej wiedzy o tych samochodach, są w stanie to wykonać najlepiej. Bądź co bądź ale kto inny może znać się lepiej na pojazdach Ford?

Dlatego też od początku posiadania Fordów serwisujemy je tylko i wyłącznie w ASO. Z państwa firmą współpracujemy od 2008 roku, kiedy to zostaliśmy zapewnieni o najwyższej jakości oferowanych usług oraz lepszej ofercie niż posiadaliśmy w ASO Eurocar w Gdyni. Jak się okazało, decyzja ta była ogromnym błędem. Nie tylko naraziliście państwo nas na niepotrzebne wydatki sugerując wielokrotnie wymianę sprawnych elementów, ale również naraziliście osoby poruszające się moimi samochodami, serwisowanymi u państwa na utratę zdrowia a nawet życia.

W czerwcu ubiegłego roku Ford Focus o numerach rejestracyjnych GD xxxxx był u państwa na regularnym przeglądzie technicznym. Pojazd został wydany niesprawny, zagrażający zdrowiu oraz życiu kierowcy, jak również innych użytkowników dróg. Po wymianie płynu w układzie hamulcowym państwa mechanicy nie dokręcili śrub, co spowodowało jego wyciek i pozostawiło samochód bez możliwości sprawnego i bezpiecznego hamowania. Na szczęście do żadnej tragedii nie doszło.

Po tym zdarzeniu nie zrezygnowaliśmy z usług ASO BIG Autohandel, jednak zaczęliśmy się baczniej przyglądać pracy mechaników. W marcu roku bieżącego (tydzień 11) nasz drugi Ford Focus, o numerach rejestracyjnych GD xxxxx, był u państwa również na regularnym przeglądzie technicznym. Podczas sprawdzania mojego pojazdu państwa mechanicy stwierdzili, iż należy wymienić pięć istotnych i kosztownych elementów, m.in. wahacz tylnego koła czy tłumik oraz zostało to wstępnie wycenione na ponad 1 800 PLN (części wraz z robocizną). Jak się później okazało, jedynym elementem który należało wymienić był łącznik stabilizatora, gdyż pozostałe elementy są jeszcze sprawne i nie wymagają wymiany. W tym momencie moje zaufanie do waszej firmy i waszych mechaników drastycznie spadło.

Tydzień później (tydzień 12) pojawiłem się u państwa ponownie w celu wymiany kół zimowych na letnie. Jak by się mogło wydawać, czynność nieskomplikowana technicznie i szybka w wykonaniu, gdyż koła letnie (opony wraz z felgami) znajdowały się u państwa w hotelu. Niestety, ale wydaje mi się, że dla waszych pracowników jest to nie lada wyzwanie, gdyż tak prosta czynność, jak odkręcenie 20 śrub, zdjęcie i ponowne założenie 4 kół oraz ponowne przykręcenie 20 śrub zajęło im prawie godzinę. W każdym przeciętnym zakładzie wulkanizacyjnym, nawet w tym o wątpliwej renomie, taka wymiana wraz z wyważaniem trwa nie więcej niż 20 min.

Jednak to nie jest przyczyną podjęcia decyzji o napisaniu do państwa tego pisma. Zlecając wymianę kół, mając w pamięci wcześniejsze doświadczenia z waszymi mechanikami oraz czekającą mnie podróż samochodem (prawie 3000 km), prosiłem o rzetelne i dokładne wykonanie wymiany tak, bym mógł się czuć bezpiecznie. Głównie miałem na myśli właściwe wyważenie kół. A do głowy nigdy by mi nie przyszło, że może dojść do tego, do czego doszło.

Moja podróż głównie przebiegała po autostradach, na których królują większe prędkości. Po przejechaniu mniej więcej 700 km usłyszałem dziwny dźwięk, coś jakby stukanie o wysokiej częstotliwości, który z każdym przejechanym kilometrem się nasilał. Po wstępnej ocenie możliwej przyczyny tego dźwięku, okazało się, że problem może tkwić w przednim lewym kole lub zawieszeniu. Zdecydowałem się zdjąć koło i sprawdzić, co może być przyczyną. Jednak podczas próby odkręcania śrub, okazało się, iż są one luźne. Dwie z nich mogłem odkręcić bez żadnego wysiłku ręką, nie używając do tego klucza. Po sprawdzeniu wszystkich kół, okazało się, że żadna śruba nie była dokręcona właściwie! Po ich właściwym dokręceniu dźwięk ustał i stąd wniosek, iż przyczyną było luźne koło.

Opisane przeze mnie powyżej zdarzenie mogło doprowadzić do tragicznego w skutkach wypadku, kosztującego zdrowie lub nawet życie osób podróżujących tym samochodem. Na szczęście i tym razem nic poważnego się nie stało. W związku z tym, iż było to już drugie tak poważnie uchybienie ze strony waszych mechaników, a nikt z użytkowników Fordów które posiadam nie chce próbować „do trzech razy sztuka”, decyduje się na zakończenie współpracy z państwa ASO.

Ze względu iż tylko moje pojazdy miały aż dwie tak poważne sytuacje, zastanawiam się ilu jeszcze swoich klientów naraziliście na niebezpieczeństwo, oraz czy państwa pracownicy zasługują na miano mechaników, zaś wasza firma na tytuł Autoryzowanej Stacji Obsługi. W związku z tym mam zamiar uprzedzić jak największa liczbę osób korzystających z waszych usług o niekompetencji z jaką się spotkałem i opisać dwie wyżej wspomniane sytuacje. W tym celu mam zamiar napisać pisma do wielu magazynów branżowych, jak również powiadomić bardzo popularną w Polsce branżową stację telewizyjną oraz najpopularniejszy portal internetowy na Pomorzu. Jednocześnie prześlę kopię niniejszego pisma do Ford Polska wraz z prośbą o dokładnie sprawdzenie kompetencji i umiejętności waszych pracowników.

Liczę na to, iż potraktujecie państwo to poważnie i sami się sobie przyjrzycie, oraz dokonacie porządków na własnym podwórku, bo w końcu idzie wiosna. I mam nadzieję, że nigdy nie trafię na artykuł o tym, iż wasza firma jest odpowiedzialna za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.


Z poważaniem



Mam nadzieję, że tym tekstem jasno i wyraźnie opisałem jakich doświadczyłem problemów.

Pzdr
Witam Ja miałem podobna sytuacje w Bigautohandel Olsztyn odradzam UWAGA brak pofesjonalizmu i naciąganie klientów na roboczo godz UWAGA
kityket74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2016, 10:52   #215
mizerd
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-12-2015
Model: FOCUS
Silnik: 1,6 TDCi 115 KM
Rocznik: 2014
Postów: 5
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Witam!
Mam mały problem z FF MK3 1,6 tdci a mianowicie po rozgrzaniu silnika wskaźnik temp. osiąga temp 90 stopni ( literkę C) ale na światłach lub podczas krótkiego postoju wskaźnik pokazuje jakby temp opadała. Płynu chłodniczego nie ubywa. Może polecicie jakieś ASO w Warszawie i okolicach które poradzi sobie z usterką.
Pozdrawiam
mizerd jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2016, 19:57   #216
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - To nie usterka. Silnik ma małe straty cieplne, nie jest duży i po prostu w zimie tak się dzieje.
Swoją drogą następnym razem po pierwszy poszukaj nieco na forum, a po drugie nie pytaj w temacie, w którym wątek jest o czymś innym. Zaśmiecasz temat to raz, ale co gorsza trudno potem szuka się odpowiedzi na to samo pytanie postawione przez innych użytkowników.
__________________
Modyfikacje w Fordach
| Wroc - W-wa - Rze - ZG - Łdź |
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2016, 17:37   #217
bomar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-07-2010
Skąd: Wawa
Model: S-MAX
Silnik: TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 19
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Witam, niestety ma przykrą wiadomość dla osób które serwisowały swoje Fordy w Bemo Motors w Warszawie. Właśnie się dowiedziałem się, że Pan Bogdan Taranek, wieloletni kierownik serwisu, na którym doświadczeniu i kompetencjach ten cały serwis się opierał, bodajże od maja br. już u nich nie pracuje. Dla mnie jest to zupełnie niezrozumiała sytuacja, że szefostwo firmy nie zatrzymało takiego kompetentnego pracownika. Czy to naprawdę ludziom zarządzającym tak ciężko zrozumieć, że firma to ludzie, a w tym ich kompetencje, wiedza i doświadczenie którego nie zdobywa się od tak na zawołanie. Dzisiaj serwisowanie samochodów to jest ciągła nauka i zdobywanie wiedzy o której jak widać zapomnieli w Bemo Motors.
Oznacza to, że ostatni NORMALNY autoryzowany serwis forda zniknął z mapy Warszawy!!!!
Mam wrażenie, że historia się powtarza jak z Big Autohandel które było wcześniej przed Bemo Motors w Warszawie.
bomar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2016, 17:24   #218
myjek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-12-2016
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2008
Postów: 2
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Nie polecam serwisu – Ford Automotive Tarnów w Zbylitowskiej Górze.

Wybrałem się do wyżej wymienionego serwisu z powodu kontrolki „check engine”, która zapaliła się i po kilku dniach zgasła. Chuchając na zimne i mając zaufanie do autoryzowanego serwisu podjechałem aby podpięli go pod komputer w celu sprawdzenia błędów. Po godzinnym oczekiwaniu dowiedziałem się, że jest to najprawdopodobniej problem z wiązką lub przepustnicą. Powiedziano mi, że nie ma elektryka i najlepiej jakbym przyjechał za kilka dni. Umówiłem się i w wyznaczonym terminie zostawiłem samochód na pół dnia.
Czekałem na telefon... w końcu zadzwonił pan, który oznajmił, że ma bardzo złe wiadomości.
Przez telefon dowiedziałem się tylko, że nie było oleju (suchy bagnet), oraz, że konieczny jest remont/wymiana silnika ponieważ uległ zatarciu. Zdziwiłem się trochę ponieważ silnik chodził równo, cicho, spalanie było OK (8,5l w mieście), temperatura OK, nie kopcił ani nie wydawał żadnych niepokojących dźwięków. Poza tym serwisowany był w połowie kwietnia tego roku, niestety właśnie w tym serwisie (w obecnej chwili, znając ich standardy mam wątpliwości czy ktoś do niego zaglądał).
Po przyjeździe do serwisu pracownik powiedział, że auto ogólnie rzecz biorąc jest totalnie do niczego. Silnik zatarty i najlepiej się go szybko pozbyć, bierze bardzo duże ilości oleju – tzn. litr na 8 tys. km. Cała diagnoza była oparta na podstawie analizy spalin (mieszanka zbyt bogata) i właśnie braku oleju.
Dowiedziałem się również, że silnik regenerowany u nich to koszt 15 tys. zł bez robocizny. Wszelkie naprawy były według niego bez sensu ponieważ rozłożony silnik u nich w serwisie nigdy nie zostanie już tak samo złożony a przy tym mogą wyjść różne komplikacje (wspominał o głowicy). Samo złożenie i rozłożenie wyceniono na 4-5 tyś zł. Poza tym bardzo zniechęcał do samochodu, mówił że silniki te mają bardzo złe opinie (silnik 2.0 benzyna duratec).
Poza tym opowiadał tragiczne historie o ludziach, którzy zdecydowali się na taki remont i po sensacjach, które wyniknęły w trakcie wymiany silnika całość kosztowała ich 20 tys.
Zapytany o możliwość sprawdzenia historii samochodu z bazy danych odczytał podobno jedyny wpis, z którego wynikało, że rok po zakupie przejechano blisko 60 tyś km – czyli licznik kręcony, książeczka serwisowa fałszywa. Po zakupie samochód sprawdzałem w niemczech (przez wujka Niny), w serwisie, z którego pochodzą wszystkie pieczątki i uzyskałem potwierdzenie. Zresztą mam inne faktury z różnych firm, m.in. z wymiany szyby i wszędzie wszystko się zgadza.
Pracownik stwierdził, że trzeba dolać litr oleju bo bagnet jest suchy, po dolaniu powiedział, że na bagnecie jest trochę ponad połowę. Po powrocie sprawdziłem i okazało się że jest grubo przelane (aż po drut).
Dzwoniłem do Automotive z prośbą o wydruk z komputera po teście oraz z analizy spalin, powiedział że nie ma takich wydruków – na teście nie wyszły błędy a analizie spalin można zobaczyć jedynie na monitorze.
Skasowali na 320zł za lokalizacje usterki, dolanie oleju i test komputerowy.
Dzisiaj wszystkie powyższe informacje zweryfikowałem w innym serwisie i okazały się stekiem bzdur – analiza spalin wykazała że wszystko jest w porządku, temperatura, obroty, labmda itd. wszystko jest OK!!! Ciśnienie sprężania OK. Przebieg również jest sprawdzony w bazie dokładnie taki jak w książeczce. Czyli gość perfidnie zmyślał! Na co liczył??
Pracownik napomknął niby mimochodem o możliwości zostawienia samochodu w rozliczeniu przy zakupie nowego egzemplarza u nich. I to jest chyba główny motyw tego misternego planu. Historia wydaje się niemożliwa bo przecież powodzenie takiej akcji jest niemal równe zeru – a jednak!
Przestrzegam wszystkich, skoro zdolni są do takich akcji to spodziewać się można wszystkiego!
Jeszcze raz NIE POLECAM AUTOMOTIVE (AUTO MOTIVE TARNÓW, ZBYLITOWSKA GÓRA.

Ostatnio edytowane przez myjek ; 05-12-2016 o 21:36 Powód: drobna korekta
myjek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2016, 08:48   #219
grw3
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-10-2015
Model: S-Max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 1
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Cytat:
Napisał myjek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie polecam serwisu – Ford Automotive Tarnów w Zbylitowskiej Górze
A ja chciałem u nich zrobić rozrząd w S-Maxie. Teraz zastanowię się nad innym wyborem.
grw3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2017, 06:23   #220
Haymaker
ford::average
 
Avatar Haymaker
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-04-2012
Skąd: Krotoszyn
Model: Focus / Mondeo/ Mondeo ST220
Silnik: 1.6 100KM / 2.0 Ecoboost 240 PS / 3.0 V6
Rocznik: 2010 / 2011 / 2006
Postów: 155
Domyślnie Odp: Najlepsze i najgorsze serwisy Ford (ASO)opinie.

Na temat BM Opłotki mam w miarę dobre zdanie chociaż dwa ostatnie zdarzenia z autami też pomału odpychają. Raczej związane jest to z ciągła wymianą załogi, co widać gdy wchodzi się po jakieś części, a na serwisie same nowe "gęby" paru ludzi się pozwalniało,
1. Przygoda - Ford Connect 2015 1.6 115 TDCi.
53.000 - padł silnik - oczywiście wymiana. Po wymianie silnika porysowana obudowa amortyzatora, urwana obudowa filita, skręcona jakimś drutem, uszkodzone webasto, przestało działać. czujniki parkowania same piszczą, odklejające się listwy boczne, wypadające uszczelki drzwi przesuwnych itp. itd.
Po paru km - czyli 67.000 - nowy silnik zalał się olejem, pokazaliśmy im wszystkie błędy związane z autem i jakie ostatnio zrobili , niby poprawa odmalowali tą obudowe amortyzatora, ale z wabastem sobie nie mogli poradzić i zrobili tak, że dogrzewa silnik a nie grzeje kabiny...
A teraz żeby komuś nie było przykro polecę Firmę Tachopol Luboń - gość zna się na rzeczy, ASO proponuję wymianę całego urządzenia, a gość naprawia nam dwa auta jedno cena 600zł(mondeo) drugie(transit) 400zł. Cena w ASO 7000 za nowe piece.

2. Przygoda Ford Transit 3.2 200KM
250.000 padł nam silnik, ok kupiśmy nowy w salonie, ale chłopaki nawet nie umieją przekładać silników.. jak w nowym silniku można nie wyregulować zaworów, które klekotały jak w starze ? Jak można nie uszczelnić głowicy i leci olej ? Pominę już akcje związane z wymianą silnika
Teraz NOWOŚC
Jedziemy do ASO, bo coś nam puka w tylnym zawieszeniu. Diagnoza nieprzykręcony hak.. wyjeżdżamy z ASO dalej coś "trzaska" - dobra nie będzie jeździć i szukać dziury w całym..
Wjeżdżamy do nas na firmę, wkurzeni sami bierzemy się za naprawę, wyciągamy tylną oś i co się okazało ?
Zdjęcie przedstawia awarię poniżej... ASO jest aż tak ślepe i nie potrafi zauważyć urwanej tulei resora ? Przecież mogło się skończyć to tragicznie.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Haymaker ; 06-01-2017 o 12:24
Haymaker jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:10.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.